- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Jednostki http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=27 - Najlepsze, ekonomiczne ustawienia jednostek. http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=2821 |
MJOdorczuk - 2013-02-24 09:40:10 |
Osobiście dużo już grałem w HoMM III, bynajmniej jednak potrafię określić przydatność jednostek, dlatego chciałbym was prosić o wypisanie tutaj, według was, najlepszych ułożeń dla każdego miasta jednostek w zależności od tego, na ile jednostek można sobie pozwolić. |
Sauron - 2013-02-24 10:54:59 |
Jeśli chodzi o zombi, to mając przyspieszenie mogą z nich wyjść całkiem niezłe bestie. Mają mnóstwo HP, opornie giną i jeszcze odrobinę osłabiają przeciwnika zarazą. Takie enty/ogry niższego poziomu. Są głosy, że lepiej je przerabiać na szkielety, ale jestem przeciw tej praktyce, głównie przez rozrzut HP obu jednostek, czyniący zamianę niewydajną. |
Xeno - 2013-02-24 13:10:08 |
Michał nie da się takiej tabelki ułożyć niestety, bo przy deficycie kasy kupujesz jednostki zależnie od tego co ma przeciwnik, czy się w zamku bronisz itd. |
Mathias - 2013-03-01 21:39:53 |
To znaczy teoretycznie można powiedzieć, jakie jednostki rekrutuje się w pierwszej kolejności, ale mówiąc szczerze są to tak wątłe hipotetyczne rozważania, że nawet taki teoretyk jak ja nie widzi w tym przełożenia na rzeczywistość w najmniejszym nawet stopniu. Prawda jest taka, że tutaj czynniki zmienne (mapa ogólnie i szczególnie, liczba, umiejętności i taktyka(!) przeciwnika, etc, etc) odgrywają decydującą rolę i naprawdę nie ma możliwości, by to wszystko wstawić w schemat. |
Baron - 2013-03-06 23:14:59 |
Bardzo ciekawy temat . |
Xeno - 2013-03-07 07:17:07 |
Tak kup kusze jako pierwsze, nie wytrzymasz tury. To są papierki. Już lepiej archy i czempionów jako pierwszych. |
Sauron - 2013-04-24 12:52:50 |
Jak się jest obleganym to można ich wykupić (kusze i kapłanów), chyba że przeciwnik ma lataczy/strzelaków/szybko rozbije bramę bo ma skill/farta. Wtedy biedaków czeka jesień średniowiecza. Jak ma się wieże to lepiej wykupić jakieś twardsze jednostki i grać na zwłokę licząc że czary i wieże zmiękczą wroga wystarczająco. Wieżami dało się sterować mając artylerię na mistrzu, czy mi się z piątką myli? |
Xeno - 2013-04-24 18:13:23 |
Nic ci się nie pomyliło. Kupujesz zawsze najsilniejsze i najprzydatniejsze jednostki. |
Sauron - 2013-04-25 18:25:49 |
Jaka jednostka jest przydatna to zależy od sytuacji, ale w większości przypadków są to jednostki najsilniejsze i najdroższe. Czasami jednak najprzydatniejsza nie musi być najsilniejsza fizycznie - ot takie rusałki, a jakie przydatne na starcie, elfy są cienkie ale pięknie prują z łuków, czarty nie są najsilniejsze na poziomie ale bez nich Inferno leży itp. |
Baron - 2013-05-03 22:26:15 |
Czas na Fortece . |
GiBoN - 2013-05-09 23:37:43 |
Baron, ale o czy ty piszesz? O kolejności budowania? Nie, bo to się kupy nie klei, nie można mieć gigantów bez golemów. O wykupie? tu logiczne, że bierzemy pod uwagę ulepszenia... ehh... Ciężko stwierdzić ogólnie, ale bez czynników takich jak uzupełnienie oddziału, strategii, mapy itp. To wiadomo, że najsilniejsze, np. w Lochu najpierw weźmiesz smoki, później wybór zależy od tego czego Ci potrzeba, chimerki bardziej mobilne, ale minotaury mocniej biją, itp. itd... |
Baron - 2013-05-10 22:54:56 |
Pisze o najbardziej ekonomicznym rozwoju miasta . Jak najtanszym kosztem miec najwieksza sile . Takie bylo pytanie w tym watku . |
GiBoN - 2013-05-10 23:02:35 |
W zależności od miasta, ale głównie 1.-6. + zamek w 1 tygodniu i armia zarabia na siebie. Dziękuję, do widzenia... |
Mathias - 2013-05-11 00:46:35 |
,,Rozkładam ramiona i jestem samolotem" - tak alegorycznie skomentuję propozycję taktyki Barona ;). |
Xeno - 2013-05-11 08:21:00 |
W Twierdzy nie masz ogrów i cycków w pierwszym tygodniu, a pytanie wątku brzmi co byś kupił na obronę zamku, przy braku kasy jako pierwsze.... |
GiBoN - 2013-05-11 09:14:23 |
Przecież to oczywiste. Kupiłbym jednostki... |
Xeno - 2013-09-01 10:01:19 |
Mistrz trolingu po prostu. Wytrzymałe się kupuje na początek, potem coś co strzela i na koniec resztę. |
Mathias - 2013-09-19 21:18:57 |
A ja uważam, że wytrzymałe i strzelające należy kupować naprzemiennie, a nie po kolei. |
Baron - 2013-09-23 22:39:13 |
Jesli chodzi o inferno to chowance sa dnem totalnym o ktorym szkoda mowic . |
Sauron - 2013-09-24 17:14:25 |
Przy oblężeniu wykupiłbym te magogi, bo zawsze więcej jednostek nimi trafimy, a jak się zrobi tłoczno przy wyrwie to można trochę nimi zaszaleć. Wykupiłbym jednostki twarde, czyli np. demony, z czartami ostrożnie bo biją naprawdę mocno ale nie są zbyt twarde. Ifryty czy diabły są kluczowe. Cerbery za 3 głowy i blokowanie kontry też ważne. |
Baron - 2013-09-24 22:09:35 |
Fakt przy oblezeniu wrog szybko nie zetrze sie z naszymi a mozna na poczatku ustrzelic nawet po trzy razem z namiotami i balistami ktorych zreszta lepiej nie brac jak sie walczy z Inf bo lacza nasze jednostki w jeden szereg i dostajemy wiecej . |