- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Magia i Artefakty http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=42 - Która z magii jest najgorsza w tej grze? http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=211 |
Mathias - 2007-05-06 08:37:06 |
Był temat o ulubionej magii, teraz czas na naajmniej lubianą i najgorszą. Którą wybierzecie? Moim zdaniem Magia Wody jest do bani! Nigdy jej nie używam, czasami tylko Przyzwanie Okrętu i Lodowy Pocisk, a tak nic. |
lordpiorunow - 2007-05-06 08:41:12 |
Magia wody bo jej nigdy prawie nie uzywam |
Mathias - 2007-05-06 08:45:22 |
Nie wiem, czemu programisci tak się rozleniwili, że jej poswiecili takk malo uwagi. Mało poziomow i mało czarów. Coś nie chce mi się wierzyć, że to ma urozmaicic gre :| |
lordpiorunow - 2007-05-06 08:48:16 |
pijani byli ;) |
Mathias - 2007-05-06 09:00:49 |
no, chyba masz racje. To niedorzeczność! |
cyrkiel - 2007-05-13 16:46:09 |
Według mnie nie ma czegoś takiego jak najgorsza magia. W magii wody są też dobre czary: błogosławieństwo, modlitwa, teleportacja. Oczywiście mówimy tu o poziomie eksperckim. |
lordpiorunow - 2007-05-13 19:13:18 |
o expercikim a w ziemi portalik przenosi automatyczne :D |
cyrkiel - 2007-05-13 21:15:25 |
Automatycznie przenosi jak nie masz umiejętności magii ziemii albo masz ją tylko na poziomie podstawowym. Na wyższych poziomach wybierasz do którego miasta chcesz przenieść. A co ci chodzi z tym berserkiem? Czar pierwsza klasa ale dopiero na poziomie ekspert. |
lordpiorunow - 2007-05-14 14:14:46 |
po prostu lubie go i zawsze rozwijam na exp. m.ognia i mam |
Point - 2007-05-21 14:30:26 |
Nie ma najgorszej :horda: |
Mathias - 2007-05-22 08:19:28 |
Zależy jak na to spojrzymy: jeżeli mamy wybierać, która magia jest najgorsza, czyli ochydna, obrzydliwa, niepotrzebna, to nie ma takiej, bo każda sp[ełnia jakąś rolę. Jeżeli jednak mówimy o najsłabszej magii, to już można wybrać. Ale i jedno i drugie spojrzenie jest complete. |
pawasko - 2007-07-16 16:28:18 |
Według mnie magia ognia, choć ma fajne czary np.oślepienie |
Mathias - 2007-07-24 18:33:46 |
no to co w niej złego? |
matej64 - 2007-09-08 13:58:14 |
dla mnie najgorszą jest magia wody nigdy jej nie używam |
Asiņains - 2007-11-25 21:41:34 |
magia wody... gorszej chyba nie może być... nie poświęcili nad nią czasu |
cox - 2007-11-30 15:32:29 |
A ja uważam że nie ma gorszej czy lepszej to to zależy od umiejętności gracza.. |
Asiņains - 2007-11-30 22:59:18 |
masz racje w 100 % :p |
Nerevan - 2008-06-26 15:35:25 |
Ale żeście się uparli na tą biedną Wodę... osobiście korzystam z niej najczęściej. Najrzadziej korzystam z magii ognia (praktycznie tylko oślepienie i klątwa), ale i tak dałem pusty głos. Nie mogę się zdecydować, a raczej nie mam jak zdecydować, bo dla mnie wszystkie Szkoły są OK. |
Jarek17777 - 2008-06-26 22:13:35 |
Ja również oddałem głos na magie ognia :) na berserka mam sprawdzone sposoby poza tym ostatnio często gram na moich ,,truposzach'' więc nici z tej klątwy :D z Magii Wody często korzystam chociażby klonowanie(mniam :D) jest tez kilka czarów z których często korzystam :) wg. mnie ognia i wody są na bardzo zbliżonym poziomie |
Zen-Aku - 2008-06-27 11:26:53 |
Ale magia ognia jest lepsza. Berserk nie działa raptem na 1/9 jednostek, podobnie klątwa i blind. Większość jednostek już z tego oberwie. Ponadto mamy armageddon - niezastąpiony z ostrzem armageddonu, bądź ze smokami. |
Jarek17777 - 2008-06-27 19:20:24 |
Każdy ma swoją strategie i pomysł na grę :) ja częściej chyba wykorzystuje klonowanie niż berserk :) |
Nerevan - 2008-06-27 19:38:05 |
Nie no, magia Ognia też jest dobra, zwłaszcza Klątwa (przydaje się choćby do zneutralizowania Błogosławieństwa) nie mówiąc już o Oślepieniu, jednym z najbardziej przydatnych czarów w grze. Armageddon w niektórych przypadkach i owszem przydaje się, ale z drugiej strony Ostrze Armageddonu nie zawsze da się zdobyć, a nie możemy cały czas walczyć tylko Czarnymi Smokami. |
Jarek17777 - 2008-06-27 22:55:13 |
Do neutralizowania ok ale to samo mogę powiedzieć że jak na mnie wróg rzuci klątwę do ja rzucę bleesa ;) |
Nerevan - 2008-06-28 09:18:15 |
Co racja, to racja, ale to nie zmienia faktu, że Armageddona używam raz na kilka lat :) . |
Jarek17777 - 2008-06-28 13:09:04 |
Potrafi wkurzyć :P tylko tyle powiem :) nigdy nie lubiłem ifrytów dlatego zawsze musiałem je likwidować z łuków (ale są szybsze :/) albo rzucać jak najlepszy czar na nie bądź je spowalniać(łuki :D |
Nerevan - 2008-06-28 13:20:10 |
Rozumiem, rozumiem... Ale magia Ognia POLEPSZA Oślepienie. Wygląda to tak: |
Jarek17777 - 2008-06-28 22:49:57 |
niby tak :0 ale głównie chodzi o samo wyłączenie tej jednostki :P |
Magyar - 2008-10-09 17:37:03 |
No ale na przyklad "Psalm Mocy" czy jak kto woli to nazwac "Modlitwa", to baardzo dobre zaklecie magii wody. |
Nerevan - 2008-10-09 17:41:32 |
Psalm Mocy wg mnie jest praktycznie najpotężniejszym czarem pod jednym warunkiem- rzuca go hihg-levelowy Loynis. Jednostki otrzymują wręcz niewyobrażalnego kopa w niemal wszystkie statystyki. Zapomnienie też jest super. Osłabienie wespół z Klątwą praktycznie niszczy atak wroga. Klonowanie- tu chyba nie trzeba komentować. Uleczenie- przydaje się nie raz i nie dwa. Błogosławieństwa też chyba nie muszę komentować. Więc zawsze u licha się zastanawiam- czemu większość uważa, że magia wody jest do (_!_) ??? |
Zen-Aku - 2008-10-09 20:00:33 |
Dlaczego? Prawie nic szkodzącego (jedynie zapomnienie zasługuje na wyróżnienie), a na samych wspomagaczach nie ujedziesz. Psalm jest ohydnie drogi w porównaniu do przyspieszenia, które nie dość, że jest tanie, to jeszcze na 1. levelu. Jeśli wróg ma jedną grupę strzelców (np. armia Cytadeli), to znacznie bardziej opłacalne jest oślepienie, niż zapomnienie. Magia ognia ma znacznie większe znaczenie od magii wody (nie porównuję magii wody do magii powietrza i ziemi, bo ja widzę w tym porównaniu przepaść na korzyść ziemi i powietrza) Innymi słowy magie od najlepszej do najgorszej: |
Magyar - 2008-10-19 13:46:28 |
Magia Wody chyba najmniej użyteczna z magii. |
OldSkull - 2009-06-14 19:06:48 |
Przede wszystkim: powietrze (haste, dimension door, ew. precision i fly) i ziemia (slow, town portal, ew. shield, stone skin i wskrzeszanie) są niezbędne. Pozostaje woda i ogień. |
Demigorgona - 2009-07-09 17:45:44 |
Pusty głos. Żadna magia nie jest zła, trzeba umieć jej używać. |
Caladan - 2010-10-12 18:30:42 |
Pusty głos, bo najgorzej nie mieć żadnej magii. |
Sauron - 2010-10-12 20:12:55 |
Raczej też pusty głos, każda magia ma coś szczególnego. |
Mathias - 2010-10-12 21:59:00 |
Prawda, Sauron, żaden kanon nie jest definitywnie przegrany. Wszystkie posiadają pewne swoje unikaty. Można też pogadać o magii pod względem klimatu, wpasowania w grę i wtedy rozbieżności byłyby już większe: mnie jako zwolennikowi dobra i Zamku najbardziej do gustu przypadła Woda, z kolei GiBoN mógłby na miejscu pierwszym postawić Ziemię. Tak samo jeśli chodzi o najmniej lubiane czary: mnie jakoś nie podoba się magia ziemi, taka trochę... dziwna. Ofc. kwestia gustu ;). |
Sauron - 2010-10-13 18:33:17 |
Jak dla mnie każda magia jest wpasowana, zależy tylko od miasta. Ciężko mi powiedzieć, która jest najgorsza / najlepsza. Woda jest urocza, ogień to poprostu hellfire. ;) Wiatr to potężny podmuch szybkości, a ziemia to powolna, ale za to spora skuteczność. |
Deferdus - 2011-01-03 17:01:11 |
Ja magii używam rzadko, ale przy dobrym podejściu każda magia jest dobra. Dla niektórych woda jest słabym ogniwem. Moim słabym ogniwem jest ogień. Zawsze jak go użyję to coś mi nie wychodzi, proste. |
Xeno - 2011-01-03 17:13:20 |
Z ognia jest kilka przydatnych czarów takich jak: żądza krwi, oślepienie, berserk i armagedon. Ściana ognia jest przydatna przy oblężeniach. |
Sheyq - 2011-01-03 17:49:04 |
bardziej przydaje sie pole mocy, bo przez pole mocy nie przejdziesz a przez sciane juz tak :> |
Xeno - 2011-01-03 20:12:44 |
Wiem o tym, ale zazwyczaj NPC nie przechodzi przez nią;p |
Sheyq - 2011-01-03 21:29:19 |
tak nawiązując do tematu, to jak dla mnie każda magia jest potrzebna, a to też zależy od zamku. Dla twierdzy potrzebne jest powietrze i woda - mass haste i bless :> Dla zamku jest to woda i ziemia - slow i bless. Dla nekro jest to powietrze ziemia i ogien - haste klatwa i slow. Więc to naprawdę zależy od strategii i zamku który wybraliśmy. |
Heroine3 - 2016-02-19 19:27:46 |
Jak dla mnie magia wody, nigdy jej nie używam. |
Mathias - 2016-02-19 21:58:10 |
Wg mnie to błąd, bo magia wody ma całkiem sporo przydatnych zaklęć. Dość wspomnieć tutaj Błogosławieństwo, Uleczenie, Rozproszenie z samego tylko 1. poziomu. Potem dochodzą np. Osłabienie, Teleportacja, Modlitwa czy Klonowanie. Z czarów ofensywnych mamy Lodowy Pocisk, alternatywa dla błyskawicy. |