- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Miasta http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=28 - Nekropolia pierwsze 3 tyg.? http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=2523 |
Frezen - 2011-07-03 13:37:46 |
Witam wszystkich chce się dowiedzieć jak grać Nekro przez pierwsze 3 tyg. (czas gry) przez multiplayer z kolegą, który nawet ogarnia herosy.Głównie chodzi mi o rozbudowę czy budować pod armię czy iść w kasę bardziej i jednostki poczekać na ulepszenie i zacząć zdobywać jakieś kopalnie i artefakty czy od razu nieulepszonymi iść zdobywać.I jakimi jednostkami najlepiej chodzić wampirami,szkieletami i liszami czy może kimś jeszcze.Proszę pisać wasze propozycje na rozbudowę i wojsko w pierwszych 3 tyg. gry. |
Xeno - 2011-07-03 13:57:07 |
No cóż ja się tu wypowiem ^^ |
Frezen - 2011-07-03 14:06:45 |
Ale np. zombi nie spowolni bohatera? a smoki chyba do niczego się nie nadają :P a jak z bohaterem jak gram np. Galthranem albo Isrą to bardziej brać obronę czy atak? |
GiBoN - 2011-07-03 15:03:01 |
W nekro stawiałbym bardziej na atak, ale tam w sumie wchodzi równo. W multi ulepszałbym szkielety, gdyż nie opierasz się na nekromancji, która daje mniej ulepszonych szkieletów niż podstawowej wersji. Isra w multi traci speca, Galthran lepszy. Zombie spowalnia bohatera. Smok daje pierwszy ruch i dobija, ewentualnie jak będziesz miał szczęście to postarzy... |
Xeno - 2011-07-03 16:30:27 |
Jak jest kasa jest smok, jak bida to tylko rycerze i reszta ekipy. Vokial też nie jest złym wyborem. |
Frezen - 2011-07-03 17:01:44 |
A na początku chodzić nieulepszonymi jed. i później wrócić się do zamku po ulepszone czy czekać na ulepszone i dopiero iść po jakieś artefakty czy kopalnie? |
GiBoN - 2011-07-03 18:30:14 |
Expić i zajmować mapę musisz od początku, bo nie będzie Cię nawet stać na to ulepszenie... |
Frezen - 2011-07-03 20:10:12 |
A czy możecie miej więcej wypisać jakie budowle na początku budować a jakie później (szczególnie na mapach XL). |
GiBoN - 2011-07-03 20:18:11 |
Po prostu staraj się iść w wojsko, dąż do zbudowania rycerzy z zamkiem. Później postaraj się o Alpy, ratusz i rycerzy no i wiadomo smoki/ reszta, zależnie od kasy... |
Frezen - 2011-07-03 20:53:14 |
Ok wielkie dzięki za pomoc. |
Mathias - 2011-07-03 21:46:52 |
Temat można już zamknąć, czy chcesz jeszcze o coś zapytać? |
Frezen - 2011-07-04 12:12:38 |
Na początku rozgrywki na jakie surowce najbardziej zwrócić uwagę? |
Xeno - 2011-07-04 15:19:18 |
Siarka i rtęć, sporo tego idzie, ale w necropoli surowce są w miarę rozłożone. |
Baron - 2011-07-24 17:38:47 |
Staraj sie zbudowac chociaz ratusz ... |
Mathias - 2011-07-24 17:49:14 |
Ratusza nie ma sensu, Baronie, strata czasu, dopiero po zrekrutowaniu wojsk i budowy wszystkich lvlów 1-7 można za to, co nam ew. zostanie i to dopiero w późniejszym czasie.
Nie powinno się darować żadnych jednostek, o ile można je mieć. |
Xeno - 2011-07-24 18:28:39 |
Smoka jeśli uważa się, że się z kasą wyrobi to jak najbardziej się buduje, zawsze to dodatkowe HP w armii. |
Baron - 2011-07-25 14:29:03 |
Rzecz w tym ze budynki na kase sa strasznie oplacalne... Budowa ratusza zwraca sie na TRZECI dzien ! Juz 3 dnia masz tysiaczek na czystko a 13 dnia 21 tysiaczkow !!! Tyle nigdy nie zbierze ci w 13 dni dwu herosow za 2,5 tys... |
GiBoN - 2011-07-25 17:14:48 |
Po co Ci 21000 skoro będziesz miał o połowę mniejszą armię? Jak jest kasa to starasz się zrobić 1,2,4,5,6 lvl+zamek/ cytka/ smoki + cytka- zależnie od kasy. Później możesz postarać się o up wapirów i ratusz i masz czym expić... |
Xeno - 2011-07-25 22:05:23 |
W 2 tygodniu obrabia się banki alpami bez strat i ma się kasy full. |
Mathias - 2011-07-25 22:32:18 |
Pomijając templaty, na których nie gram, to na mapie jest zwykle wystarczająco surowców, by nie trzeba było budować ratusza. Ja co najwyżej buduję w 1. tygodniu Radę Miasta. |
Baron - 2011-07-26 11:05:37 |
Kazdy gra jak chce... Lepiej miec pewna kase w ratuszu niz szukac skarbcow karsnoludow ktorych moze byc jeden w poblizu i to ten w wersji minimalnej... Poza tym mozesz robic w tym czasie co innego niz szukac kasy np. zdobywac zamki... A opoznienie 1 dnia nie zabierze ci strasznie duzo tej armii... Zreszta na ta armie to trzeba miec kase i siedliska na ktore tez trzeba kasy ... Przyrost 1 tys. dziennie to cieniutko... Szczegolnie gdy jak wy twierdzicie macie juz mrocznych w 2 tygodniu... A jeszcze trzeba zamek zbudowac bo przyrost bez niego jest cienkawy... |
Xeno - 2011-07-26 12:32:34 |
Baron rycerzy + zamek się stawia w 1 tygodniu i kasy wystarcza na wykup ich w 2 tygodniu + alpy i zarabiamy kasę na kolejne budynki i jednostki. Zarabianie na zamek daje nam możliwość szybkiego rozwijania bohatera. Każdy potrafi siedzieć w zamku 2 tygodnie na dupie i później bez strat grać. Tylko co z tego jak przyjeżdżają w 3/4 tygodniu i okazuje się, że poza pełnym skarbcem nie mamy nic. |
Mathias - 2011-07-26 12:41:34 |
Wiesz, to nie jest jeden dzień, tylko kilka, bo żeby zbudować ratusz, trzeba mieć Radę Miasta, Targowisko, Kuźnię i GM poz. 1 i wreszcie ów Ratusz. Pomijając Zamek, gdzie większość tych struktur trzeba zbudować do siedlisk, to raczej z tego wszystko stawiam Radę i/lub Gildię. To 3 tury zysku w stosunku do Twojej propozycji, podczas których mogę stworzyć 3 kolejne siedliska. Stosując rozbudowę "na kasę", poświęcamy cały pierwszy tydzień na tworzenie struktur ekonomicznych, gdy tymczasem możemy szybko się rozwinąć i już w 1. tygodniu walczyć praktycznie z każdym guardem i mieć przewagę nad komputerem. |
SlowiQ - 2011-10-29 21:06:03 |
hmm, może i temat nie aktualny, ale zapytam z ciekawości. |
Xeno - 2011-10-29 22:49:17 |
Mowa jest o 130%. Można to uznać za standardowy poziom gdyż multi gra się 130% i w singla większość też tak gra. |
SlowiQ - 2011-10-29 23:17:52 |
Aaa, w pierwszej chwili byłem trochę zdziwiony tym szybkim tempem rozbudowy, ponieważ sam gram tylko na 200 % i do nich się przyzwyczaiłem ;) |