Mathias - 2015-04-19 00:29:31

Zamek Barbarzyńcy


http://heroes.egildia.pl/wp-content/uploads/2013/01/barbarzynca.gif


Wojownicy pod wodzą Barbarzyńcy wywodzą się w większości z gór, są masywni, groźni, a ich cele życiowe ograniczają się głównie do walki. Podobnie jak u Rycerza, nie ma tutaj jednostek latających, są za to dwie strzelające (Orkowie - 2lvl i Trolle - 5lvl). Wojska nie wymagają zbyt wysokiego żołdu, choć jest on wyższy niż w przypadku ludzi. Jednostki, z wyjątkiem Wilka, nie grzeszą zbytnio szybkością.

Stawkę otwierają Gobliny, które niczym się nie zaskakują na tym poziomie. Wygrywają rzecz jasna z Chłopami, ale zaryzykowałbym stwierdzenie, że do pozostałych "rówieśników" im daleko. Czasem można spotkać na mapie chatki, w których zielonoskórzy za darmo do nas dołączają. Na drugim poziomie mamy Orka, strzelca o podobnych, a nawet nieco gorszych, statystykach jak Łucznik od Rycerza: powolne, mało życia. Mają także o cztery strzały mniej od swojego odpowiednika homo sapiens. Na trzecim poziomie rekrutować możemy Wilka, najszybszego w tym mieście, o dość wysokim ataku i zadającym niezłe obrażenia, w dodatku dwa razy na kolejkę. Ma jednak bardzo mało obrony. Czwartą pozycję zajmuje Ogr. Idealny bloker: bardzo dużo życia i spore obrażenia. Nie posiada umiejętności unikatowej i niestety jest bardzo wolny. Na piątym poziomie widzimy najlepszą jednostkę strzelającą w Heroes 1 - Trolla. Poza tym, że rzuca kamieniami na odległość, regeneruje życie pod koniec każdej tury. W całej tej hałastrze przoduje Cyklop. Statystyki przyzwoite, szybkość średnia, atakuje dwa pola jednocześnie. W dodatku ma jedną szansę na pięć, że podczas zadawania ciosu sparaliżuje przeciwnika.

Zamek Barbarzyńcy można krótko skwitować: tani, silni i waleczni. Jednostki w większości są całkiem niezłe, a całe miasto prezentuje się nie najgorzej.

Źródło: Kroniki Heroes
Autor: Mathias
Data publikacji na wortalu: 20.11.2012r.