Asiņains - 2007-10-23 20:57:01

Płaszcz Nieumarłego Króla - 30% poległych jest wskrzeszane, jako szkielety. Jeżeli Bohater posiada umiejętność „Nekromancja”, jest ona zwiększana. Na poziomie podstawowym wskrzeszane są Zombie, na poz. zaawansowanym - Upiory, a na poz. eksperta - Licze. (amulet grabarza, płaszcz wampira, buty trupa)

Miecz Anielskiego Sojuszu - Nie ma żadnych negatywnych efektów podczas łączenia armii z Zamku, Bastionu, Fortecy i Twierdzy. Rzuca Psalm Mocy na expercie. ((Hełm Boskich Mocy, Miecz Sprawiedliwości, Naszyjnik Boskiej Mocy, Sandały Świętego, Tarcza Lwiej Odwagi, Zbroja Cudów)

Pierścień Maga - czary dłuższe o 50 tur (Zaklęty Naszyjnik, Zaklęty Pierścień, Zaklęty Płaszcz)

Kapelusz Adimrała - Nie tracisz pkt. ruchu podczas wchodzenia i schodzenia z okrętu. (Hełm Wilka Morskiego, Naszyjnik Nawigatora)

Piorun Tytana - atk i obr + 9, moc i mana +8. Uczy zaklecia "Piorun Tytana" które nie zabiera many i wali po 600 obr. (Gladius Tytanów, Hełm Gromu, Pancerz Tytana, Tarcza Strażnika Niebios)

kaczormenix - 2008-08-21 23:38:00

wiem że jak złączy się wszystkie artefakty smocze to wychodzi super zbroja sprubuje napisac jaka w najbliszym czasie i z jakich dokładnie artefaktów (udało mi się ją raz złożyć)

Asiņains - 2008-08-22 11:40:33

Płaszcz nieumarłego króla - 30% poległych jest wskrzeszane jako szkielety. W przypadku, gdy bohater posiada umiejętność "nekromancja", jest ona zwiększona. Na poziomie podstawowym wskrzeszane są zombie, na zaawansowanym upiory, a na mistrzowskim lisze.

Potrzebne : amulet grabarza buty trupa kaptur wampira


Eliksir życia - Wszystkie stworzenia dostają dodatkowo 25% punktów życia i uzyskują zdolność regeneracji. Nie działa na jednostki nieumarłe.


Potrzebne: fiolka żywej krwi pierścień żywotności pierścień życia



Zbroja przeklętego - Na wszystkie wrogie jednostki rzucane są trwające 50 tur czary: spowolnienie, osłabienie, klątwa i pech.

Potrzebne: miecz rycerza śmierci czaszkowy hełm klatka żebrowa tarcza zionącej śmierci


Statua legionów - Przyrost wszystkich jednostek w zamkach gracza zwiększa się o 50%, nie dotyczy innych dodatkowych jednostek.

Potrzebne: nogi legionisty lędźwie legionisty korpus legionisty ręce legionisty głowa legionisty



Moc ojca smoków - Dodaje punkty: +6 do podstawowych umiejętności, wszystkie jednostki są odporne na czary z poziomu 1 - 4.


Potrzebne : ognisty język czerwonego smoka
oprawione oko smoka
zastygłe oko smoka
korona ze smoczych zębów
naszyjnik ze smoczych zębów
kolczuga ze smoczych łusek
tarcza ze smoczych łusek
płaszcz ze smoczych skrzydeł
nagolenniki ze smoczych kości


Łuk strzelca - Oddziały strzelające na odległość mogą strzelać nawet, gdy stoi przy nich wrogi oddział. Strzał na każdą odległość jest w pełni efektywny.


Potrzebne: elficki łuk z drzewa wiśni cięciwa z grzywy jednorożca anielskie strzały




Źródło maga - Codziennie przywraca wszystkie punkty many.

Potrzebne: magiczny znak talizman many magiczna kula many


Miasto dobrobytu - Co dzień wytwarza 4 jednostki cennych surowców.


Potrzebne: pierścień nieskończonych bogactw
bezcenny tygiel rtęci
płaszcz błyszczącego kryształu
pierścień płonącej siarki


No to na tyle :)

Crassus11 - 2009-09-21 15:16:59

Bardzo dobre napracowałeś się przyda sie :)

Frezen - 2011-08-02 19:56:17

Do tego dochodzą także:

Piorun Tytana dodaje +9 do ataku, +9 do obrony, +8 do mocy i +8 do wiedzy (tyle samo, co artefakty, które potrzebne są do jego złożenia). Ponadto w walce pozwala bohaterowi rzucać pioruny o sile 600 punktów uszkodzeń, bez ubytku punktów many, niezależnie od mocy.

Potrzeba:
Gladiusa Tytanów, Hełmu Gromu, Pancerza Tytana i Tarczy Strażnika Niebios.

Kapelusz Admirała to bardzo przydatny artefakt bohaterom pływającym statkami.Kapelusz Admirała pozwala na przechodzenie ze statku na ląd (i odwrotnie) bez straty punktów ruchu. Bardzo przydaje się to kiedy chcemy przepłynąć przez wąski przesmyk, a nie znamy czarów Lot ani Spacer po Wodzie.

Potrzeba:
Hełm Wilka Morskiego i Naszyjnik Nawigator