Wieści w internecie szybko się rozchodzą, nie zawsze nadążamy z tym rytmem. Z pewnym opóźnieniem zamieszczamy porcję informacji o Heroes VI (niektóre się powtórzyły, inne potwierdziły) znalezione na Tawernie oraz dwa artworki z Kwasowej Groty:
- Siedliska stworzeń będą działać na zasadzie kopalni - gdy zajmiesz legowisko jakichś stworów, na początku masz możliwość dołączenia ich grupy do swojej armii. Później budynek będzie działał na zasadzie kopalni zwiększając przyrost danej jednostki w pobliskim forcie/zamku.
- Przebudowa legowisk, fortów i zamków z obcej frakcji na własną jest możliwe.
- Animowane okna zamków w 2D zastąpią ekrany miast.
- Unikalne budynki - 2 sloty, 4 budynki na miasto, każdy dające inne bonusy (poprawa gospodarki, przyrostu, umiejętność specjalna na mapie przygody lub bitwy). Kilka budowli tego samego bonusu w różnych miastach zwiększa jego wysokość (na zasadzie targowiska).
- Elementy RPG:
- Bohater może być mężczyzną/kobietą skupiającym się na walce lub magii; - Herosi posiadają swoje frakcje i unikalne zdolności zależne od klasy; - Bohaterowie zdobywają punkty umiejętności podczas osiągania kolejnych poziomów, które mogą być przeznaczone na umiejętności pogrupowane w kilku kategoriach. Mamy pełną kontrolę nad rozwojem herosa. Koniec z losowością przy rozwoju bohatera; - Herosi mogą odblokować zaawansowane klasy, które zmienią ich wizerunek i udostępnią potężne zdolności.
- Większa zmienność na polu bitwy:
- Specyficzna (różne rozmiary i kształty pola bitwy) i dynamiczna (walki na morzem, gdzie brzeg będzie co turę zalewany) topografia; - Różne zadania (utrzymać pozycję przez X rund, obronić kapliczkę na środku mapy, zabić wyznaczony oddział, etc.); - Bossowie.
- Inicjatywa - powrót do mechaniki z Heroes 3, jednak z paskiem kolejnych ruchów jak w Heroes 5.
- Poprawiona kamera na mapie przygody, aby uniknąć częstego obracania kamerą i dojrzeć wszystkie ukryte przedmioty, przystępniejsza dla graczy i mapperów. Połączenie nawigacji 2D z efektownością 3D - (wg mnie bardzo ważna informacja - przyp. Mathiasa).
- Brak alternatywnych ulepszeń (w Heroes V istniała możliwość wyboru ścieżki rozwoju jednostki).
- Sety Artefaktów - zbierz składniki i połącz je w całość (artefakty składane).
- Różne krajobrazy - Dżungla, Pola (lato i jesień), Lawa, Martwe Pustkowia Necro, Podziemia.
- Struktura Kampanii - 5 Kampanii po 4 mapy (jedna na frakcję), rozgrywane w dowolnej kolejności z opcjonalnym samouczkiem i obowiązkowym prologiem.
- Edytor Map - Ma być dostępny przed wydaniem gry lub wraz z premierą. W pracach nad poprawą jego przystępności bierze udział Marzhin znany ze swojej wypowiedzi na Celestial Heavens, w której zdradził się jako "agent Ubistoftu".
- Nowy podział jednostek - jednostki nie są już podzielone na poziomy zależnie od ich siły, tylko na: Trzon, Elitę i Czempiona. Dwie pierwsze grupy mają po 3 jednostki, Czempion natomiast tylko jeden. Na przykładzie Przystani: Łucznik i Pikinier będą mieli porównywalną siłę, gdyż oboje są zaliczani do trzonu armii.
- Jednostki podczas oblężenia - wojska mogą niszczyć umocnienia, jednak są znacznie mniej skuteczne niż katapulty.
- Zwierzątka na mapie przygody - żółwie, delfiny, ptaki i inne (taki ukłon w stronę "Zielonych" - przyp. Mathiasa).
|
budynek będzie działał na zasadzie kopalni zwiększając przyrost danej jednostki w pobliskim forcie/zamku. >>>>> Moze byc dobre ja bym dal jako opcje.Kto chce moze wlasnorecznie zbierac stwory... >>>>>
# Unikalne budynki - 2 sloty, 4 budynki na miasto, każdy dające inne bonusy (poprawa gospodarki, przyrostu, umiejętność specjalna na mapie przygody lub bitwy). Kilka budowli tego samego bonusu w różnych miastach zwiększa jego wysokość (na zasadzie targowiska).
>>>>>
Brzmi dobrze!
>>>>>
# Brak alternatywnych ulepszeń .
>>>>
Niedobrze.
>>>>
# Nowy podział jednostek - jednostki nie są już podzielone na poziomy zależnie od ich siły, tylko na: Trzon, Elitę i Czempiona. Dwie pierwsze grupy mają po 3 jednostki, Czempion natomiast tylko jeden. Na przykładzie Przystani: Łucznik i Pikinier będą mieli porównywalną siłę, gdyż oboje są zaliczani do trzonu armii. >>>>> Dziwne?Ale moze byc dobre! >>>>> # Jednostki podczas oblężenia - wojska mogą niszczyć umocnienia, jednak są znacznie mniej skuteczne niż katapulty. >>>>> Wreszcie!
# Zwierzątka na mapie przygody - żółwie, delfiny, ptaki i inne (taki ukłon w stronę "Zielonych" - przyp. Mathiasa).
|