Sheyq - 2010-12-18 11:37:50

Witam. Mam pomysł na nową kampanię - cytadeli, gdyż uważam, że nieco za mało kampanii jest rozgrywanych właśnie z ich punktu widzenia. Podczas gdy w Nighonie trwa wojna domowa, a wokół jest zamieszanie z ostrzem armageddonu, Wystan postanawia przejąć inicjatywę w Tatalii i dokonać zamachu na króla Tralosska oraz zagarnąć tron. Król jednak przewidział to, a Wystan musi teraz po ucieczce z więzienia, gdzie został wtrącony pokonać trzech strażników króla - Brona, Alkina oraz Tazara. Wiadomo - Tazar będzie najtrudniejszym i przedostatnim przeciwnikiem. Ostatnim wrogiem będzie sam król Tralossk.

Sprawa jest prosta - niech zgłaszają się chętni którzy będą mi pomagać w tworzeniu tej kampanii. Zarys fabuły uzgodnimy na gg/steamie jeśl ktoś takowe coś posiada. Najbardziej pomoc będzie potrzebna przy tworzeniu map.

Z góry dzięki :>

Mathias - 2011-01-02 13:56:14

No to ja się może zgłoszę :). Mógłbym pomóc w detalach fabuły.

GiBoN - 2011-01-02 14:17:53

Ja mogę pomóc. Mapy mogę porobić.

Sheyq - 2011-01-05 21:07:30

Okej, sory że tak późno to napisałem, ale dobra.

Gibon jak lubisz robić mapy, to zrób mapę przedostatnią - daj wystana w mieście startowym naszym i w mieście drugiego kolesia daj tazara już trochę rozwiniętego który będzie kampił w zamku, dorób tam drugi zamek tazarowi i stamtąd będą sobie jego typki łaziły i rozwijały. Mapa L lub XL (bez podziemi oba)

Okej, fabuła jest taka: Wystan po ucieczce z więzienia wyrusza do krewlodu, aby nająć barbarzyńcow do ataku na króla. Pierwszym zadaniem - dość prostym - będzie zgromadznie 500tys. sztuk złota dla najemników.

Drugi scenariusz - siłami Krewlodu, atakujemy brona - bazyliszkowego strażnika. W międzyczasie dołącza do nas żona wystana, która nie może zginąc (wystan by się powiesił :D).

Następnie barbarzyńcy zostawiają nas samym sobie, i już z zamku Brona ruszamy na Alkina. Alkin oczywiście przygotował się na atak, i zostawił po drodze kilka stanowisk gorgon, które nie patrzą na nas zbyt przyjaźnie, więc trzeba je zabić.

Przedostatni scenariusz to walka z Tazarem, najpotężniejszym z ochroniarzy. Jego wojska czekają tuż przy zamku króla.

Ostatnia walka z królem to dość mozolne chodzenie po krainie w celu poszukiwania kapelusza czarodzieja, ponieważ król kazał wiedźmom wznieść góry wokół jego zamku. Mamy sześć miesięcy, inaczej Tralossk zgromadzi wystarczające siły by nas zgładzić. Po znalezieniu kapelusza atakujemy króla i kończymy kampanię :>

GiBoN - 2011-01-06 09:38:56

Tylko, jak rozbudowane mają być miasta? Czy szczur Tazara ma być wyszkolony? I czy dać jakieś specjalne arty/guardy/obiekty?

Sheyq - 2011-01-06 10:23:07

to główne tazara ma być na full, szczurek tazara może być wyszkolony - w sprawie artefaktów masz wolną rękę :> Zrób też dolinę wiwerny, gdzie po prostu będzie chronione przez ileśtam wiwern a w środku skarby.

GiBoN - 2011-01-06 10:37:52

Okej, daj mi trochę czasu, będę musiał się zastanowić nad paroma rzeczami.

Talscire - 2011-01-06 10:40:47

Ja mógłbym wspólnie z Mathiasem popracować nad fabułą.

GiBoN - 2011-02-02 23:59:35

http://dl.dropbox.com/u/12285486/mapy/Kamp.%20sheyq.h3m oto mapa, powiem szczerze, że zrobiona w bardzo prosty sposób, nie bawiłem się w podziemia, namioty klucznika itp. ale mam nadzieję, że nie zostanę zlinczowany.