Asiņains - 2008-06-30 19:45:51

Nimfa
atak
obrona
obrażenia 1-2 
szybkość
hp
koszt 35


Tancerz Ostrzy
atak 3
obrona
obrażenia 2-5
szybkość 6
hp 12
koszt 65


Myśliwy
atak 4
obrona
obrażenia 4-7
szybkość 5
strzały 12
hp 10
koszt 125


Druid
atak 7
obrona
obrażenia 7-9
szybkość 5
strzały 5
mana 12
hp 34
koszt 350


Jednorożec
atak 12
obrona 12
obrażenia 10-20
szybkość 7
hp 57
koszt 700


Drzewiec
atak 19
obrona 28
obrażenia 8-18
szybkość 6
hp 175
koszt 1200


Zielony smok
atak 27
obrona 25 
obrażenia 30-50
szybkość 8
hp 200
koszt 3500 i 1 klejnot(lub kryształ- już nie pamiętam)




No to na tyle :) wiele z tego było z mojej pamięci, więc mogą być błędy :)

Lowcakur - 2010-02-23 14:04:55

No a ulepszenia? Ja znam ale inzm graczom sie przyda.
A ogolnie to artykul spoko. xD

Sauron - 2011-03-29 19:36:17

Rusałka mało wytrzymała, choć rój os jest irytujący lekko. Tancerze ostrzy/wojny mają ciekawą właściwość atakowania jak hydra (na wiele kratek) ale łatwo giną przez małą obronę i wytrzymałość. Wielki Łowczy i Wielki Druid są jednymi z lepszych jednostek. Ten pierwszy zadaje ogromne obrażenia swoim podwójnym strzałem, a strzała ochrony chyba chroniła przed kontratakiem. Druid rzuca błyskawicę i kolce zadając przyzwoite obrażenia rzuca też wytrzymałość. Jednorożec dobry, ale nie jest szczególnie wybitny. Drzewiec bardzo twardy i całkiem szybki, przełamuje stereotyp ociężałości z Władcy Pierścieni czy Heroesów III które się inspirowały. Smoczki spisują się dobrze. W samym mieście jest kilku ciekawych bohaterów.

GiBoN - 2011-03-30 08:56:18

Miasto z wysoką inicjatywą, dobrzy strzelcy, u Łowczych wolę alternatywę ze względu na full dmg niezależnie od odległości. Druid może nieźle namieszać błyskawicą, ent to tank z hp niemal takim jakie ma Diabeł, a symbioza jest fajna. Miasto udane chociaż wolę Loch...