lordpiorunow - 2007-03-23 18:56:27 |
Projektowanie jednostek.
Projektujcie:)
EDIT: znalazlem forum na ktorym jest 45 tron tego.Chcecie to moge podac kilka przykladow;)
cos takiego np.
- Nazwa: Barbarian/Uruk Slasher
- Biografia: Uruk Slasherzy pochodzą z zaśnieżonych ziem Erathii, zmagając się tam z chłodem i niesprzyjającymi warunkami klimatycznymi. Przez wiele pokoleń ukrywali się w jaskiniach i podziemiach, używając swej siły tylko przeciwko sobie.Dowiedziawszy się, iż po ziemi Erathii kroczyć zaczęły różne dziwne jednostki, na czele z Posłańcami Bogów, zapragnęły stać się równie silne, jak one. Od tamtego momentu zaczęły się ich mordercze treningi wytrzymałości, celności i barbarzyńskiej siły. Wciąż jednak występywały wśród nich kłótnie, a chęć zabicia pobratamka po dziś dzień tkwi w ich naturze.
- Przynależność - Neutralny Statystyki: - Growth: 2 - Health: 90 - Speed: 9 - Attack: 21 - Defense: 19 - Damage: Różne - Shots: None - Spells: None - Gold Cost: 2000 - Resource Cost: 2 Ore, 2 Wood (Kamienny Topór, Drewniana Tarcza) Skills: - Frenzy Axe: Losowy stack Uruk Slasherów zostaje poddany czarowi "Berserk" na pocz. walki - Unpatient: Obrażenia zmieniają się wraz ze stanem morale bohatera (domyślnie 10 - 15) - Charakterystyka: Wyglądem nie różni się zbytnio od człowieka, jednakże w jego dłoni zawsze tkwi ciężki topór i masywna tarcza. Bardzo umięsniona i lekko pochylona sylwetka.
I Jak?
|
PlaceK - 2007-11-04 23:09:40 |
Z racji że napisałem że dam coś od siebie to teraz daje . Po 1/2 godziny mordęgi z paintem to to co udało mi się stworzyć : Obrazka nie ma bo nie wiem jak się hostuje obrazki. A więc tak :
1. Oto jest Mściciel : Po wygnaniu elfa z rampartu ten poszedł gdzieś w głeboki las i na 10 lat przepadł . Wszyscy myśleli że napewno zginął , ale On wrócił odmieniony przez Nekromaniaka Erolca w straszliwego i krwiowładnego , mściciela. Teraz to największa zaraza zamku , całego rampartu. Straszy biedne krasnoloduki , inne elfy oraz nawet małe zielone smoki
2. Strażnik nocy : A więc tak, Anioł był sam na patrolu przy trasie o nazwie ''niebo i podziemia''. Postanowił więc że poczeka do końca swojej zmiany na swojego kumpla , Św. Piotra aż ten go łaskawie zmieni.Lecz Piotr się nie ziawił i od tamtej pory Anioł przeobraził się w Strażnika Nocy.
No i jak wam się podoba . Nie bądzcie surowi to "mój pierwszy raz". A i jak możecie oceńcie jeszcze historyjki.
|
Magyar - 2008-12-18 18:25:52 |
Ja mam taka wizje moich jednostek: 1. Duszek Lasu 2. Taki mityczny "Pol czlowiek- pol koziol" - (atakowal by, podobnie do rogatego demona, czyli rogami) 3. Elfi Jezdziec - jednostka strzelecka czyli "Elf ktory by jezdzil na Losiu" (tak nawiasem mowiac to kiedys w sredniowieczu w Szwecji, Losie byly uzywane rownie czesto jak konie, a nie byly uzywane na wojnach, bo w przeciwienstwie do koni Losie sa zbyt plochliwe. No, ale w koncu powstal kiedys Pulk szwedzkiej Kawalerjii na Losiach). 4. Szary Wilk 5. Druid (rzuca czary grupowe, a takze leczy przyjazne jednostki, jest to szybka i wytrzymala jednostka) 6. Niedzwiedz (ma baaardzo duzy atak i sile uderzeniowa, ta jednostka chodzi na 4 lapach, a atakuje stajac na 2 tylnych lapach, ma ciemny i brazowy kolor, bardzo fajna jednostka). 7. Mag Natury (obniza o polowe koszt rzucania czarow, regeneruje 2 pkt. magii w czasie kazdej tury podczas bitwy, ma wysokie morale, jest to powolna jednostka bo ma tylko 7pkt. szybkosci, ale nie pada tak szybko bo pod koniec kazdej tury regeneruje 25% otrzymanych obrazen i ma 250 pkt. wytrzymalosci). Bedzie to miasto bardzo naturalne i podobne do Bastionu (czyli maisto lesne), bohaterowie w tym miescie to beda: Wojownicy i Wladcy Natury. Magia w tym miescie bedzie na wysokim poziomie.
|
Nerevan - 2008-12-18 19:15:46 |
Hmm... Co do wizji Staska... Wydaje mi się, że to miasto byłoby baaardzo drogie, bo większość jednostek jest niezwykle silna (nie wspominając o Magu Natury, który jak dla mnie jest "lekko" przesadzony; gdyby nie powolność, to by był overpover... tylko nie wiem, jak wygląda z obrażeniami). Od Druida wywalić czary grupowe, bo to lekka przesada, ale leczenie byłoby ciekawą umiejętnością... Jednak, poza nieco za małym zbalansowaniem tego miasta, to sama wizja jest jak najbardziej ok ;) . Oczywiście mówię z punktu "wejścia miasta do gry", bo tak w ogóle sama wizja jest świetna :) .
|
Macielug - 2008-12-18 19:41:39 |
Ja chciałbym taką jednostkę:
Hydro smok
Przynależność: Cytadela
Atak: 25 Obrona: 28 HP: 275 Obr: 20-35 Szybkość: 15 Przyrost: 1 Koszt: 4,500 $, 1 uncja siarki, jeden kociołek
Biografia: Pewien czarnoksiężnik spotkał smoka, którego zaczarował tak, że mu służył. Smok spotkał hydrę i jakieś dziwne zaklęcie rzucone przez czarnoksiężnika spowodowało iż smok zamienił się w hydro smoka. Charakterystyka: Wygląda z góry jak hydra chaosu, a z dołu jak zielony smok. Dlatego jest to hydro smok.
Umiejętności: Pluje kwasem, powstrzymuje kontę
Co sądzicie?
|
crazy'olka - 2008-12-18 20:38:31 |
Podobny do GORYNYCZA;) A to moje jednostki:) Wszystkie są ulepszone poz. 1 Korrend poz. 2 Strażnik węży poz. 3 Durz poz. 4 Niksa poz. 5 Nuckvelarre poz. 6 Jeździec koszmara poz. 7 Strzyga
Korrendy- Atak-4 obrona-5 wytrzymałość- 8 szybkość- 6 Powstrzymuję kontraatak
Strażnik węży atak- 8 obrona-6 wytrzymałość- 20 szybkość-8 Rzuca losowe czary wody
Durz atak-9 obrona-11 wytrzymałość-25 szybkość-4 Nienawidzi uruków i strzela 2razy
Niksa atak-12 obrona-13 wytrzymałość-40 szybkość-7 Wysysa duszę przeciwnika i lata
Nuckvelarre atak-15 obrona-13 wytrzymałość-50 szybkość-11 Atakuje dwa razy i wzbudza strach
Jeździec koszmara atak- 17 obrona-19 wytrzymałość-110 szybkość-9 Zabija spojrzeniem i rzuca czary ognia
Strzyga atak-27 obrona-25 wytrzymałość-300 szybkość-14 Lata, nienawidzi smoków, pod wpływem czaru ''pogromca''.
http://screeny.pl/13927- tu jest wygląd jednostek, wiem, że trochę niedokładne ale macie:)
Nerevan: Poprawiłem link tak, aby działał ;) .
|
Baron - 2010-11-27 21:42:01 |
Ja bym wykorzystal mitologie!Zostalo jeszcze sporo. Na przyklad Sfinks.Czyli lew z glowa czlowieka.Trzeba by stworzyc zupelnie inne miasto.Byla by to jednostka raczej silna 5-7 poziom. Posuwala by sie skokami a jako umiejetnosc miala by unieruchomienie jednostki ktora nie mogla by sie ruszyc przez np. 3 tury.
|
Mathias - 2010-11-27 21:52:44 |
Coś a la sfinks miało wyjść w egipskim mieście, ale chyba jako budynek, a nie jednostka.
Mnie w H3 brakuje Syren jako jednostek (są tylko jako obiekty na mapie).
|
Sheyq - 2010-12-09 21:03:48 |
ja bym próbował odnowić forge ;> Cechowałoby się ponadprzeciętnymi statystykami i niskim rozrzutem dmg, ale byłoby dość wolne, bez jednostek latających (maszyny są ciężkie) oraz zdolności specjalnych z wyjątkiem jeepa (pomijając bycie nieożywionym jak np. gargulec) i mniejszą liczebnością. Niebyłoby jednostek (no teorytycznie) zapożyczonych z innych miast. A propo jednostek, to byłyby zmechanizowane, ale to nieco inne typy :
1lvl - szeregowy / kapral - wygląda podobnie do pikiniera tyle, że ze strzelbą. Strzelak.
ATK: 3 / 3 DEF: 4 /5 AMMO: 12/24 HP: 8/ 10 DMG : 1-3 / 2-3 SPD - 3 / 4
Robot / Cyborg - Trochę wolny ale niezłe staty. Nieożywiony (nie mylić z martwym).
ATK : 4/5 DEF : 7/8 HP : 15/17 DMG : 3-4/3-4 SPD : 4/5
Laserowy rycerz / Siekacz -Taki koleś walczący w pierwszym szeregu, aby narobił trochę strat.
ATK: 9 DEF: 4 HP: 15/20 DMG: 4-5/4-6 SPD: 4/5
Maniak/Ognisty szaleniec - Latałby z miotaczem płomieni, coś jak minos bez rogów + miotacz. Słabe ogniwo tego miasta.
ATK : 8/8 DEF: 9/10 HP: 35/40 DMG:7-10 SPD : 6/7
Strzelec wyborowy / Snajper - nietrudno się domyślić, coś jak strzelcy gelu ale ze snajperką. Bardzo duże DMG i ATK jak na ten poziom, ale niska obrona i wytrzymałość.
ATK: 16/16 DEF: 5/8 Ammo : 24/36 DMG: 15-18/16-18 HP: 30/40 SPEED:5/6
Jeep / Pojazd pancerny - najszybsza jednostka forge, głównie do blokowania strzelców, ale jak się "fuksnie" to może przywalić.
ATK: 14/15 DEF:13/15 DMG:15/20-22 HP: 100/120 SPEED: 14/14
10% szans na podwójne dmg
Niszczyciel / Terminator - coś ala t-800. Potężna jednostka z ogromną ilością życia i obrony. Trochę wolna jak na 7 poziom, ale rekompensuje to siłą.
ATK: 19/28 DEF: 25/35 DMG: 30-35/40-50 HP: 200/335 SPEED:7/9
Miasto pomijam, choć dla balansu gildia byłaby 3lvlowa, a grail dodawałby ślamazarnym jednostkom np. +2 speeda. Osobiście uważam, że nieco przegiąłem ze snajperem, ale to już oceńcie sami :D
Gdyby ktoś mógłby mi na gg napisać albo tu w temacie jak MNIEJ WIĘCEJ robiłoby się takie miasto (wiem, że długi proces) to proszę o napisanie do mnie (6651504) lub tutaj.
|
ksywa15 - 2011-04-20 17:33:22 |
z zamku pewnego dnia uciekł kszyowiec...
(nie ul.) giernek szybkośc 6 hp 40 ob 4-8 obrona 12 atak 6 specjanośc pszywołuje pikiniery (8/1) darmowa ucieczka koszt 400 * pop 4 +2(2500*) budowa koszarów 2500 gold 5 kamienia
(ul.) palladyn szybkość 11 hp 60 ob 4-12 obrona 12 atak 9 specjaność pszywołuje łucznicy (9/1) uderzenie śmierci koszt 1000 * pop 4 + 2(2500*) ulepszenie koszarów 1500 gold 10 klejnoty
|