- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Jednostki http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=27 - Czarny rycerz vs Czempion http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=1789 |
GiBoN - 2010-03-01 12:16:36 |
Która jednostka jest waszym zdaniem lepsza? Podam statystyki dla ułatwienia wyboru :): |
Lowcakur - 2010-03-01 13:11:31 |
1.W ataku i obronie tacy sami wiec CZR=CZ |
Viewer - 2010-03-01 13:18:18 |
Czarny Rycerz jest najlepszy na 6. poziomie, w dużej mierze dzięki swoim wysokim statom i świetnemu skillowi ;) |
GiBoN - 2010-03-01 14:44:32 |
Okej, owszem, ale nieulepszona wersja ma takie same staty jak czempion, nie posiada również uderzenia śmierci i jest wolniejszy, więc jego "zwycięstwo" nie jest oczywiste ;p. |
Eleazar - 2010-03-01 15:38:09 |
Dla mnie zawsze przydatniejszy był Czarny, czy Mroczny Rycerz, nie wiem, nie pamiętam. |
Lowcakur - 2010-03-01 15:38:11 |
No sam widzisz poruwnujesz ULEPSZONEGO czempiona i NIEULEPSZONEGO czarnego rycerza :P Z ULEPSZONYM Czarnym rycerzem Czempion nie ma szans :P |
Xeno - 2010-03-01 18:16:35 |
NO właśnie po co założyłeś temat, gdzie porównywać mamy ulepszone z nieulepszonym? W cenie czany chyba nie wypada tak żle, bo jego siedlisko rozbite jest na kilka surowców,a nie tak jak w przypadku czempa. Staty te same i HP wyższe, ale większy rozrzut DMG i mniejszy speed. Czemp ma szarże, a rycerz klątwę, która jednak jak dla mnie jest przydatniejsza, bo szarża tylko raz może pokazać prawdziwą siłę, a potem tylko znikome. Myślę, że forma zwykła pokona ulepszoną wersję. |
GiBoN - 2010-03-01 18:42:13 |
No to sam sobie odpowiedziałeś, założyłem go, gdyż uważam iż to ciekawe starcie, jednostki bardzo podobne, ale jedna nie ma ulepszenia, a mimo to dorównuje jakże świetnemu Czempowi... |
KaDecik93 - 2010-06-28 23:26:37 |
Ahhh czarny rycerz rządzi ^^ uwielbiam tą jednostkę , jakoś dla mnie sieje on postrach wśród szeregów innych armii :D i dlatego lubię Nekropolię bo ma Czarniawych :) dla mnie zdecydowanie lepszy od Czempiona . |
Deferdus - 2011-01-01 19:02:23 |
No właśnie, czarny rycerz jest w ogóle NAJLEPSZY!!! |
Baron - 2011-01-28 23:58:50 |
Faktycznie Czarny jest dosc silny ale z Czempionem przegra.Nie zapominajmy o szarzy.5% za kazdy punky ruchu to olbrzymia sila. 5 punktow i juz 25% a jezdzisz nim tak zeby jak najdluzsze mial punkty ruchu wic duzo zadajesz! |
Xeno - 2011-01-29 09:17:57 |
Rycerz ma lepsze statystyki, lepsze skile specjalne, które są zawsze użyteczne, a szarża jest użyteczna w pierwszym ataku i jak dla mnie nie widzę strasznie dużej różnicy ataku z szarży a ze stania w miejscu. I to nie jest 5% za każdy punkt ruchu. Jeśli by to było jak piszesz to czempioni byli by bardziej cenioną jednostką. |
Mathias - 2011-01-29 14:17:49 |
Tutaj się raczej nie ma nad czym zastanawiać, bo Czary Rycerz zwycięża z Czempionem praktycznie na każdym polu: lepsze statystyki, lepsze skille specjalne, większa przydatność w walce. Czempion oczywiście jest bardzo dobrą jednostką, ale z Czarnym nie wygra. Szarża daje 5% do obrażeń za każde pole hexowe, czyli po przebyciu drogi maxymalnej (9 pól) otrzymujemy +45% do obrażeń. Tak w każdym razie wynika z matematyki. To całkiem sporo, lecz nie wystarcza do pokonania swojego nemezis z Necro. |
Xeno - 2011-01-29 16:42:03 |
To tylko teoretycznie jest 45%. W rzeczywistości daje dużo mniej. |
GiBoN - 2011-01-29 20:00:07 |
W rzeczywistości jest 45%, ale tylko przy pierwszym shocie i to maksymalnego rozbiegu, którego prawie nigdy nie mamy, bo trzeba nie tylko uderzyć mocno, ale w odpowiedni oddział, a on nie ustawi się tak jak my chcemy... Później ten + do dmg jest znikomy. |
Mathias - 2011-01-29 20:53:07 |
Oczywiście, po minięciu kolejki szarża zanika, nie działa też przy kontrze. Tak właśnie dział szarża w rzeczywistości - ten + to efekt ,,rozbiegu" konnicy. Warto wspomnieć, że jeżeli przyspieszymy czempiona, to możemy uzyskać znacznie więcej dodatku. A przykładowo 12 hexów dystansu już się zdarza częściej. W następnych kolejkach już nie mamy tak wysokiej szarży, o ile mamy ją w ogóle (bo możemy przecież stać w miejscu i atakować tę samą jednostkę kilka tur). |
GiBoN - 2011-01-29 21:27:24 |
Ta, wtedy masz 60% z bonusu, ale wróg też może użyć haste i podlecieć do kusz, czempów itp. wtedy szarży nie ma, to jest równie częste, magia to czynnik losowy. |
Mathias - 2011-01-29 21:31:21 |
Oczywiście, dałem tylko przykład, jak można wykorzystać w praktyce teoretyczne 5% do obrażeń za każdego hexa. |
GiBoN - 2011-01-29 21:32:31 |
A ja jak można do tego nie dopuścić. |
Mathias - 2011-01-29 21:35:42 |
Czyli wszystko jasne :). Rzecz jasna ocena przydatności szarży ma w tym pojedynku znaczenie znikome, gdyż Czarny posiada bardzo dużą przewagę nad resztą 6. poziomu pod każdym praktycznie względem. Chyba nie ma dla niego równego przeciwnika. |
GiBoN - 2011-01-29 21:43:09 |
Dla swojego miasta to skorpena ma podobną wartość, nawet szybko postawieni Tytani jej nie umniejszają. |
Mathias - 2011-01-29 21:46:46 |
Myślę, że Czarni Rycerze, Czempioni i Nagi Królewskie to czołówka 6. poziomu, w której zdecydowanie prowadzi Czarny Rycerz. Co się zaś tyczy walki o 2. miejsce, zrobiłem testy: Nagi wygrywają z Czempionami w pojedynku. |
GiBoN - 2011-01-30 00:13:41 |
W pojedynku tak, ale i w przydatności w armii. Czemp jest ważny tylko gdy nie stać nas na aniołki, po ich postawieniu jest pomagierem, niejednokrotnie jest to obok cycków jedyna jednostka 6. poziomu nie budowana w pierwszym tygodniu( gdy mamy hajs na aniołki, które zarobią na resztę armii i siebie). Naga jest priorytetem w expieniu i dalszej grze, świetna jednostka defensywna, której jedyna wada to niska obrona. Rycerz prowadzi tylko dlatego, że ma ogromne staty(jak u zielonego smoka), jest bardziej wszechstronny i spełnia rolę 7. poziomu u Nekrosów. |
Mathias - 2011-02-05 13:18:33 |
Dowodem na zwycięstwo Upiornego Rycerza mogą być obliczenia statystyczne. |