Sauron - 2015-03-26 14:32:30

Póki co postaram się stworzyć kilka tematów pojedynków. Liczba czynników jest bardzo duża, ale dla uproszczenia przyjąłem kilka zasad:

- Bohaterowie mogą dysponować magią na najwyższym poziomie, czyli mogą rzucać zaklęcia 5 poziomu. Przyjmuję jednak, że nie są w stanie solować całych armii. Są w stanie wspierać armię, ubić trochę atakujących ich jednostek ale nie będą mordować dziesiątek czarnych smoków.

- W każdym mieście poza Twierdzą (Moc) można nauczyć się magii swojej sfery, ale też 2 dodatkowych po wybudowaniu dodatkowych struktur do swojej gildii. Tutaj przyjmuję, że znamy tylko swoją własną sferę.

- Moc (Twierdza) jest odmienna przez brak magii. Bohater mógłby się jej nauczyć gdzie indziej i poznać czary ze zdobytych miast. Można to zrekompensować większą armią (przez Zagrody) oraz obecnością bohatera z dobrze rozwiniętą walką.

Mam nadzieję, że to nieco ułatwi sprawę. To nie są żelazne reguły i chętnie możemy je nagiąć, by zobaczyć co się zmieni. Może wynik pojedynku będzie zupełnie inny?