- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Miasta http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=28 - Najlepsze miasto http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=43 |
lordpiorunow - 2007-03-22 19:00:45 |
Rozruszamy to forum:) |
Mathias - 2007-03-23 11:38:55 |
Ja myślę że Zamek, Bastion i Necro. |
Anael - 2007-04-11 02:14:51 |
Forteca, bastion i necro... |
Usagii - 2007-04-18 02:14:37 |
Forteca (ale trzeba mieć mnóstwo $$$), Zamek, Lochy, Bastion, Nekro. |
Mathias - 2007-04-18 14:51:54 |
Zredaguję odpowiedź naszego Usagii'ego: |
lordpiorunow - 2007-04-18 15:01:22 |
liche,czarni rycerze,wampiry i liczne szkielety to plusy Nekro |
Mathias - 2007-04-25 14:47:12 |
Tak, ale szkielety TYLKO liczne. |
Point - 2007-05-24 20:39:35 |
Lochy, Zamek nekro. :arcydiabel: |
SlowiQ - 2007-06-11 23:47:41 |
1. Twierdza :) |
Mathias - 2007-07-10 13:38:45 |
Twierdza tak wysoko? A czy mógłbyś krótko o niej opowiedzieć, dlaczego ją najbardziej lubisz? Ja np. twierdzę, iż jest średnia, dlatego chciałbym usłyszeć cudze sugestie. |
SlowiQ - 2007-07-11 02:14:12 |
Twierdza Hmmm...zawsze mam sentyment do tego zamku, lecz chcesz konkretów, więc nie będe zanudzał otóż : |
Mathias - 2007-07-11 13:55:50 |
Czy taniość? Niektóre są tanie jak Koszary Goblinów, wieża orków, czy Gniazdo na urwisku. Ale np. Fort ogrów(20 drewna!) i Kryjówka cyklopów(20 kryształów!) są niezbyt tanie. No, fakt, to jedne z najlepszych jednostek tego zamku. |
Dark Qrczak[MD] - 2007-07-11 22:16:14 |
Bastion,Cytadela,Lochy (nie uwzgledniam necro i wż gdyz on-line sa zbanowane) Twierdza także bardzo dobra no i zamek kosi na L-ce |
Mathias - 2007-07-12 09:37:03 |
Dark, my tu w najmniejszym stopniu rozmawiamy o multiplayer. My rozprawiamy ogólnie o Heroes 3, więc powiedz, na którym miejscu postawiłbyś ów necro. |
matej64 - 2007-09-08 13:20:50 |
Ja mysle że forteca i W.Ż. |
Bidu - 2007-11-14 18:27:59 |
Moim zdaniem loch forteca i bastion choć nie pogardził bym też zamkiem choć sie sporo kasy marnuje |
PlaceK - 2007-11-14 22:59:25 |
1) Lochy :D |
Asiņains - 2007-11-15 19:40:07 |
Zamek najlepszy według mnie (choć dużo kasy idzie) |
Bidu - 2007-11-15 20:00:36 |
a moim zdaniem tak (przynajmniej którym zamkiem mi sie gra najlepiej): |
Asiņains - 2007-11-15 20:37:31 |
1.zamek |
Macielug2 - 2007-11-18 17:43:03 |
W WOG'U Necro, a SOD ... Inferno(wszyscy myślą że słabe) :) |
Asiņains - 2007-11-18 21:37:04 |
inferno? daj spokój ! |
adam68 - 2007-12-14 15:40:50 |
Zamek, Lochy,Inferno,Bastion,nie pamiętam jak się nazywał ale były tam TYTANY, |
Asiņains - 2007-12-16 12:05:22 |
heh... to źle zapamiętałem :p |
$nake - 2008-05-20 18:21:34 |
Każde miasto ma swój własny urok, „klimacik” i szereg bonusów niedostępny w innych zamkach, jednakże uważam, że siła tego miasta jest uzależniona i idzie w „parze” z umiejętnościami gracza;)… |
ruda60 - 2008-07-03 11:21:52 |
nekropolis bo są smoki i nieumarli:),bastion bo jest wyjątkowo silny gdy walczy z nekropolis,Lochy bo jest tam czerwony smok(mój ulubiony:)) i portal przyzywania a, jeśli chodzi o dodatek to tylko wrota żywiołów |
Nerevan - 2008-07-03 13:16:32 |
Wrota Żywiołów to (według mnie) straszna cienizna. Czerwony Smok- niezły, ale to Czarny wymiata :) . Hmm, a o co chodzi, gdy piszesz, że Bastion jest silny jak walczy z nekropolis? Ma jakieś bonusy? (Bo ja żadnych nie zauważyłem) Nekropolis mocne, ale nie lubię nieumarłych (stoję po stronie tych dobrych i wręcz uwielbiam niszczyć umarlaków :) ). Ja lubię Zamek, bo mimo ceny oferuję sporą potęgę, ma niezłe jednostki, magia może nieco słabsza, niż u innych, ale i tak go uwielbiam. Na miejscu drugim Lochy, na trzecim (tu was zaskoczę) Cytadela. |
kaczormenix - 2008-08-21 23:02:34 |
lubię Zamek, Nekro, Bastion i Wrota żywiołów |
Asiņains - 2008-08-21 23:26:50 |
mnie nekro nie kręci, do tego jeszcze mój kumpel zawsze grał nekro więc mi się to miasto nie podoba :) z Bastionu lubisz tylko elfy ? a pegazy, jednorożce ??? jeśli chodzi o wrota, to nie lubie nimi grac. drogie jednostki |
Monich - 2008-08-25 18:02:00 |
Według mnie jest tak: |
Zen-Aku - 2008-08-29 11:27:42 |
Elfy nie umywają się do tytanów, meduz i mnóstwa innych, a pegazy są słabe. Faworyzujesz to miasto.
Wystarczy, że ktoś ma czarne lub złote smoki, albo tytanów i nie wymiatasz.
Grałeś kiedyś? Golem, mag i naga nie są przeciętne.
Toś się teraz popisał :/ Są świetne harpie, oczy, meduzy i minotaury jeszcze. Widać, że nie grałeś nigdy.
Nie, wcale... Wystarczy tylko mapa XL i możesz błagać Nekro o litość, bo prędzej czy później Cię rozniesie bez problemu dzięki nekromancji, alpom i rycerzom.
Cyklopy są słabe człowieku...
Jak na ironię te jednostki są dobre, a gorgona wymiata w całej grze. |
Monich - 2008-08-29 15:55:15 |
Ja tylko wyrażam swoje zdanie, a w herosy gram od 4 lat. Grałem wszystkimi zamkami. |
Zen-Aku - 2008-08-29 20:50:53 |
Uważaj bo uwierzę... A nawet jeśli tak, to tylko dowodzi, że nie potrafisz grać, a nie dowodzi "przeciętności" Fortecy, która imho jest jednym z najlepszych miast w grze.
To Twoja wina, że nie umiesz grać Lochem. Jednostki mają statystyki, o czym chyba nie pamiętasz, a staty w Lochu są zatrważająco dobre.
9000 szkieletów bez problemu bierze każdą jednostkę na jeden cios i nie ma mowy żeby Nekro przegrało, zwłaszcza że wampiry i rycerze są najlepszymi jednostkami na swoich poziomach.
Wiem, że nie lubisz patrzeć na statystyki, ale zrób wyjątek i spójrz... Cyklop to najgorsza jednostka 6 poziomu.
Miałem. Hydry mogą zadać najlepsze obrażenia w grze, mają potencjał do bycia najlepszą jednostką w grze, mają genialne zdolności i całkiem dobre statystyki. A o gorgonach się zapomniało w plusach Cytki? |
Nerevan - 2008-08-30 09:58:37 |
Dobra, nie chciałem się wtrącać, ale ja to widzę tak: |
Zen-Aku - 2008-08-30 11:25:50 |
Co do nimf - przecież nawet jeśli chcą one zablokować magów, to z łatwością udaremniamy to nagami, jeśli z kolei nimfy chcą podcinać nagi, to strzelamy w nie magami i gremlinami, a przy wytrzymałości nimf nietrudno je wyniszczyć. Może on miał na myśli 500 nimf vs 1 gremlin, 1 mag i 1 naga? Wtedy można uwierzyć, ale taka sytuacja jest prawie niemożliwa. |
Monich - 2008-08-30 11:58:21 |
Opowiedziałem wam historie, na których opiera się moja ocena. Rozumiem wasze zdanie. Ale.. |
Zen-Aku - 2008-08-30 12:31:44 |
Nimfa nie doleci do jednostki przez całą mapę, poza tym mag jest lepszy od nimfy nawet w walce wręcz, a o nagach nie wspomnę - one masakrują nimfy jednym ciosem.
Gadanie bez sensu. Naucz się grać Fortecą i nie pieprz bez sensu, że Forteca nie ma dobrych jednostek, bo jest to zwyczajne kłamstwo.
I co z tego? Z takim czymś wypad do "Ulubione miasto", tam się możesz wyżywać, że nie lubisz Lochu, co nie daje Ci prawa do negowania potężnej armii tego miasta.
Zdanie bez sensu - wychodzi na to, że Loch jest "słaby", bo jednostki mają dobre staty. Żadna jednostka nie jest najgorsza na swoim poziomie, jedni z najlepszych bohaterów w grze, świetne budynki specjalne, doskonałe minotaury i smoki - co jest słabe? Nic. Znowu kłamiesz.
Harpie, oczy, meduzy, minotaury i smoki to są bardzo dobre jednostki, więc to zdanie także jest nieprawdziwe.
Wydawało mi się, że dzisiaj nie mamy 1 kwietnia, ale no cóż... Ktoś uwielbia żartować. To jest niemożliwe koleś, popatrz na staty i zdolności...
Hydrami trzeba umieć grać...
Gorgonami też. Jak widać niesamowicie trudno jest zablokować strzelców ważkami, one takie "wolne" są...
Bzdura totalna. |
Asiņains - 2008-08-30 13:21:59 |
bez żadnych kłótni mi tutaj ! |
Zen-Aku - 2008-08-30 13:34:43 |
W czasie atakowania miasta cyklopy mogą nas delikatnie wspomóc rozwalając mury, bo przy strzelaniu za mury zadają śmieszne obrażenia i prawie nic nie zabijają. Rycerze zaś spokojnie masakrują cyklopów jak im się podoba, 40 HP różnicy to przepaść, ponadto rycerze mają znacznie lepsze staty. Nie ma możliwości, żeby cyklop był lepszy od najlepszej jednostki 6 poziomu. |
Nerevan - 2008-08-30 15:47:13 |
Ja tu tylko zrobię taki mały offtop: też już miałem drobne spięcia z Koraggiem (vide Necro vs. Zamek). On nie tyle nie szanuje innych ludzi, co doskonale zna się na Herosach i po prostu "poprawia" błędne wypowiedzi. Od mądrzejszych należy się uczyć, a nie krytykować ich, że nie szanują cudzego zdania. Szanować cudze zdanie- owszem. Ale gdy nasze zdanie jest totalną bzdurą, to należy je poprawić... |
Magyar - 2008-09-07 21:32:45 |
Najlepsze miasta to: Bastion, Zamek i Forteca |
Eleazar - 2008-10-28 18:25:40 |
Heh, no teraz wypowiem się ja, emeryt Heroes :D |
Magyar - 2008-11-29 09:21:45 |
Chcialbym powrocic, do tego ciekawego tematu. Wedlug mnie najlepsze miasta to: (nie najsilniejsze tylko najlepsze moim zdaniem) |
Eleazar - 2008-11-29 11:16:45 |
Hm. Prawda. Cytadela jest spoko :D Można szybko zyskać dobre jednostki :D Czasami gram nią, ale wkurza mnie, że trochę za łatwo :D |
Król Duch - 2008-12-21 21:51:48 |
Co do całej reszty odpowiedzi się zgadzam, ale w tym to momencie do Ciebie chyba powinno się skierować pytanie: a grałeś kiedyś? Pegazy to jednostka o kiepściutkich statystykach, ale blokująca wrogich strzelców w I-szej turze - a to podstawa! A o elfach już nawet nie wspomnę, wymiatają. Są lepsze od meduz, pomimo że poziom niższe... Nie ma o czym mówić. |
altaeir - 2008-12-29 19:32:04 |
jak dla mnie najlepsze miasta to |
crazy'olka - 2008-12-29 22:57:22 |
Cytadela- natura i potęga;) |
Magyar - 2008-12-29 23:00:24 |
Dla mnie największa potęgą był, jest i będzie.......ZAMEK!!!!!!!!!!!!! ;) A poza tym, to jeszcze Forteca, Bastion i Cytadela. |
Eleazar - 2008-12-30 12:40:57 |
Zamek jest dobry w statach, ale w porównaniu Archanioł vs. Czarny Smok, po prostu Czarny Smok wywala w statach. Jest po prostu silniejszy. Mi się ostatnio spodobało grać Cytką :) I coraz częściej wygrywam, więc wstawiam ją na 4 miejsce, zamiast Fortecy :D |
Magyar - 2008-12-30 12:44:15 |
Czarny Smok wywala w statach? - Przecież Archanioł jest lepszy we wszystkim od Czarnego Smoka, a jedyny mały mankament to, to ze Archanioł ma mniej HP o 50. |
Lykke - 2009-01-04 15:39:55 |
Zawsze dobrze mi się grało z Lochami lub Bastionem. Ostatnio przerzuciłam się na Nekro, ale tylko z Wogiem ;) A i tak pozostał mi sentyment do Twierdzy, którą kiedyś bez przerwy grałam, ze względu na "piękne" stworzenia ;) Zamku jakoś nie lubię, chyba mi się znudził, no i racja - drogi jest :) A Forteca też wymaga finansów :) |
Magyar - 2009-01-04 16:18:05 |
Każde miasto wymaga finansów........ Ale naprawdę najlepsze miasto, to takie, które nie tylko ma silna armie, ale takze interesujaca cene. Na przykład Cytadela spełnia takie wymagania, ale inne miasta są także dobre. Hmmm, ja chyba jednak pozostanę (Koragg: Poprawiłem cały, bo jakiś dziwny ten wyraz był ;)) przy swoim, ze najlepsze są: Zamek, Forteca, Bastion, Twierdza i Cytadela. |
DBZ - 2009-02-11 17:15:05 |
Według mnie nie ma najlepszego miasta, każde ma jakieś wady i zalety oczywiście. ;) |
Eleazar - 2009-02-11 17:34:22 |
Na forum był temat: Archanioł vs. Czarny Smok i większość była ZA Smokiem. Odporność na całą Magię jest lepszy od wskrzeszania, czy +1 morale. |
Mathias - 2009-02-11 17:59:31 |
Co nie oznacza, że smok jest lepszy. Po prostu u nas jest więcej fanów lochów niż zwolenników zamku. Ale na przykład na AW ludzie w ogóle mają inne zdanie i mało kto tam głosuje na smoka(z wyjątkami - stale obserwuję). |
Eleazar - 2009-02-11 18:34:46 |
Nie zapomniałem, tylko musiałem szybko odejść od kompa na 15min, bo [OffTop] mama chciała wejść na n-k. |
Magyar - 2009-02-11 19:05:26 |
Tak do tematu, to ja powiem tylko tyle, ze dla mnie najlepszymi miastami |
Mathias - 2009-02-11 19:22:25 |
Uważasz, ale argumentów znaleźć nie umiesz ;]. |
Ciernisty - 2009-03-31 16:24:55 |
Lubię ekstremalnie szybka rozbudowę i eksploracje, forteca jest do tego słaba, cytadela to zupełna padlina, inferno prawie to samo (wyjątek, dużo zamków inferno ze względu na wrota wymiarów), twierdza umiarkowanie ponieważ wbrew pozorom jest droga i słabo efektywna, bastion już lepiej, przyjemnie gra się nekro (zwłaszcza zdolność nekromancji+szkielety galthrana na starcie), mój ulubiony loch ma czasami z tym duże problemy niestety ale przy dobrych wiatrach szybko staje się niezwykle groźny, to samo mogę powiedzieć o żywiołach ale one są nieco słabsze gdy kampania się przeciąga, na koniec zostaje oczywiście najlepszy czyli zamek który ma doskonały system rozbudowy łatwy do osiągnięcia, dwie jednostki strzelające, dobrych kleryków i nie traci tez na wartości kiedy trzeba dłużej powalczyć |
Zen-Aku - 2009-03-31 17:48:58 |
Twierdza w żadnym wypadku nie jest droga. Jest jednym z najtańszych miast, w którym możesz zrobić jednostkę 5. poziomu (na dodatek jednostkę z czołówki, plasującą się na 2./3. miejscu 5. poziomu) nawet w pierwszym, lub drugim dniu, ponadto owe ptaki nie są drogie. Wilki to skarb, ich podwójne uderzenie moze być potężną bronią. Hobgobliny są wprawdzie słabe, ale przynajmniej szybkie. Orki tez nie wymiatają, ale ze strzelaniem na początku sobie radzą świetnie, lepiej od takich kuszników (nie chodzi mi tylko o samo strzelanie, ale też o długość życia, w której orkowie są znacznie lepsi). Ogr kosztuje 20 drewna - i to tak naprawdę jedyna, poza cyklopem (którego i tak nikt nie robi), jednostka, która może sprawić kłopoty, ale przecież można je ominąć i mieć... behemoty, nawet w 1. tygodniu. Same behemoty też są tanie, zaś bohaterowie z Twierdzy należą do jednych z lepszych, więc nijak nie rozumiem, jak można zarzucać temu miastu, że jest drogie...
Która na forum nie jest uznawana.
Jakie jednostki strzelające... Zwykłą kaszanę i na 2. poziomie i na 5. Kusznicy może się jeszcze jakoś wybronią, przed byciem słabymi, ale kapłan jest najgorszą jednostką 5. poziomu (poza magmą) i nie jest wcale zaletą Zamku - jest okropną wadą.
Wśród magów może i tak, ale do żadnego woja (poza żałosnymi alchemikami) nie podskoczą. Gdzie nie spojrzysz - rycerze, barbarzyńcy, łowcy, władcy bestii, władcy, rycerze śmierci, demony - mają lepszy rozwój, bo częściej przybywa im atak/obrona, czyli staty dużo ważniejsze, niż moc i wiedza.
Za to Zamek jest drogi, nawet bardzo. Na początku nie stanowi dużego wyzwania, bo kusznicy za dobrzy nie są, halabardnicy i krzyżowcy są dość wolni i tak naprawdę tylko gryfy mogą się pokazać z dobrej strony. Pozostałe miasta mają często lepszych strzelców (jaszczury, magogi, orkowie, elfy, beholdery, meduzy...) i to Zamek musi podchodzić, a i gryfy nie są wcale niepokonane - cerbery spokojnie dają im radę. |
Rozbójnik - 2009-03-31 18:14:53 |
Kusznicy + czempioni to bardzo dobry mix, tania i skuteczna eksploracja terenu, więc jaki problem ze startem dla zamku? Na FB paradoksalnie nie tak często przeciwnik ma lepszych strzelaków, ale to już wynika z praktyki i teoretycznie tego nie udowodnię. Nawet jednak zostając przy twoim rozumowaniu, dzięki szybkości aniołów zamek ma szansę wykonać bardzo skuteczny atak piechotą. |
Mathias - 2009-03-31 18:17:39 |
nie gadaj bzdur, Koragg, Kapłan na pewno nie jest najgorszy na poziomie. |
Zen-Aku - 2009-03-31 18:36:02 |
Jest najgorszy. Ma najgorsze staty, zadaje śmiesznie niskie obrażenia, do tego wcale taki tani nie jest, a zbudować go musisz, jeśli chcesz mieć anioły. Największą jego wadą jest jednak zatrważająco małe HP, co powoduje, że nawet taki gryf, lub cerber potrafi zagrozić bardzo mocno kapłanowi. Równie beznadziejna, co kapłan, jest tylko magma. |
MaD - 2009-03-31 18:43:31 |
Można jeszcze dodać wysoką cenę Klasztoru i jego ulepszenia, jak na tak słabą jednostkę. |
Zen-Aku - 2009-03-31 18:48:25 |
Dokładnie. A jak mówiłem, kapłanów trzeba zbudować, jeśli myślimy o aniołach. W Twierdzy cyklopi też są słabi, ale miasto jest tak skonstruowane, że jednookich można ominąć i iść w behemoty, a jeśli Zamek nie postawi swoich słabych kapłanów, to o aniołach moze zapomnieć. Co więcej, do klasztoru wymagana jest gildia magów, co naraża nas na koszta jeszcze większe. |
Magyar - 2009-03-31 18:50:59 |
Tak, racja - moze i Kaplan nie jest zbyt silny, ale za to jest bardzo praktyczna jednostka |
Zen-Aku - 2009-03-31 18:57:00 |
Oczywiście, że można. Drugiej tak słabej jednostki (poza magmą) nie znajdziesz na 5. poziomie, zaś strazły kapłana są równie żałosne, jak on sam. Zadaje badziewne obrażenia, ma wytrzymalość mniejszą, niż niektóre jednostki 4. poziomu, w walce wręcz pada nawet z poziomem 3. Kapłan jest praktyczny w irytowaniu wroga tylko, bo poważnych strat nie ma szans mu zadać. Zresztą wystarczy, spojrzeć ile go dzieli do innego strzelca 5. poziomu, czyli lisza - przepaść. |
Mathias - 2009-03-31 19:42:04 |
Kapłan jest na pewno lepszy od enta czy magmy. Przynajmniej ON bierze czynny udział w walce. |
Zen-Aku - 2009-03-31 19:48:51 |
Od magmy może i tak, ale szczerze mówiąc nie sprawia mi to żadnej róznicy, czy mam magmę, czy kapłana. Ent jest zaś lepszy, może i nie służy do ataku, ale w obronie jest dobry, staty ma dość dobre, jest wytrzymały, a oplątywanie skutecznie pomaga chronić np. elfy ;] |
Mathias - 2009-03-31 20:14:29 |
Tak, ale Kapłan jest lepszy w deffie. Strzela. Ent jest za wolny. Może w obronie coś tam zdziała, ale do ataku nie ma co go brać. Kapłan jest jednostką universalną - może nie jakąś super, ale przydaje się w każdych okolicznościach. Magma i Ent zaś nie. |
Mordoklejek - 2009-04-02 16:57:41 |
Bardzo podobają mi się nie które komentarze i wypowiedzi ;). |
Żywiołak - 2009-04-11 18:21:43 |
Oczywiście WŻ:P. Pierwsze trzy poziomy tworzą najlepszy team spośród wszystkich zamków, dlatego mamy super start.:D |
Magyar - 2009-04-11 21:54:44 |
Wiele juz bylo powiedziane w tym temacie, ze przede wszystkim najwazniejsze sa umiejetnosci gracza, ale jezeli ma sie ocenic SUROWA sile armii miast, to oczywistym jest, ze najlepszym miastem w grze jest Zamek. |
sebox27 - 2009-04-24 19:03:04 |
Może ułożę według siebie te miasta... |
Sauron - 2009-04-24 19:17:40 |
To TWOJE zdanie, więc po co mam się ciebie czepiać. Dla mnie ranking jest trochę inny, ale nie będę ci robił wyrzutów. Ogólnie dla mnie najlepsze są te miasta które mam w podpisie pod avatarem, zresztą ciężko wskazać jednoznacznego zwycięzcę, trochę to też kwestia gustu. |
sebox27 - 2009-04-28 16:17:04 |
Hmmm czy najlepszymi to bym nie powiedział :) Strzelec jest lepszy i strzelec raczej wygra z wysokim elfem :) |
Vercetti - 2009-05-03 01:07:40 |
A według mnie klasyfikacja przedstawia się tak: |
Magyar - 2009-05-03 10:55:49 |
OK, ja rozumiem, ze można uważać Bastion za defensywne miasto, ale Twierdze??? Może rozwiniesz swoja myśl ;) . Z tego co wiem, to Twierdza stawia właśnie na OFENSYWĘ, a nie na DEFENSYWĘ :P . |
Vercetti - 2009-05-03 13:30:09 |
Jak dla mnie tylko jedna jednostka latająca - Roki ;< to za mało. Chociaż może w jakimś stopniu nadrabiają to cyklopi tym niszczeniem murów. |
Sauron - 2009-05-03 14:53:15 |
Chodzi ci o braki w jednostkach latających? Twierdza jest ofensywna, bo jednostki i bohaterowie idą przede wszystkim w atak, a np. Cytadela w obronę. Dla mnie też Twierdza nie jest dobra. Gobliny mięso armatnie, wilki fajne, ale łatwo je wykruszyć, uruki denne, ale jak dodać takiego Jabarkasa to Twierdzą coś ugramy. Ogry niezłe, ale wolne, roki wspaniałe, cyklopy są niewarte swojej ceny, a behemoty można całkiem szybko uzyskać. |
bladyGKS - 2009-05-04 16:54:31 |
Trudno mi się wypowiedzieć, który zamek jest najlepszy. Za to najgorzej gra mi się Twierdzą i już zupełnie źle Cytadelą. |
Olowkos - 2009-05-16 14:47:15 |
Forteca, Nekropolis, Inferno. |
Asiņains - 2009-05-28 09:56:46 |
Inferno ? Jednostki są słabe, jedynie Ifryty jakoś im pomagają... ale to moje zdanie. Infernem nie będę grać, chyba, że w kampanii albo jakimś scenariuszu. U mnie najlepszym miastem jest Zamek. Może jest drogi, ale ma świetne jednostki. Gryf w czołówce jednostek 3 poziomu. |
Mathias - 2009-05-28 14:20:24 |
Nie tylko gryf ;]. Większość jednostek w tym mieście znajduje się w czołówce (nie będę mówił, że część z nich zajmuje 1. miejsce, bo każdy ma swoje zdanie). |
Zen-Aku - 2009-05-29 13:24:59 |
Które jednostki, poza impami, są słabe? Magogi atakują wielu wrogów naokoło swoim strzałem, cerber jest najlepszy na 3. poziomie, demon jest dość słaby, ale nadrabia to ilością, czart wspaniale walczy i wskrzesza demony, ifryt jest najszybszy z poziomów 1-6 i jest odp. na ogień, a diabeł ma tylko jedną wadę - 200 HP, a gdyby miał 250/300 HP, to byłby najlepszą jednostką w grze. Gdzie tu są słabe jednostki? Inferno to silne miasto, trzeba tylko trochę nim pograć. |
Mathias - 2009-05-29 16:32:50 |
Które jednostki są słabe? Hmm... pomyślmy: |
Zen-Aku - 2009-05-29 17:04:01 |
W czym? Diabeł powstrzymuje kontratak i lata, zajmując przy tym jedno pole, więc wciśnie się wszędzie. Staty ma minimalnie gorsze, ba, zaraz po archu najlepsze, obrażenia też nie są złe, szybkość gorsza tylko o 1. Diabeł siłowo ustępuje tylko i wyłącznie czarnym smokom i archaniołom, a to tylko dlatego, że ma 200 HP, bo gdyby miał więcej - byłby praktycznie najlepszy na 7. poziomie.
Magogi są dobre, są w stanie zadać w sumie najwyższe dmg na 2. poziomie - żadna inna jednostka strzelająca niskich poziomów nie ma takiego potencjału.
Demon może i tak, ale demony już nie, a spotkanie demonów w liczbie trzykrotnie przewyższającej nasz 4. poziom nie jest niczym niezwykłym.
Mają - bardzo dobrze walczą wręcz, gorzej tylko od czołówki, czyli minotaura, ptaka i gorgony.
Te są dość średnie, bo siłowo wypadają niezbyt dobrze, choć oczywiście ich szybkość jest wspaniała. |
Mathias - 2009-05-29 17:09:53 |
Każdy z nas ma swoje racje. Tyle razy je powtarzaliśmy, że nie ma sensu kontynuować dyskusji ;]. |
Sauron - 2009-05-29 21:24:42 |
Każde miasto ma plusy, trzeba je tylko odpowiednio wykorzystać, arcydiabły są na pewno użyteczne ( i maję klimatyczny wygląd ;] ). W dużych ilościach każda jednostka jest dobra, ale pomoc czarta jest mile widziana, bo tak demon jest cienki, wartości nabierze dopiero dzięki farmowaniu, które jest cechą czarciego lorda. Magogi... No w sumie złe nie są, tylko z tą kulą trzeba uważać. |
Magyar - 2009-05-29 22:54:24 |
U mnie dużo ostatnimi czasy zyskało Inferno - na mojej liście najlepszych miast tej gry Inferno wskoczyło o kilka miejsc do góry :( :( . |
altaeir - 2009-06-03 21:25:22 |
Jeśli mówimy o randomie RB PC 2 i nekros ma banana,to do 2 tygodnia i początku 3 najlepszy jest conf,a od połowy 3 inferno do końca. |
Rozbójnik - 2009-06-03 21:37:00 |
Taa, a inferno nie trafi mass haste i ssie. Dziś WŻ przez niewygodnych strażników aż do 4 tyg mi się gra przedłużyła z infernem, po walce zostało mi 60 lodu i 50 burz. Bastion czy cytka wcale nie muszą ustępować specjalnie WŻ, wystarczy, że wż będzie mieć za strażników strzelców i bardzo niewygodnie się zaczyna robić. Tak więc ogólnie nie ma lepszych czy gorszych miast, natomiast faktem jest, że niektóre miasta są lepsze na szybsze gry, a inne na nieco dłuższe rozgrywki. |
altaeir - 2009-06-03 21:42:24 |
po to masz Lacusa żeby robić strzelców jak najszybciej,wiem bo to sprawdzone sposoby,których nauczył mnie Malekith.Tak samo jest z Inferno w jego przypadku.Mam bardzo ciekawe zapisy z gry Inferno vs Dungeon,FB bodajże 1/3/4.Rozbudowa jaką znam zakłada wybudowanie gildii magów w 1 dniu,a haste jest bardzo często. |
Rozbójnik - 2009-06-03 21:54:40 |
Ja tam wolę Monere, coś za coś ;] Ta gildia to rozumiem infernem, a nie dungiem? :P Nie no ogólnie masz sporo racji w tym co mówisz, ale w grze jest tyle czynników, że stawianie jednych miast wyżej od innych to przesada. |
altaeir - 2009-06-03 22:08:20 |
Jedyna wada Lacusa to że na start dostaje wodę,a mój patent zakłada wykorzystanie w expieniu rusałek i powietrza.Czepiasz się ;] Wiem że dung ma inną rozbudowę.W sumie próbowałem dotychczas grać infernem tylko z kompem,ale jak się straci za dużo mięsa to mogiła :) no i koszty są wysokie.Rampart jest pedalski,bo wszyscy go jadą :) A tak poza tym to wcale nie uważam że inne zamki są jakieś badziewne,bo lubię wszystkie,ale w różnym stopniu.szkoda że na RB PC 2,zamek ssie ;] |
Rozbójnik - 2009-06-03 22:12:25 |
Zamek na RB PC ssie? M faktycznie bywa kiepsko, ale L? :P Tam już jest świetnie, czempy + kusze expią, aniołki od 2 tygodnia i żyć nie umierać ;] |
altaeir - 2009-06-03 22:19:54 |
Ogólnie miałem na myśli M,bo większość gier odbywa się na takiej wielkości mapkach :) A cyta i Tazar na L = hydry + db. ;] to jest dopiero siła.Raz na M udało mi się zrobić db + ptaki confem w 2tygodniu,to był ładny rekord. |
Woj Xendson - 2009-07-02 21:40:34 |
1. Zamek, ponieważ Archanioły |
altaeir - 2009-07-03 11:34:10 |
Z nekromancją nekro jest najlepsze.A bez niej nie ma uniwersalnego i najlepszego miasta.Przynajmniej dla mnie. |
DBZ - 2009-07-03 19:45:44 |
Według mnie to Lochy i Zamek :p ;) |
GiBoN - 2009-07-04 22:31:07 |
dla mnie lochy, ponieważ, mają najlepszych bohaterów i jedną z najsilniejszych armii przy czym uważam,ze nie jest to drogie miasto,denerwuje mnie jedynie cena chimer. |
Demigorgona - 2009-07-09 10:20:37 |
Lochy - dwie jednostki strzelające, smoki no i Wir Magii - niezmiernie przydatny. |
Soran - 2009-07-11 21:48:46 |
Jest kilka równie silnych miast - wrota, twierdza, loch, bastion i nekropolia. Resztą gra mi się źle, a forteca jest za droga i/lub za słaba. Najlepsza armia? Chyba w nekropolii. Najlepsi bohaterowie? Tutaj postawiłbym na twierdzę, która jest na dodatek rekordowo tania. Najlepszy 7 poziom? Smoki z lochu. |
XeroN_ - 2009-07-15 14:27:11 |
Najpotężniejszym miastem wg. mnie są Lochy, ze względu na potężne jednostki, którymi dobrze, taktycznie kierując można wygrać niejedną przegraną bitwę. Mam głownie na myśli Harpie, Minotaury oraz Czarne Smoki :] Asem z rękawa jest oczywiście Gunnar, startujący z logistyką i taktyką. Ciężko jest mi wybrać następne miasto, ale postawiłbym na Zamek/Twierdzę/Fortecę. Zamek jest miastem trochę pozbawionym klimatu, natomiast jednostki ma bardzo użyteczne, praktycznie każda ma swoje zastosowanie w walce. Twierdza to bardzo tanie jednostki + behemoty możliwe do rekrutacji już w pierwszym tygodniu. Forteca jest również potężna, ale rzadko się decyduję na grę nią dlatego, że jest BARDZO droga, oraz ma stosunkowo słabe jednostki 1,2 i 3 poziomu. Nie przepadam za pozostałymi miastami. Bastion ma świetne jednostki 1,2 i 3 poziomu, lecz w później nie daje rady przeciwko Lochom czy Twierdzy. Necro jest mocno przeceniane, jednostki oprócz 4 i 6 poziomu przeciętne. Atutem tego miasta może być umiejętność nekromancji w długiej grze, ale nie gwarantuje to jakiejś większej przewagi. Inferno to najmniej lubiany przeze mnie zamek, Czarty są nawet niezłe, ale to raczej wszystko, co dobrego można powiedzieć o tym zamku. No może jeszcze portale pozwalające podróżowanie po miastach :P Jest jeszcze Cytadela, zamek na którym czasami lubię sobie pograć ze względu na klimacik, ale ma on słabych herosów i raczej nie pasuje do mojego ofensywnego stylu gry :P O żywiołakach wiem mało, raczej nie gram tym zamkiem, to co jest w nim fajne, to możliwość nauczenia się wszystkich rodzajów magii, ale nic poza tym :P |
Xyron - 2009-07-15 17:41:47 |
aleś się XeroN_ rozpisał... Ująłeś wszystko w jednym poście i zgadzam się z Tobą jednakże bardziej od lochu wole Nekropolie(słabsi niż lochu ale dają rade)... Resztę ująłeś bardzo dobrze... |
Moandor - 2009-07-29 17:42:43 |
Najsilniejsze jest Nekropolis, mówcie sobie co chcecie, ale kilku tysięcy szkieletów nie powstrzymają ani zawszone anioły z Zamku, ani też smoki z Lochu. Po prostu Nekropolis wymiata i to, jako jedyne miasto, skupia siłę nie na 7 poziomie, ale na najzwyklejszych żołnierzach z 1 poziomu. |
GiBoN - 2009-07-30 00:05:26 |
Okej,ale mimo to z tego co wiem to tu chyba nie uznają nekromancji,a poza tym każde miasto da się pokonać i nie mów, że nie, a boty to tez inna sprawa,bo te są tępe... |
altaeir - 2009-07-30 12:27:46 |
Hehe nekro nie uznajemy,więc nekropolis ssie. :) Stracony skill o boha,jednostki niektóre super,a inne badziewne,z przewaga tych drugich,bo szkielety bez swojej liczebności nie są za dobre. |
GiBoN - 2009-07-31 14:02:22 |
Da się fakt,jest to bardzo trudne, wręcz krew zalewa człowieka jak widzi tyle szkieletów,ale przy dobrym bohaterze,magii i sporej ilości szczęścia się da... |
altaeir - 2009-07-31 17:29:09 |
nie miałem tu na myśli gry z kompem,bo to żadna sztuka nim wygrać.Z człowiekiem grającym nekro(o ile ma pojecie co robi) nie da się. |
jhjh333 - 2009-08-26 21:46:57 |
Dla mnie Zamek, twierdza, Lochy, Inferno i Bastion. |
Talscire - 2009-09-19 07:32:24 |
Dla mnie Bastion, Zamek, Lochy, Twierdza, Inferno |
Olórin - 2009-09-19 08:51:01 |
Dla mnie: |
Crassus11 - 2009-09-26 21:07:52 |
Mało o lochach, a źle, bo to jest 2 zamek zaraz po zamku xD (dziwnie to wygląda) czyli: |
Talscire - 2009-10-02 10:50:22 |
Najlepsze miasto to: |
Żywiołak - 2009-10-02 22:39:53 |
Jak już próbujesz władać łaciną, to rób to poprawnie. Na czym opierasz swoje osądy? Bo ja się np. nie zgadzam, ale może nie mam racji. |
Crassus11 - 2009-10-03 11:11:23 |
Zamek za większość: Krzyżowce, Gryfy, Czempioni no i wiadomo Archanioły |
Elektra - 2009-10-03 21:05:50 |
Zamek, Necro, Lochy (dobre jednostki) |
GiBoN - 2009-10-05 21:26:32 |
Dlaczego piszecie jedynie za jakie jednostki lubicie miasta?Tu trzeba brać pod uwagę również bohaterów,czy budynki specjalne,to,czy miasto jest drogie itp.same jednostki to nie wszystko,np. w fortecy,tam trzeba brać bohów z karczmy bo miasto nie posiada sensownych bohaterów,a za kogoś z chyba najgorszym możliwym przyznawaniem um. podstawowych i zapełnionym slotem jakimś syfem to podziekuję... |
Bos18 - 2009-10-12 17:49:40 |
ja uważam Cytadele za najlepsze ... nawet legiony szkieletów potrafią czasem mieć z nimi kłopoty a przy dobrej defensywie i dobrze zagranej mapie kładą wszystko jak chcą większość a nawet wszystkie bitwy z neutralami wygrywają bez strat własnych nie częsta możliwosc w innych miastach |
Shawn - 2009-10-17 23:21:11 |
Ja tam najbardziej uznaję Necropolis i Fortecę.Necropolis to wiadomo, Nekromancja. ;) Ale nie tylko.Ma kilku dobrych bohaterów (Septienna czy Vidomina) i jednostki (Arcylisz i Upiorny Rycerz).Miasto trochę trudne i żmudne w rozbudowie ale jeśli jest ulepszone na maxa i ma się dużo surowców to można spokojnie chodzić po mapie i niszczyć co się da.A Forteca: Przede wszystkim łatwa rozbudowa.Dziwicie się?Na L-ce w 4-5 bodajże tygodniu Byłem już tak potężny, że mucha nie siada.Tylko najgorsza jest kwestia tytanów: Chyba 4- albo 50 klejnotów wychodzi na pełną ich rozbudowę.Według was bohaterowie tam są słabi?Spójrzcie na takiego Astrala-Dziadek już na początku ma niezły czar pozwalający na zadanie poważnych strat wrogowi. (hipnoza) Na trzecim miejscu siedzą smutne lochy. Trudne w rozbudowie, magia ziemi, której osobiście nie używam i wydaje mi się niepotrzebna.Chociaż po głębszym zastanowieniu dałbym Lochy na 1. miejscu razem z Necro.W końcu mają dobrych bohaterów i jednostki.Nie wiem jaka magia tam dominuje.Ja z magii jestem noga. :P |
Olórin - 2009-10-18 10:23:17 |
No to ja się tym razej troche rozpisze ;) |
Żywiołak - 2009-10-18 17:29:44 |
Piszesz, że Bastion najlepszy, ale cztery jednostki niby nie najlepsze, ale "potrafią namieszać". Namieszać to i zombie potrafi, bo nikt go nie atakuje.;] |
Crassus11 - 2009-10-18 17:56:24 |
Właśnie grałem z Olórinem ostatnio i Mephala chodził tylko z 50 Centaurami bojowymi. Na arogancji podbił nimi zamek o obrobił cały kontynent. |
Olórin - 2009-10-19 15:41:22 |
To był ten drugi bastion na moim półwyspie pilnowały go meduzy(chyba grupa) no ale z tych 50 zostło mi chyba z 30.Do oblężenia urzyłem pegazów,centaurów i elfów wszystko na up. |
Bos18 - 2009-11-10 21:23:40 |
Cytka praktycznie w 1 dniu mozna zjechac kazda krypte prawie bez start tak samo jak bastion |
altaeir - 2009-11-10 21:26:14 |
Jak mi w 1 dniu objedziesz kryptę z 5 wampirami w górę, to jesteś zajebisty(mówię o mapie losowej, gdzie możesz mieć 1/2lvl i tyle na start z wojska), poproszę o screena. |
Talscire - 2009-11-13 18:21:29 |
Dokładnie, Bos18, nie bądź taki zarozumiały, ale każde miasto w najwyżej 7. dniu objedzie kryptę na max. wypełnioną, np taki Bastion rozwali kryptę w 2.-3. dniu albo Lochy w 3.-4. dniu. |
kuba99 - 2009-12-19 16:28:29 |
Ja uważam że cytadela,bastion oraz zamek |
GiBoN - 2009-12-19 17:32:41 |
To nie ten temat,najlepszy jest blekitny smok,nie pisz posta pod postem,bo od tego jest edit i uzasadnij swoja odpowiedz,bo zamek jakos mnie nie zachwyca,uwazam,ze lepszy jes t od niego loch,czy cytka,ktorzy maja lepszych bohaterow,dobre armie i lepsze drzewko kolejnosci budowania budynkow(prosciej miec 6 lvl + zamek)... |
Talscire - 2009-12-19 17:52:44 |
W Zamku też łatwo i szybko można mieć 6. poziom, bo jeśli się nie mylę, to do produkcji Czempionów potrzeba tylko jednostek 1, 2 i 4 poziomu, ale nie jestem do końca pewien. Poza tym mimo, że wolę Loch, to według mnie Zamek jest lepszy od Niego. Bo Halabardierzy są jedną z najlepszych jednostek swojego poziomu, Kusznicy mają mało hp, ale strzelają dwa razy. Gryf Królewski konkuruje tylko z Cerberem, a reszta jednostek, oprócz Kapłana jest bardzo dobra. Zamek ma też Balistę w Kuźni, a to jest przydatniejsze niż Wóz z Amunicją. |
Viewer - 2009-12-19 18:06:51 |
Ale w Zamku w 1 tydzień nie zrobisz 6 lvl + Zamku. [ Kuźnia do Zbrojnych i Stajnia do Czempów i ssijcie :P ] |
Olórin - 2009-12-19 18:15:35 |
W zamku da się w 1 tyg zrobić 6 poziom + zamek, ale niekiedy trzeba rezygnować z łuczników, a po za tym wymaga to sporego nakładu w drewnie :) |
GiBoN - 2009-12-19 18:24:02 |
6lvl nie chodziło mi-kawaleria + zamek,tylko miałem na myśli stwory 1-6 lvl + zamek,tego zamek raczej nie zrobi,bo ma 3 budynki więcej do budowy(stajnie,g.magów, kuźnia). |
Viewer - 2009-12-19 19:11:19 |
O to mi właśnie chodziło, co GiBoN napisał :) |
GiBoN - 2009-12-19 19:13:46 |
Tu nie chodzi o Lochy,tylko o wadę zamku,musi rezygnować z części jednostek...A chyba każde inne miasto jest w stanie mieć poziomy 1-6 + zamek w 1 tygodniu. |
depek - 2009-12-28 16:23:28 |
1. Necro, bo: |
Viewer - 2009-12-28 18:09:12 |
W singlu Necro najlepsze, w multi Nekromancję obalamy i już nie jest tak fajnie z tymi Szkieletami.. ;] Automatycznie raczej nie są najlepszym zamkiem w singlu :P |
depek - 2009-12-28 18:49:49 |
ja nie twierdze ze nekromancja jest najlepszym atutem Nekro, szkielety to takie mięso armatnie. Jak na singlu gram to potem nawet tego nie nosze. Nie wiem jak jest na multi bo nie mam czasu i z kim grac na multi :P kiedyś dawno, to się ze znajomymi grało w "gorące pośladki"(w jakiejś wersji tak się nazywało kilku graczy na 1 pc) albo na wykładzie czasem się zagra :D a tak nie ma jak i kiedy :( |
Thunderbird - 2010-01-03 19:43:34 |
Oczywiście najlepszy jest Loch ;) Dobre jednostki,bohaterowie i magia po prostu miodzio ;] Za Lochem moim zdaniem jest Zamek |
Talscire - 2010-01-04 20:41:42 |
Ty sądzisz, że Lochy mają dobre jednostki, lekko się mylisz. Troglodyta, bez Shaktiego to dno. Meduza, jest najsłabsza, z 4 poziomu. Chimera, tak samo jak Meduza, jest najsłabsza, ze swojego poziomu. |
GiBoN - 2010-01-04 20:58:33 |
Nie rób z siebie"geniusza",bo pierd*lisz kocopoły,no zadziwiasz mnie czasem,trog jest średni,meduza jest lepsza od takich jednostek jak pegaz,czy energia,ogólnie jest przydatna,chimera jest lepsza od cyca i wiwki,wiec nie są najsłabsi,do tego reszta jednostek jest w czołówce poziomów,Loch jakościowo ma jedna z lepszych armii i tego nie możesz negować... |
altaeir - 2010-01-04 21:00:20 |
Nie doceniasz portalu King...Można kupić jednostki w portalu, ale w dwelu tez one są. Czyli masz dwel smoka, wyciągasz jeden z siedliska, drugiego z portalu i 3 z zamku :) (Napisałem tego posta, bo King napisał że nie trzeba iść do dwela żeby kupić jednostkę jak coś, nawet trzeba żeby mieć więcej jednostek) |
GiBoN - 2010-01-04 21:08:02 |
On nie docenia wszystkiego co nie jest Bastionem,który przecenia...choć są miasta o silnej armii to on tego nie zauważa,co widać teraz,ja chciałbym argumentów na to,ze trog,meduza i chimera są najgorsze na poziomie,bo ich nie widzę... |
Viewer - 2010-01-04 21:40:25 |
Jak Meduza i Chimera są najsłabsze na poziomie, to Bastion odstaje od reszty zamków o jakieś 300%, ma drogie, denne jednostki i ma słabe budynki. Ogólnie dno. |
Rozbójnik - 2010-01-04 21:48:52 |
Tzn troglodyta, meduza i chimera super koksami nie są, to fakt, jednak największy badziew w lochu to oczy. Ogólnie mam taki problem, że nijak nie mogę znaleźć mapy na której loch by wymiatał, choć z drugiej strony jest w miarę uniwersalny. |
GiBoN - 2010-01-04 21:51:48 |
No 2 jednostki strzelające i 3 latające pod względem uniwersalności sporo dają,dlaczego oczy to syf?... |
Rozbójnik - 2010-01-04 21:58:48 |
Nie spisuje się jak strzelec powinien, niby 2 niezłych w praktyce loch prawie nikogo nie przestrzel. Właśnie dlatego gra się Shaktim, bo w kupie trogi mają bardzo dobry dmg ino dużej wprawy wymaga operowanie nimi. Cóż, może nie cenię lochu dlatego, że nie umiem nim grać, ale po prostu nie podchodzi mi i tyle ;p |
Olórin - 2010-01-04 22:04:25 |
King nie masz racji. |
GiBoN - 2010-01-04 23:08:41 |
Oczko właśnie bardzo dobrze strzela dmg wysokie,staty tez bardzo dobre,jest ich sporo,są żywotne jak na strzelca i bynajmniej w moim mniemaniu są świetnym strzelcem... |
Viewer - 2010-01-05 13:47:35 |
Oczka są strzelcami, a mają chyba 3 czy 4 hp na poziomie i tylko 3 pkty życia za podium. Tak więc hp jak na strzelca stoi dobrze. Staty też dobre, dmg dobrane na 3 poziom, szybkość umiarkowana, brak ograniczeń w walce wręcz. Moim zdaniem jest to przeciwieństwo badziewia :) |
Rozbójnik - 2010-01-05 14:35:04 |
Właśnie dupa, ten dmg jest beznadziejny i to jest właśnie wada oczek, hp i walka wręcz im nic nie daje, zamiast walk wręcz dać +2dmg i już byłyby przyzwoite bardzo. Nie umiem tego wyjaśnić w teorii tak dokładnie, trzeba pograć, zobaczyć jak kusznicy czy repty rozstrzelają oczy z niewielkimi stratami i wtedy się zrozumie w czym rzecz. |
GiBoN - 2010-01-05 16:13:17 |
Jak na mój gust dmg oczek zawsze było przyzwoite-zbite i dość wysokie,choć może to tylko moje odczucie... |
Bos18 - 2010-01-05 16:34:03 |
No nie oszukujmy się lochy nie maja wybitnych strzelców i często taki głupi reptilion potrafi te obie jednostki przestrzelić ze względu na bohaterów....Ale czy lochy to najlepsze miasto nie powiedziałbym jest fajne ale bez dobrej magi loch siedzi wystarczy klątwa i mass slow i dupa mokra...ciężko mi wybrać najlepsze miasto bo takiego jak dla mnie nie ma... wszystko zależy od mapy od moich umiejętności gry danym miastem oraz od miasta przeciwnika... wiadomo np ze taki conf spokojnie cytkę powinien przestrzelić dlatego zawsze lepiej na confa wziąć inne miasto... |
GiBoN - 2010-01-05 18:59:53 |
Rept przestrzeli Meduze i Oczy?Aha...mi się wydaje,ze samo oko przestrzeli repta,bo ma prawie taki sam przyrost i jest dużo mocniejsze,ale to szczegół... |
Xeno - 2010-01-05 19:15:15 |
Wiem Gibon,że w teorii wydaje się to niemożliwe, ale w praktyce wychodzi niestety tak,że oczka i meduzy nie przestrzelą lizaków.Nawet chyba strata lizaków nie jest taka duża. |
Bos18 - 2010-01-05 19:40:44 |
No niestety taka jest zazwyczaj praktyka gram trochę cytka i wiem ze to jest naprawdę możliwe....wszystko jest zasługa władców bestii. no tak naprawdę to mało które miasto w praktyce jest w stanie Loch przestrzelić....i to jest jego poważna wada ze on ani typowo mocno ofensywny nie jest ani super strzelec.... tak wychodzi |
Xeno - 2010-01-05 19:45:09 |
Ja też gram cytadelą i wiem co lizaki potrafią zrobić.Grając z Viewerem mając zaledwie 50 lizaków,bo plaga była wystrzelałem jego jednostki jak kaczki. |
Bos18 - 2010-01-05 19:47:16 |
nom taka prawda .. Lizaki to potęga zwłaszcza na pc2 w 1 tyg mając lizaki gnolle i wiwki jedziemy naprawdę dużo neutrali prawie bez strat |
GiBoN - 2010-01-05 19:54:49 |
Loch przestrzeli zamek,z bastionem to różnie,inferno tez przestrzeli,z nekro to tez różnie,twierdze przestrzeli,w moim przekonaniu przestrzeli tez cytkę (a na marginesie to jak oceniasz surowa sile JEDNOSTEK to nie mieszaj bohatera)...Tak wiec wyłazi w miarę nieźle,a co do ofensywy to 3 jednostki latające,gdzie jedna ma 15 prędkości,druga 11 i trzecia 9,wspomagane minosami, które do wolnych nie należą i przeważającym atakiem(jako stat) to nazwał bym to dobra ofensywa,ale możesz się ze mną nie zgadzać... |
Bos18 - 2010-01-05 20:20:22 |
Ale mówić o cytce i nie mieszać bohaterów to tak jak mówić o infernie i nie mieszać hord demonów albo barbarzyńców w twierdzy a co do przestrzelania twierdzy i inferno twierdza i inferno rzucają zazwyczaj na start mass haste żeby do ciebie podejść i Ci tych strzelców ubić wiec wtedy bez dobrej zasłony to każdy strzelec pada. a propos inferno od 3 tyg w tym mieście jak dla mnie nie ma już strzelców ale sa demony.No w sumie ofensywa niezła i tego nie zaprzeczę ale jest to raczej miasto wypośrodkowane bo taka twierdza lub inferno jest dużo bardziej ofensywne |
GiBoN - 2010-01-05 20:32:07 |
No niedawno negowałeś ofensywę tego miasta,poza tym,skoro ty masz boha,to ja mam magie,w sumie niezły motyw,dawno magiem nie grałem ;] |
Bos18 - 2010-01-05 20:57:55 |
Nie negowałem tylko stwierdziłem ze jest to miasto pośrodku nie mocno ofensywne ale i nie obronne... a co do magi na pc2 to tylko magowie z wz i fortecy maja szanse niestety nie sądzę byś zdobył 5 poziom gildii mal wystarczająco mocy a na jebusie jest duże ryzyko kulki przeciwstawienia i jakbym wiedział ze jesteś magiem to grałbym tak żeby ja trafić albo mass haste i przy dobrych statach moich powinno być po 3 turach pozamiatane... magowie są średni |
Xeno - 2010-01-05 21:04:35 |
Nie pamiętam dokładnie kto to napisał,ale zacytuję jego słowa "Dobry mag w rzadkich przypadkach pokona średniego woja.".I coraz częściej myślę,że to prawda.Wystarczy kulka lub płaszczyk i mag kończy z ręką w nocniku.Wystarczy też mass haste lub jakiś inny dopalacz i jednostki maga padają jak muchy.Myślę jednak,że jeśli nawet ktoś kulkę lub płaszczyk to jedynie mag z cytki lub gundula ze stronga może wygrać,ponieważ nie są wybitni w magii i mają spory atak czy obronę. |
Bos18 - 2010-01-05 21:23:47 |
Dokładnie.a co do najlepszego miasta nie ma takiego bo wszystko zależy od warunków od mapy... np taki zamek bardzo silne miasto ale raczej nie wymaga większych zdolności i byle kto praktycznie nim może grac bo nic więcej nie wyciśnie ale np. dobry gracz Twierdzą zjedzie każdego na mapie np M bo musi umieć walczyć z neutralami i dopiero mając odpowiednia wiedzę i doświadczenie da się coś z tego miasta zrobić.. tak samo jest z infernem które jest najsłabsze gdy nie przefarmi ale gdy dobrze przefarmi staje się potęgą często nie do zdjęcia i demony robią wszystko na hita |
GiBoN - 2010-01-05 22:11:11 |
Dlatego ja nie gram magiem,może jest słabszy,ale to tylko gra i fajnie czasem zrobić coś nie tyle efektywnego co...hmm innego ;]. |
Xeno - 2010-01-05 22:18:47 |
Innego powiadasz.Jak dla mnie coś innego to np.zagranie władcą bestii w strongu.Na pewno nie będzie to efektywne, a wręcz zabawne. |
GiBoN - 2010-01-05 23:40:42 |
Hehe nom ;],ale wiesz jak grę opierasz głównie na armii(staty boha najważniejsze dotyczą obrony i/lub ataku),a tu zagrasz sobie opierając się głównie na magii to tez jest jakaś inna, również ciekawa opcja ;] |
Xeno - 2010-01-05 23:47:01 |
Jakoś gram 6 lat i nigdy nie opierałem się na magii. Grając przez 1 w singlu nawet się nie domyśliłem, że to może być tak potężna broń. |
GiBoN - 2010-01-06 00:06:42 |
Opcjonalnie najuniwersalniejszym miastem jest zamek,posiada 2 jednostki latające i dwie strzelające,magie ma nie najgorzej rozwinięta,ale widać,ze nie da się w nim stworzyć jakiegoś super maga, również bohaterowie maja dość zbalansowany rozkład statów... |
Majer - 2010-01-06 00:10:11 |
Uniwersalizm w jakim sensie ? |
GiBoN - 2010-01-06 00:15:11 |
Mi się wydaje,ze tu może nie chodzi tyle o uniwersalność co o zbalansowanie miast... |
Xeno - 2010-01-06 19:54:23 |
Jak dla mnie uniwersalność jest praktycznie tym samym co z balansowanie. |
Talscire - 2010-01-22 18:37:07 |
W ostatnim czasie, trochę sobie pograłem Confuluxem. Bardzo, mi się, to miasto spodobało, ma silne jednostki. Oczywiście, wyjątek, to Magma i Energia. Nimfa, jest zdolna, do pokonywania kloców itp. Burza, jest dobra, do strzelania, ma duża obronę i wytrzymałość. Lód, tak jak wcześniej. Energia, daje radę, ale odstaje, od reszty. Magma, to dno. Umysł, atakuje naokoło. Feniks się odradza. |
Viewer - 2010-01-22 19:07:09 |
Tam wszystkie jednostki to mięso prócz strzelców, jak to ktoś trafnie ujął :) |
Olórin - 2010-01-22 22:13:31 |
Viewer nie wszystkie jednostki w WŻ oprócz strzelców, to mięso armatnie. Taka rusałka ma bardzo duży potencjał, feniks to najszybsza jednostka na poziomie, a umysł ma tyle skillów, że do słabych go zaliczyć nie można. Na mięso armatnie to tylko magma, i energia, choć w przypadku tej drugiej, to chociaż może przyblokować ;) |
GiBoN - 2010-01-23 15:58:45 |
Lochy są ukierunkowane na ofensywę,3 jednostki latające,wojownik dostaje większą premie do ataku,nie jeden bohater ma atak na start(jako umiejętność drugorzędną),za to magowie mają większą premie odpowiadająca przecież za czas trzymania i sile zaklęć...To przeciwieństwo Fortecy,która jest miastem typowo obronnym. |
Olórin - 2010-01-24 11:06:28 |
W sumie to masz racje (muszę trochę pograć innymi miastami) ;) |
GiBoN - 2010-01-24 21:18:40 |
Nekro pod względem jednostek jest typowo ofensywne(jeden dobry strzelec i 3 jednostki latające,do tego szybka konnica i masa szkieletów,która dąży do tego by kogoś ciachnąć,jedynie zombie sobie stoją i pilnują liszy),lecz rozłożenie statów jest u bohów bardzo równomierne,może mi się zdawało,ale częściej tamci bohaterowie maja zdolności pomagające w ataku,no powiedzmy szczerze,to miasto nie powinno się bronic... |
Rufus42 - 2010-07-16 20:36:12 |
Jest kilka dobrych miast - elfy, cytadela, żółtki z gór... |
Solejuk - 2010-07-26 14:18:00 |
Moje ulubione to forteca, a ostatnio inferno mi się spodobało. |
Xeno - 2010-07-26 14:34:01 |
Ulubione nie znaczy najlepsze. Ile można powtarzać. |
GiBoN - 2010-07-28 00:04:02 |
Ale najlepsze miasto może być jedynie umowne, to bardziej kwestia upodobań i wygody, dlatego często ulubione znaczy najlepsze dla nas, w tym przypadku oczywiście. |
Solejuk - 2010-07-28 08:34:29 |
Po prostu dla mnie najlepiej się nimi gra, podobają mi się jednostki i nie mam problemów z inferno. |
Crassus11 - 2010-07-28 08:58:10 |
Narazie ci odpowiada, ale z czasem jak zaczniesz grać multi zauważysz ogromną różnicę między inferno albo bastionem na przykład. |
GiBoN - 2010-07-28 14:51:10 |
A nie napisał, że tej różnicy nie widzi. Jeżeli opanował/opanuje grę infernem na wysokim poziomie to myślę, że na niejednej mapce będzie mógł z niego więcej wycisnąć :). |
Astraf - 2010-08-07 14:11:33 |
Jak widać w profilu, nekromanci rządzą! :) szkieleciki też lubię , choć wrota żywiołów są tuż za nimi - wyżej powod został wymoieniony |
Kusznik - 2010-08-07 14:16:10 |
Zamek - lamerski |
Xeno - 2010-08-07 15:33:55 |
Nie ma najlepszego miasta. I kolejny fanatyk bastionu. Ja nie wiem naprawdę co w tym mieście jest takiego ciekawego. Wyzwaniem jest gra inferno czy towerem, ponieważ te miasta nie należą do łatwych. |
Karpiak - 2011-07-10 01:35:03 |
Może ja wyrażę moje zdanie na ten temat |
simonx10 - 2011-07-11 11:32:56 |
Karpiak wytłumacz mi czemu na 3 miejscu wrota żywiołaków????????? |
GiBoN - 2011-07-11 14:04:51 |
Fenixy z przyrostem 2x są mocniejsze od smoków, czy archów, pojedynczo kładą np. upiornego smoka, który ma normalny przyrost... rusałki są dobre na klocowatych neutrali, 2 i 3 poziom to perełki, żyw elektryczności jest dość szybki, a ziemniak broni strzeloków, którzy mają kary za walkę wręcz, a 6. poziom wyjściowy, dobre skille i tani... Samo miasto dość drogie, ale 7. lvl śmiesznie tani, niezłe budynki spec, nieźli bohaterowie i grall, który ze względu na czas zdobycia nie daje nam zbyt wiele... to miasto nie jest słabe. |
Xeno - 2011-07-11 20:40:29 |
Co do bohaterów. WŻ ma jednych z najlepszych, wojów jak i magów zarówno. |
Frezen - 2011-07-12 09:47:49 |
No to zaczynamy :D nie no żartuje nie mogę się wypowiedzieć na temat WŻ bo mało nim grałem ale Nekro gram trochę czasu i nie wiem czy dobrymi bohaterami można nazwać Isrę, która wyciąga dużo szkieletów czy Thanta, który ma animatora.Ale Galhran :D um. szkielety jak się nim gra często wpada skut. ataku i płatnerstwo a do tego magia Ziemia/Powietrze i Ogień.Jest to chyba najlepszy bohater w Nekro. |
Xeno - 2011-07-12 23:09:56 |
Pod względem wpadających skili owszem, pod względem speca już nie. |
Frezen - 2011-07-13 10:40:13 |
Chodzi ci o spec. szkielety.Jeśli tak to chyba aż tak rażąca nie jest jak u niektórych finanse które nie nadają się do głównego bohatera tylko do pobocznych.Ale o bohaterach to trzeba się przenieść do innego tematu :D. |
Xeno - 2011-07-13 22:25:13 |
Jeśli mowa o mieście to wszystkie czynniki ważne. Finanse są dla szczurów wymarzonym specem. Ja na L wolę Vokiala. |
Krzyżowiec - 2011-08-04 17:21:57 |
Według mnie to Zamek, Lochy i Nekropolia. |
Xeno - 2011-08-04 21:54:29 |
Kolejny user do przetrzepania.... |
Frezen - 2011-08-04 22:09:11 |
No nie wiem bo jak się nie mylę to user Krzyżowiec mówił że gra w Heroes 3 5 lat. |
Xeno - 2011-08-04 22:13:38 |
Ja gram 7 lat, w tym 3 lata multi, a teraz zająłem się nawracaniem userów. |
Krzyżowiec - 2011-08-05 09:43:30 |
Ja tylko napisałem, jakie miasta są według mnie najlepsze - co w tym złego ? Oo |
Xeno - 2011-08-05 12:14:10 |
Ależ nic. Staram się tylko udowodnić, że każde miasto jest najlepsze. |
Krzyżowiec - 2011-08-05 12:34:09 |
Ja jakby coś to po prostu odpowiadałem na pierwszy post. :) |
GiBoN - 2011-08-05 16:40:16 |
Pierwszy post pyta, które jest najlepsze, a najlepsze miasta to Zamek, Bastion, Forteca, Inferno, Nekropolis, Loch, Twierdza, Cytadela i Wrota Żywiołów... |
maniakheroes - 2011-08-29 19:07:28 |
Wedlug mnie to jest tak: |
Widmax - 2011-10-30 15:46:53 |
Moim zdaniem najlepsze są Nekropolis i Loch. Na drugim miejscu są Zamek, Inferno, Bastion, Wrota Żywiołów, Forteca i Cytadela. Do twierdzy jakoś się nie przekonałem :/ |
SlowiQ - 2011-10-30 17:28:37 |
Witam, wiele lat już minęło odkąd pierwszy raz zagrałem w heroesa III, a będzie ich jak dobrze liczę około 11 ;) |
Olórin - 2011-11-16 18:07:55 |
Tak ogólnie sama prawda napisana. Z tym, że co do Bastionu to pada wybór pomiędzy magią ziemi i powietrza ( mass speed dużo temu miastu daje). Z Thorgrimem nie próbowałem, ale tak myślę, że lepiej by było zebrać naszyjnik, butki i płaszczyk od odporności. Na odpowiednim lvl, praktycznie nic by mu nie szło magią zrobić :) No i warto dodać, że bastion jest stosunkowo tanim miastem (przynajmniej do momentu wykupu smoków). |
Xeno - 2011-11-18 20:19:34 |
Dla Bastionu zawsze woda jest potrzebna Olo, bo pedałki ostro obrywają z klątwy. |
Shin_Kartz - 2012-03-11 13:04:11 |
Na początek wyrażę swoją opinię o frakcjach, a potem dopiero ułożę je w listę: |
Mathias - 2012-04-12 16:07:27 |
Pozwól, że odniosę się do poszczególnych fragmentów Twojego posta, Shin_Kartz:
Zapomniałeś wspomnieć, że siłowo jest to najlepsza armia w grze, wg statystyk. Generalnie zgadzam się z Twoją wypowiedzią. Stajnie są w miarę przydatne, chociaż drogie i niestety utrudniają proces rekrutacji kawalerzystów. Co do użyteczności jednostek, to jest to generalnie prawda odnosząca się do większości miast. Tutaj jednak jest to znacznie łatwiejsze, najwięcej problemów sprawia znalezienie mocnych stron Kapłana, ale samo strzelanie i brak ograniczeń w walce wręcz można już jakoś sensownie wykorzystać jak najbardziej.
Zacznę od końca: bonus dochodowy przydaje się, aczkolwiek odradzałbym stawianie na to od początku (raczej w późniejszym etapie rozgrywki, gdy mamy większe przychody, a więc i większy %). Koszt rekrutacji... wcale nie taki mały, wręcz bym powiedział, że niektóre jednostki są z deka drogie, a poza tym koszt pewnych struktur (Smocze Groty chociażby) przewyższa wartość jednostek tam produkowanych i jest stosunkowo trudny do osiągnięcia ze względu na niezróżnicowanie zasobowe ceny.
Tym razem zacznę od środka: tak naprawdę WSZYSCY bohaterowie fortecy są słabi, ba! beznadziejni: fatalne drzewo rozwoju, żenujące skille startowe (ta nauka czarów...) i generalnie brak jakichkolwiek zalet. Trudno mi nawet znaleźć jakiegoś dobrego bohatera tego zamku, bo to naprawdę trudna sztuka. Początkowa faza gry to nie lada wyzwanie na małych mapach, gdzie dosyć szybko dochodzi do zwarcia, natomiast na dużych nie sprawia takiego problemu. Wsparcie magiczne nie rekompensuje w żadnym wypadku strat w statystykach bohaterów i stanowi raczej dodatek, bo trochę to jest pic na wodę. Jednostki drogie - fakt - struktury również, aczkolwiek nie zapominajmy o tym, że chociażby n-ul. forma 7lvla - Giganci - są bardzo łatwi do postawienia, a to już coś. Generalnie nie lubię tego miasta, choć siły fizycznej odmówić mu w żadnym wypadku nie można.
Nie każda jednostka jest w miarę dobra: chochliki są beznadziejne ;). To tak na marginesie. Rozbudowa niezła, ale w pewnym momencie traci impet i jest już bardzo trudno. Nie wspomniałeś o bohaterach - są raczej kiepscy, z wyjątkiem może Mariusz, Pyre i ew. jakichś pojedynczych innych. Co do rekrutacji jednostek, to diabły i ifryty już są dosyć drogie do zbudowania i zrekrutowania, poprzednie poziomy owszem, dosyć tanie. Zdolności specjalnych może jest niewiele, ale są - Czarci Lordowie mają bardzo ważną zdolność wskrzeszania demonów, Arcydiabły powstrzymują kontrę, a Ifryty Sułtańskie są odporne np. na Armagedon + mają tę tarczę ognia. Tak więc nie można tego bagatelizować. Strzelec tylko jeden, na 2. poziomie, to bardzo źle. Przeważa magia ognia, która posiada oślepienie i klątwę.
Zacznijmy od tego, że nikt nie mówi, że Nekromancja nie istnieje, ja np. ją uwzględniam, chociaż w pojedynkach jednostek o to trudno. Ale do rzeczy. Nekromancja czyni z tego miasta jedno z najlepszych w grze. Bez niej jest... najgorsze. Słaby jest nie tylko 7. poziom, ale także 1,2 i 3. Jednostki siłowo są beznadziejne z wyjątkiem 4,5 i 6. poziomu. Bohaterowie całkiem fajni, trzeba przyznać. Potencjał gigantyczny, wszystko zależy tu od gracza.
Nie słyszałem narzekań na oczy, wręcz przeciwnie - są bardzo pozytywnie oceniane, wręcz przez niektórych wywyższane ponad niebiosa. Meduzy trochę mniej, ale one są z kolei słabsze, chociaż strzelcy to silne wsparcie na cały okres gry. Magia jak magia, ziemia jest dobra, ale nie ma jakiejś wybitnej przewagi nad którąkolwiek inną, wg mnie Woda jest od niej lepsza. Armia bardzo silna, trochę popsute pierwsze dwa poziomy, chimery takie sobie, no ale za to Minotaury i Smoki to siła nie do pogardzenia ;). Dodajmy jeszcze, że tutejsi bohaterowie należą do najwybitniejszych w całej grze.
Magazyn zasobów nie ma większego znaczenia, bo raczej się go nie stawia. Kryształy w przesadzonych ilościach pojawiają się tylko w przypadku siedliska cyklopów, na beszki warto zapłacić i wcale nie tak trudno wyłupać ;). Uruki w porządku? Jedne z najgorszych jednostek na tym lvlu i najgorszych strzelców w ogóle. Cyklopy także cienkie ze względu na znikome zastosowanie przy ogromnej cenie siedliska. Jednostki są generalnie słabe (z oczywistymi wyjątkami), ale za to fest tanie. Może nie tyle mają mało obrony, co HP. Bohaterowie są także bardzo dobrzy, nastawieni na atak. Twierdza to całkiem przyjemne miasto, łatwo nim grać, ale trzeba uważać, bo to, że jednostki mają mało HP, a dużo DMG i Ataku wcale nie oznacza, że należy się rzucać z motyką na słońce, tylko właśnie bardzo uważać, żeby nie było przypału :).
Strzelcy tacy sobie, w dodatku tylko jedni i to na 2. lvlu - to deprymuje podobnie jak w przypadku inferno. Fajne rzeczywiście skille specjalne, szczególnie gorgony, jak mówisz, ponadto hydry (które statystycznie są słabe, ale skillami wszystko nadrabiają). Bohaterowie w dużej mierze wybitni, nie widzę tam takich totalnie bezużytecznych. Miasto tanie i łatwe do rozbudowy, nastawione na HP i deffa. To pozwala na śmiałe ataki ;).
Wydaje mi się, że przesadzasz z tą drożyzną, miasto faktycznie ma duże koszta, ale chyba nie aż takie, wydaje mi się, że porównywalne z Lochem czy Zamkiem. Ale dokładnych obliczeń nie rozbiłem. Jeden z zamków, gdzie TRZEBA po prostu ulepszyć większość jednostek, bo się nie wydoli. Potem to jest już bajka :) i wspaniałe jednostki. Magia magią znowuż to, ale graal ma znaczenie małe, chociaż to fakt, chyba najlepszy ze wszystkich, chyba że ten z Fortecy byłby lepszy. Bohaterowie niektórzy są wręcz świetni. Ponadto jeśli mamy grę bez patcha, dostajemy na 7. poziomie drugą najlepszą jednostkę na lvlu :). Wg mnie oraz moich obliczeń Wrota stoją w czołówce HoM&M3. Ale do tego zaraz przejdę.
Najlepsze miasto może być pod jakimś kątem. Generalnie ja uważam, że najlepszy jest Zamek, ale z Nekromancją dorównuje mu Necro. Czyli tak jak Ty napisałeś. Potem dałeś Lochy i Bastion. Hmm... zależy jak na to spojrzeć, siłowo na 2. pozycji znajdują się Bastion i Wrota. Wg mnie to miejsce jest do rozstrzygnięcia pomiędzy Bastion, Wrota i Lochy - tutaj akurat nie muszę się za to zabierać, jest od tego specjalny temat i wtedy się nad owym zagadnieniem zastanowię poważnie. Dalej chyba nie mam się do czego przyczepić, bo to nie o tym wątek. |
shorty - 2012-05-13 01:54:20 |
Ciężko określić jaki zamek jest najlepszy... od kilku lat gram w dodatek WOG. Tu najlepsza jest Twierdza pod wodzą Cragg'a Hack'a. Natomiast bez dodatku postawiłbym na: 1. Malekitha z Lochu. Na 20 poziomie z dobrymi umiejętnościami pokona każdego; 2. Memphala- płatnerz w Bastionie jest niebywale dobrą umiejętnością, gdyż główną statystyką jest obrona (przy awansie niemal zawsze dostajemy +1 do obrony). Gdybym miał internet kablowy bym wyzwał kogoś na pojedynek w WOGu na mapie Każdy na Każdego, ale puki co nie mam takiej możliwości ;p pozdrawiam zaawansowanych ;p |
Xeno - 2012-05-13 01:54:49 |
Każdy mag w starciu z wojem ssie, chyba że masz miecz armagedonu. |
Mathias - 2012-05-13 01:55:21 |
Najlepsze miasto? Wedle moich obliczeń siłowo (i to podkreślam) zwycięża Zamek. Na drugim miejscu jest Bastion, a trzecie... Wrota Żywiołów! Warto jednak zwrócic uwagę na fakt, iż nie tylko statystyki są istotne, ale również m. in. skille, koszta jednostek, czary, bohaterowie, etc., etc. |
Olórin - 2012-05-13 01:55:52 |
Wybór najlepszego (dla nas) miasta zależy w dużej mierze od naszych upodobań. |
Mathias - 2012-05-13 01:56:28 |
Oczywiście, wielu tak pewnie powie, jak napisałeś na końcu, aczkolwiek ja bym się upierał, że to nie jest koniec zalet Zamku ;). No ale oczywiście masz rację, że upodobania grają tu zasadniczą rolę. |
Xeno - 2012-05-13 01:56:58 |
Żadnym zamkiem się nie bronisz Olórin... to że cytka ma dużo deffa nie oznacza, że to miasto defensywne. |
Mathias - 2012-05-13 01:57:24 |
No i nie ma też sytuacji praktycznie, że się tylko atakuje, chyba że gramy ze słabym komputerem wink. |
Xeno - 2012-05-13 01:57:55 |
Olórin chyba myśli, że podczas walki czekanie na przeciwnika to obrona, a to tylko jest atak na swojej stronie ziemi;p |
Olórin - 2012-05-13 01:58:33 |
Na to muszę odpisać. :D |
Mathias - 2012-05-13 01:59:06 |
Oj, niedobrze, Olo. Wydaje mi się, że źle rozumujesz, bo oparłeś się na złych założeniach.
A co do tematu. Wg moich testów wyszło, że ze wszystkimi wygrywa Zamek. Oczywiście, ktoś powie "sfałszował" ;). Kiedy je wreszcie opublikuję (czyli jak będę miał trochę więcej motywacji, bo póki co ta wszechobecna pustka na forum trochę już nuży, nawet mnie, przyzwyczajonego do pisania na tym forum sam do siebie), okaże się jasne. Mowa tu oczywiście o surowej sile jednostek. Na drugim miejscu uplasowały się exequo Bastion i Wrota Żywiołów. Co ciekawe, najsłabsze fizycznie jest Necro, ale sami dobrze wiemy, jaką moc daje nekromancja. Tak więc poza siłą surową musiałbym jeszcze ocenić skille, przydatność na poszczególnych mapach i wiele innych czynników, by móc wyciągnąć jakieś wnioski. |
Olórin - 2012-05-13 12:49:51 |
Xeno użyłeś innej nazwy tego samego :) Wiadomo, że najlepiej walczy się "po swojej" stronie ziemi, bo wtedy wszystkie jednostki jakie mamy podchodzą gdzie chcą i na 90% uderzą tam, gdzie będą najbardziej potrzebne. Mi chodzi o to, że strategia wyczekiwania sprawdza się w większości miast jakimi się gra, choć ostatnio miałem sytuacje w której wjazd okazał się zabójczy. |
Mathias - 2012-05-13 13:27:45 |
W Herosach nie ma czegoś takiego jak obrona w gruncie rzeczy. Każda gra opiera się na atakowaniu siebie nawzajem. Wysoki współczynnik ATRYBUTU obrona znaczy tylko tyle, że atak naszego przeciwnika będzie słabszy. Cytadela jest typowa do ataku, ma tylko 1 strzelca, więc przeważnie podchodzi, no i wysoki pancerz.
Czasem warto poczekać chwilę tylko po to, by zastawić na wroga zabójcze sidła :> |
GiBoN - 2012-05-14 23:09:21 |
Cytka ma bardzo solidnego strzelca i wcale nie jest powiedziane, że musi podchodzić... |
Xeno - 2012-05-14 23:21:02 |
Wszystko na temat defensywności cytadeli mówi moja walka z Olórinem. |
Mathias - 2012-05-14 23:44:57 |
Z Inferno owszem niekoniecznie tudzież z Bastionem, ale z większością miast musi jak na Rusi. Przecież Forteca, Wrota czy chociażby Loch mogą wystrzelać Cytadelę (dodajmy do tego łucznictwo i pozamiatane).
Znaczy się to też zależy, przeciw komu gramy, bo czasem nawet Fortecą trzeba trochę do przodu ruszyć, gdy np. wróg ma łucznictwo Lochem/Wż/Zamkiem lub co gorsza ze specem i/lub artami od tego. Właściwie to dyskusja zaczęła się chyba od defensywności Cytadeli. Tutaj sprawa jest jasna - Olórin dzisiaj mnie zmiażdżył w jednej walce atakiem Cytki, podobnie wcześniej zrobił Xeno. Z Bastionem jest podobnie, chociaż w trochę mniejszym stopniu, bo jednostki wolniejsze i trudniej przeć do przodu.
Prawda. Albo dajmy teleport na hydry, jak to zrobił mi Olórin, i pozamiatane, jeśli się to zrobi w odpowiednim momencie i odpoowiednim miejscu. |
Xeno - 2012-05-14 23:51:08 |
Może kiedyś będzie okazja to ci pokażę jak można się przejechać na teleporcie. |
Mathias - 2012-05-14 23:57:49 |
Chętnie znów zagram, by się dowiedzieć czegoś nowego, szczególnie tego, jak nie lamić Cytadelą i Twierdzą. |
Xeno - 2012-05-14 23:59:58 |
Pisałem na FB. |
Mathias - 2012-05-15 00:03:19 |
Jak będę miał czas i ochotę, wówczas poddam się testowi jak Dracon. |
Xeno - 2012-05-15 00:07:56 |
Jestem w formie. |
Olórin - 2012-05-15 12:56:18 |
To że Xeno jesteś w formie to jest fakt :) u mnie niestety odwrotnie :) |
Xeno - 2012-05-15 13:00:59 |
Słabo bił te hydry widocznie skoro leczenie dawało efekty. |
Mathias - 2012-05-15 15:12:34 |
Uleczenie przecież miało marginalną rolę, rozbiłeś mnie dzięki teleportowi w gruncie rzeczy. |
Olórin - 2012-05-15 20:42:44 |
Mati rozbiłem cię, bo ty się bałeś wielopolowego ataku. uleczenie dało mi tyle, że zdjęło slow i cie dojechałem zanim zdążyłeś zareagować :) |
Mathias - 2012-05-15 20:46:22 |
Z tym slowem masz rację, ale Xeno chyba zrozumiał, że chodzi o przywracanie HP, które w rzeczywistości niewiele pomagało akurat ;). Owszem, właśnie to mnie rozbiło, bo pozbawiłeś mnie kompletnie inicjatywy i wybiłeś bardzo dużo wojsk ;). A że to były niskie lvle, to już inna sprawa, na tłuczenie hydr niepotrzebnie wykorzystałem ich wszystkich. |
Xeno - 2012-05-16 08:56:43 |
Rozumując waszą rozmowę to Olórin cytką podchodził do Necro. Mathias takie rzeczy są nie dopuszczalne. Mass haste i wżynasz się we wroga. |
Mathias - 2012-05-16 10:59:56 |
Nie pomyślałem o tym, miałem nadzieję... sam nie wiem, na co, mi się 3 magie trafiły, mądrość i ani jednego pożytecznego skilla (taktyki nie liczę, bo to konieczność na arenach). Generalnie schrzaniłem tamtą walkę na całej linii, ale dzięki za radę. |
Olórin - 2012-05-16 11:25:39 |
Xeno jak niedopuszczalne? o tym decyduje sytuacja na polu bitwy :) |
Xeno - 2012-05-16 11:47:10 |
Olorin ameryki nie odkryłeś. |
Mathias - 2012-05-16 15:09:04 |
Haste akurat jest prawie zawsze, podobnie slow. Tylko że czasem trudno o mass, wtedy pojawia się problem. |
Xeno - 2012-05-16 22:34:57 |
W necro powietrze jak woda w zamku. |
mcccc - 2013-01-10 14:51:52 |
Moim zdaniem jeżeli chodzi o woga najlepsze miasta to twierdza a drugie to forteca, na wszystkich mapach 3 miejsce jak gramy na dużej ma necro. Bierzesz przed rozgrywką bohatera z umiejętnością do balist, Twierdza od razu robisz tanią armie szybko podbijasz sąsiednie zamki, i inni gracze mogą cie cmoknąć :P Forteca jak najszybciej robisz Gromowładnych zdobywasz zamki naokoło i też cie mogą cmoknąć potem się zajmujesz resztą, necro na dużych mapach bierzesz bohaterke z umiejętnością fala śmierci inwestujesz w magie ziemi od razu w nekromancje, smokami sobie na początku nie warto zawracać głowe, jeżeli chodzi o inne miasta to jeszcze zamek jest dobry i lochy reszta ssie, może po prostu nie umiem grać resztą zamków, dodam że gram w heroesów już 12 lat z przerwami :P |
Xeno - 2013-01-10 15:28:39 |
Długość gry w te grę nie ma dużego znaczenia. |
Mathias - 2013-01-11 00:16:38 |
O, pierwszy raz słyszę, że należy inwestować w Falę śmierci, która jest dosyć słabym czarem ;). Twierdza faktycznie szybka do rozbudowy, ale w Fortecy nie da się zbyt szybko tych Gromowładnych zdobyć. No a tak jak Xeno napisał, długość gry jest bez znaczenia. Ja gram od 2005 roku, czyli z 8 lat będzie, a i tak lamie. |
Tropio - 2013-01-29 13:45:05 |
Dla mnie oczywiście najlepsze nekro,ale tylko i wyłącznie przez nekromancję,bez niej jest dobre,ale nie najlepsze. |
Mathias - 2013-02-19 00:32:28 |
Czy Wiwerna taka słaba, to bym polemizował, ta nacja ma generalnie większość bohów bardzo dobrych, a niski poziom gildii to nie jest jakiś specjalny minus, bowiem i tak rzadko się stawia te wysokie poziomy. |
Sauron - 2013-04-24 12:58:32 |
Właściwie to wszystko sprowadza się do tego jak ktoś jest ograny danym miastem, wyglądu mapy i farta. :p W takich sytuacjach ciężko powiedzieć kto wygra, niezależnie który skill jest op czy nie. |
MrTurqs - 2013-05-11 15:39:15 |
Dokładnie, każdy może wygrać każdą rasą i każda rasa jest najlepsza. Wystarczy tylko poznać się na jednostkach. |
Xeno - 2013-05-11 15:45:49 |
Wystarczy dobrać odpowiednie miasto przeciwko temu czym gra przeciwnik i by dobrze się grało nim na danej armii. |
MrTurqs - 2013-05-11 15:50:54 |
A czy mógłbyś napisać jakie miasto pokonuje jakie miasto? |
Xeno - 2013-05-11 15:56:52 |
Conf jest dobry na Necro, i na szybkie mapy tak jak Loch i Bastion. Strong jest dobry na Bastion, Loch i inne zamki dostające od klątwy. |
Elwing Bukharov - 2013-06-08 11:08:37 |
jak dla mnie? |
Mathias - 2013-06-28 13:36:11 |
Mogą być różne kryteria, według niektórych można wyszczególnić najlepsze miasto. Ogólnie przyjęło się mówić, że każde miasto jest dobre, tylko nie każdy gracz jest dobry. To oczywiście prawda. Ale byłoby za nudno, gdyby każdy powtarzał ten uklepany frazes :p. |
Markham - 2013-06-28 14:20:13 |
Oczywiście popieram ,że to nasza technika sprawia jak dobrze gramy jakim typem miasta. Mnie wbito do głowy(zresztą słusznie),że Zamek jest naj. Jeśli patrzeć na statystyki to tak. Miasto w sam raz dla początkujących. W demo jedyne grywalne miasto. Oprócz wymienionego wygodny jest Loch. W tych się czuje jak na siebie mocny. Każdy ma inny gust. |
Mathias - 2013-06-28 14:25:12 |
No nie wiem, czy Zamek jest taki dla początkujących. Ma kilka mankamentów, które trzeba umieć zniwelować, a to wymaga wprawy. Wydaje mi się, że najlepszy dla początkujących jest Bastion. |
Sauron - 2013-06-28 16:02:37 |
Który też zresztą ma mankamenty, ale jest za to stabilny finansowo. |
Mathias - 2013-06-28 16:09:29 |
Głównie z tego względu uważam je za dobre dla nowicjuszy. |
Sauron - 2013-08-16 11:22:51 |
Centaury są całkiem szybkie, a krasnoludy o ile ich nie ulepszymy lepiej zostawiać w zamku lub wlec obok z drugim bohem. Elfy są podstawowym dmg dealer w expieniu na neutralach. Muszą rzecz jasna być ulepszone, inaczej nie ma o czym mówić. Pegazy we wczesnej fazie gry mogą dać pierwszy ruch. |
Xeno - 2013-09-01 09:27:19 |
Bastionem łatwo się gra, mamy na start mocny 1 lvl, tanie budynki, oprócz wodospadu pegazów, jak dla mnie trochę to drogie jak na 4lvl. |
Mathias - 2013-09-19 14:08:07 |
najlepsze miasto dla początkujących - Bastion, tutaj chyba większość się zgodzi |
Sauron - 2013-09-20 10:48:02 |
Forteca i Lochy to też bardzo magiczne miasta! Ściana wiedzy i Biblioteka w Fortecy, a Lochy to jeszcze Wir Magii. Można też w nich kupować artefakty. |
Mathias - 2013-09-20 11:37:58 |
Są to faktycznie miasta magiczne, ale czy najlepsze w swym fachu? W Lochu na przykład brak jednej z magii, w Fortecy zaś nie ma komu dobrze wykorzystać tych czarów (bohaterowie co prawda magiczni, ale i komiczni ;). |
MJOdorczuk - 2013-09-20 17:13:16 |
Kupowanie artefaktów zdarza się raz na ruski rok i jedynie w akcie desperacji, bo zarówno budynek drogi, jak i loteria niezbyt opłacalna(po kieszeni trzepie). |
Mathias - 2013-09-20 18:35:21 |
Zwykle z mapy zbiera się lepiej bądź taniej artefakty. |
RomekQ - 2014-10-27 13:13:55 |
Najlepszy jest Bastion |
Maikeru - 2015-05-23 14:34:59 |
Dla mnie to wygląda tak: |
Mr_eLka - 2015-05-23 22:54:54 |
Praktycznie każde miasto ma swoje wady i zalety oraz inny styl gry. |
MJOdorczuk - 2015-05-23 23:43:07 |
Nie doceniasz rusałek. Po przyśpieszeniu(i to nie zawsze, bo czasami zdarza się nam powolny wróg) i przeczekaniu kolejki mogą potężnie dwukrotnie zaatakować przeciwnika, mogą również służyć jako swoiste harpie. Jedynym problemem jest to, że zazwyczaj są to lotnicy kamikaze. |
Baron - 2015-05-24 12:44:20 |
Rusalkami mozemy kosic na poczatku gry nawet strzelcow co jest trudne innymi miastami. Pozniej jednak szybko padaja. |
Sauron - 2015-05-24 12:58:04 |
Kiedyś była na ten temat dyskusja, że miasta ogólnie mogą być sobie równe ale kwestia jest samego rozegrania i wykorzystywania zalet oraz wad danego miasta. |
Mathias - 2015-05-28 15:47:46 |
Zgadzam się, że Zamek jest miastem zrównoważonym i silnym pod względem fizycznym. Do wad można by tutaj ewentualnie podciągnąć stosunkowo słabych Kapłanów (choć bez przesadyzmu), niskie HP kuszników i przeciętnych bohaterów. Nie zachwyca też być może Halabardnik pod względem mobilności, ale za to ma dużo życia i stosunkowo dużo obrażeń zadaje. Brak 5. poziomu gildii magów wynika ze specyfiki Zamku, ale też należy mieć to na uwadze. Realnym minusem jest natomiast trudna rozbudowa na początku (wymogi dot. poszczególnych budynków), która utrudnia sprawę na samym początku gry. Ale ogólnie świetne miasto moim zdaniem.
Harpie są jednak mimo wszystko słabe jak na swój poziom, umiejętności rekompensują, ale podatność na Klątwę dobija. Strzelcy akurat nie są absolutnie moim zdaniem przereklamowani, nie dość, że posiadają mocne statystyki, to jeszcze brak ograniczeń w walce wręcz, a Meduza dodatkowo zamienia w kamień. Warto w przypadku Lochu wspomnieć o świetnych bohaterach (którzy jednak nie mogą pozyskać magii wody), Wirze Magii i Akademii Wojny.
Miasto w mojej ocenie o jednej z najprzyjemniejszych ścieżek rozbudowy, dzięki której uzyskujemy pewną przewagę na początku gry. Silne i szybkie centaury, wytrzymałe i nieocenione Krasnoludy i Enty, przeciętne elfy, bardzo mobilne pegazy, no i całkiem dobre Jednorożce oraz Smoki. Bohaterowie również całkiem w porządku, szczególnie Ivor i Mephala. Do tego wysoki poziom zaawansowania magicznego (5 poziomów). Miasto ogółem fizycznie niezłe, ale przede wszystkim dosyć tanie, co jest jej atutem (Aczkolwiek w drewno trzeba się obowiązkowo wyposażyć).
Gremlinów być może trochę nie doceniam, ale ich podatność na szybki zgon czyni z nich jednak marną pomoc, nawet biorąc pod uwagę umiejętności strzeleckie. Gargulce są mocne, choć nie mają żadnych skillów specjalnych, po prostu dobre statystyki. Golemy wytrzymałe, choć powolne, nie mniej można z nich zrobić pożytek niejednokrotnie. Arcymagowie to silny punkt zespołu. Co do dżinów, nie mam przekonania, sądząc po kosztach oczekiwałbym jednak czegoś lepszego, ale szybkość niewątpliwie atutem jest. Nagi klasa sama w sobie. Tytani czy są najpotężniejsi na poziomie? Polemizowałbym, ale niewątpliwie mają ogromne atuty, szczególnie umiejętność strzelania. Ogólnie miasto bardzo drogie, badziewni bohaterowie, ale przy odpowiedniej gospodarce da się oczywiście z niego uczynić potęgę, przy użyciu chociażby rozwiniętej magii.
Średnio lubię tym miastem grać, gobliny to typowe mięso armatnie, wilki co prawda zadają mocne obrażenia, ale łatwo je ubić i to potężny mankament, z kolei urukowie nie wyróżniają się dosłownie niczym na plus poza ceną. Ogry i Ptaki Gromu to z kolei silne jednostki, w które warto zainwestować. Cyklopy są oczywiście silne, ale koszta powodują, że zwykle stawiam je później niż fantastyczne - a stosunkowo niedrogie - Behemoty. Olbrzymia cena? W porównaniu z innymi jednostkami 7. poziomu nie jest aż tak źle.
Tutaj w zasadzie się zgadzam w pełni w Twoją charakterystyką, dołożyłbym jeszcze wzmiankę o silnych bohaterach (Władcach Bestii). Miasto faktycznie niedoceniane. Wolę grać nim niż Twierdzą przykładowo.
Jak już powiedzieli moi poprzednicy, Nimfy wcale nie są takie bezużyteczne, bo po ulepszeniu powstrzymują kontratak, co w połączeniu z ich szybkością, ceną oraz przyrostem daje efekty nieporównanie lepsze od chociażby Harpii mimo niższego poziomu. Miasto to ogólnie bardzo wiele zyskuje po głębszym poznaniu, a także po ulepszeniu. Feniksy z kolei aż takie dobre wg mnie nie są, ich podstawowe walory to gigantyczna szybkość oraz przyrost (obniżony po patchu, jeśli mnie pamięć nie myli). Odradzanie troszkę przereklamowane, choć niezłe. Bohaterowie również niczego sobie. Bardzo to miasto polubiłem, fajnie się nim gra i jeśli przymkniemy oko na niedoróbki graficzne, to wg mnie Wrota należą do bardzo klimatycznych miast.
Nekro to fajne miasto, jedno z moich ulubionych. Nie zgadzam się z tak mocną krytyką Zombiaków i Upiorów - pierwsze mają bowiem dużo HP, drugie kradną manę; niby niewiele, ale przy dobrym wykorzystaniu można mieć z nich niezły pożytek. Upiorne Smoki z kolei mają jeszcze jeden mocny atut - Postarzanie. Pod resztą się podpisuję obydwoma rękoma.
Infernem ciężko się gra, to fakt. Diabły są świetne, tylko HP mają mało i trzeba z tym uważać. Podstawą w Inferno jest słynny farming, bez niego miasto to wyraźnie ustępuje pozostałym niestety. Dużym minusem jest tutaj również lista bohaterów, niezbyt silnych. |
Sality - 2015-06-24 00:23:01 |
Najlepsze miasto... Uważam osobiście, że nie ma takiego. Każdy zamek ma swoje wady i zalety, co w rozrachunku ogólnym wyrównuje je ze sobą. To jak z zamkniętym kręgiem. Zamek A jest lepszy od Zamku B, ale gorszy od zamku C. Z kolei Zamek B wygrywa z Zamkiem C. Podobnie jest z żywiołami. Wiatr < Ogień < ziemia < woda < wiatr. |
Xeno - 2015-06-24 00:33:55 |
Widok zamku i bastionu na niskiej pozycji to rzadkość. |
Sality - 2015-06-24 01:01:44 |
Cóż, prawdopodobnie dlatego, że strasznie nie lubię klimatu Bastionu, a Zamek już mi się po prostu przejadł. Nie znaczy to oczywiście, że są słabe. Wręcz przeciwnie. |
Mathias - 2015-06-24 10:37:44 |
Ano, faktycznie masz zupełnie inne typowania ode mnie i zresztą chyba większości graczy (co nie znaczy, że złe). Hmm, gdybym miał oceniać pod względem lubienia poszczególne miasta, to w czołówce wymieniłbym Zamek, Necro, Bastion/Lochy (tu mam zgryz), z kolei na ostatnich pozycjach znalazłyby się najprawdopodobniej Twierdza i Inferno. |
Sality - 2015-06-25 00:20:30 |
Mnie z kolei dziwi niska pozycja Inferno, które swoją drogą, posiada bardzo fajny klimat i ciekawie prezentujące się jednostki ^ ^ No ale to już kwestia gustu. |
Sauron - 2015-06-25 13:31:13 |
Te notowania są pod kątem ulubione miasto, a temat jest o mieście najlepszym. Stąd albo nazwa tematu albo sam ranking są niewłaściwe. |
Sality - 2015-06-25 15:42:07 |
Temat ma nazwę "najlepsze miasto". Więc nie musi być typowane jako najlepsze miasto pod kątem siły, ale także pod kątem klimatu i osobistych odczuć : D Tak przynajmniej myślę : ) |
Sauron - 2015-06-25 16:48:11 |
http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=2438&p=2 |
Mathias - 2015-06-26 00:31:12 |
Są jeszcze tematy przeciwne do tych, które podał Sauron (odpowiednio: co nas najbardziej w miastach denerwuje i jaki jest zamek najbrzydszy). Trochę zboczyliśmy rzeczywiście z tematu, spróbuję nieco uratować sytuację: Inferno klimat ma całkiem-całkiem, tego nie umniejszam, ale pod względem siły niestety kuleje. Cienkie pierwsze poziomy, słabi bohaterowie, stosunkowo drogie budynki (np. siedlisko Arcydiabłów) i utrudniona rozbudowa (np. wymóg Gildii magów na poz. 2 dla ulepszenia czartów), brak ciekawszych budynków specjalnych (poza tym +1 mocy) - trochę tych minusów jest. Sprawę ratuje młócony ostatnio bardzo często farming (i dopasowany do niego graal). Stąd tak niska pozycja w większości rankingów. Infernem się po prostu ciężej gra niż np. Bastionem. |
oumen - 2016-03-06 20:52:27 |
Zamek:twarde jednostki(tylko kapłani trochę slabi). Mocni bohaterowie slaby klimat. Bastion: Ni nie brakuje kasy ale niektóre jednostki słabe np. pegaz forteca jest mocna tylko jeśli nie masz kopalni złota i klejn. to nie wygrasz. Inferno wsumie jak to mówili bohaterowie slabi a jednostki średnie mimo wszystko ten zamek mi się podoba. Nekro: Dobzi bohaterowie jednak jednostki padają szybko na lancuch p. solmyra lub implozje. Lochy są twarde i mają wg. mnie i nie tylko mnie najlepszych bohów dobra armia. Twierdza jest szybka i na xl słabo sobie radzi. Dobry boh Crag Hack . Cytka jest bardzo twarda i dobzi bohaterowie wspaniała gorgona ale klimat bagienny mi się nie podoba. WŻ są fajne i nawet dobre zwłaszcz feniksy nie grałem nimi za dużo ale wiem ze są dobre. Każdy zamek mi się podoba i uważam ze każdy jest równy( sory za trochę błędów bo z telefonu pisałem). |