Być może zacznę pracę nad ciągiem map spiętych fabularną klamrą. Jak pisałem na chatboxie, trochę informacji o czymś, co będzie kampanią: 1. Czas akcji, po Wojnie o Ostrze Armagedonu i zdobyciu Miecza Mrozu. Wielka wojna Kilgor vs Gelu. Czyli głównie Bastion vs Twierdza, gdyż z intra H4 ciężko wywnioskować coś więcej, jednostki piechoty w większości niewyraźne i raczej niepodobne do czegokolwiek. 2. Jakbym zaczął całą akcję? a) I misja - Kilgor atakuje Erathię, pokonuje tamtejsze garnizony i wdziera się wgłąb kraju. b) II misja - Krewlod atakuje Steadwick, bronione oczywiście przez kultowego z tego powodu generała Kendala jest okazja by jeszcze raz użyć mapy z kampanii, tylko miasta wymienić. ;) No może bym coś tam pozmieniał. Miasto upada i połowa Erathii przechodzi pod władania Kilgora. c) III misja - Gelu razem z Kendalem (który uniknął schwytania i uciekł, by zebrać siły) dokonują udanego kontrataku na siły Krewlod, spychając je w kierunku granicy. d) IV misja - the final battle, Gelu-Wan Kenobi vs Darth Kilgor. wiemy jak się kończy, jako Gelu pokonujemy główną armię Kilgora, ale w międzyczasie miecze się zderzają i bum! e) V misja - grając na terenach Inferno (cała mapa lawa, bo to już po wybuchu), uchodźcy z najróżniejszych miast i ras (dodam ducha opresji, by nie było problemów z morale) przedzierają się w kierunku portalu mającego ich zabrać do Axeoth. Problem w tym, że z tego portalu chce skorzystać wielu, a nie wszyscy zdążą przejść na czas. Po drodze też będą klany barbarzyńców, którzy nie będą chcieli odejść wybierając pozostanie na Antagarichu, będą chcieli zrabować uchodźców i ich zniszczyć, obwiniając ich za koniec świata. Jako dowódca jednej z takich armii, będziemy musieli wszystkich pokonać i przedrzeć się do portalu by uciec. Limit czasowy?
Czy zrealizuję ten pomysł, nie wiem. Gdyby jednak komuś się spodobał, a ja nie zrobiłbym tego, to może dokończyć za mnie.
|
Przekopiowałem z gg jakieś drobne szczegóły.
Sprawa była bardzo prosta. jak ta wojenka mogła wyglądać. 18:06:04 Żeby się dostać do AvLee, trzeba walić przez Erathię. 18:06:44 no to I misja, to wdarcie się w głąb kraju. II misja to ponowny upadek Steadwick, ale Kendal ucieknie i razem z Gelu będzie bohaterem w III misji. 18:07:05 IV misja może i będzie do wyboru, ale żeby były po 2 misje dla obu stron to chciałem Gelu. 18:08:11 V misja, to mała zmiana, teren inferno, czyli lawa, może jeszcze ta brązowa ziemia czy przeklęta. 18:09:54 V misja - gracz jako dowódca armii uchodźców musi przedrzeć się na czas do jednego z portali do Axeoth. Niestety inni też chcą z tego portalu skorzystać, a nie wszyscy zdążą przejść na czas. Będą też watahy barbarzyńców obwiniających wszystkich o zagładę i wybierający pozostania na Antagarichu - będą chcieli zabić i ograbić uchodźców z ich majątku by przetrwać. 18:10:55 Gracz dowodząc armią złożoną z jednostek z najróżniejszych miast musi pokonać wrogów i przedrzeć się do portalu, może zlokalizowanego w jakimś mieście - inferno, by pasował kolorystycznie? 18:11:17 by nie było problemów z morale mogę dać jako artefakt ducha opresji, w sumie nawet pasuje do sytuacji. 18:12:40 W pierwotnym planie chciałem wcisnąć jeszcze misję, że Bracada chciała wspomóc Erathię jako sojusznik, ale Lochy powiązane tajnym układem z Kilgorem atakują armię czarodziejów i w zależności od wyboru gracza gromią ją albo zostają odparci. 18:13:11 żeby mapki nie były czasochłonne to powinny być mniejsze. 18:13:41 chciałem trzymać się Mki, choć może final battle powinna być L. To dużo map, 5, więc łatwo nie będzie.
Mathias zaproponował 1 Skę, 2 Mki i 2 Lki. Duch Opresji być może powinien być jako nagroda za quest.
|