Baron - 2010-07-12 14:55:56

Co powiecie o mapach typu ,,oznacz'' ... siedliska lub kopalnie.
Moje doswiadczenia sa takie ze sa to mapy bardzo ciekawe i trzeba wykonywac interesujace posuniecia aby wykonac zadanie.Wada jest niestety to ze komputer liczy bardzo malo punktow za wykonanie.Zawsze ponizej 400.Ale sama gra jest bardzo mila i interesujaca!

GiBoN - 2010-07-12 22:47:02

Zależy od mapki, ale najlepsze zawsze będą deathmatche. Te z oflagowaniem siedlisk to jeszcze, ale przeważnie, żeby oflagować wszystkie kopalnie i tak musisz rozwalić wroga, bo będzie ci podkradał najbliższe kopalnie...

Lowcakur - 2010-07-13 10:02:00

Gibon, gdzie ty w Heroes3 widziales Deathmatche?! :P A mapek z oflagowaniem zbytnio nie lubie, wole mpki w ktorych ne mozna stracic bohatera. :D

GiBoN - 2010-07-13 11:01:56

Deathmatch w H3 to po prostu standardowa mapa, co wydaje się być oczywiste, natomiast zauważyłem, że próbujesz mnie ciągle poprawiać i być fajnym, ale coś Ci to słabo idzie. Co do tych mapek, nie nadają się zbytnio na XL, za dużo biegania, ich potencjał jest mały, a same mapy jedne z prostszych :D.

Lowcakur - 2010-07-13 14:38:40

Ja nie proboje cie ciagle poprawiac, tylko czasem piszesz glupoty, a to logiczne ze predzej czy pozniej ktos cie poprawi. :D I nie staraj sie mnie pograzyc, ok? xD Apropo mapek, to ogoln ie za duzo w nich jest biegania, nawet na M. A na XL jeszcze takiej mapki nie widzialem. :P

GiBoN: Ej, ale jak narazie to w niczym sensownym mnie nie poprawiłeś, tylko się wygłupiasz :D:D.

Sauron - 2010-07-15 09:53:56

Zawsze jakaś odmiana od pokonania potwora czy innych "deathmatch'y" :)
Na dużych mapach mogą być problemy z szukaniem i dojściem do kopalni. Przeciwnik może też sabotować nasze działania, zajmując kopalnie. Rozmiary mapy M i L chyba będą najlepsze do tego rodzaju misji.

Mathias - 2010-11-01 12:20:47

Niby odmiana, ale dla mnie nuuuda :). Często się takie mapki dłużą albo znowu kończą bardzo szybko. Ciekawy pomysł, lecz nie w moim stylu.

Kamilo67 - 2016-02-17 21:26:28

Pomysł na takie mapy jest dobry, ale wykonanie już nie. I tak trzeba najpierw pokonać przeciwnika, bo niemożliwe jest utrzymać wszystko oflagowane, jak wystarczy, że wróg wyjdzie w jednej turze z zamku i zabierze coś. Fajnie jest sobie pobiegać po pokonaniu przeciwnika w spokoju, szukając przy tym kopalni, ale taktyka grania się nie zmienia za bardzo.