GiBoN - 2010-03-01 12:16:36

Która jednostka jest waszym zdaniem lepsza? Podam statystyki dla ułatwienia wyboru :):

                    Czarny rycerz:                    Czempion
Atak:             16                                    16
Obrona:         16                                    16
Dmg:             15-30                               20-25
Hp:               120                                   100
Speed:          7                                       9
Umiejętności: rzuca klątwę                       szarża
cena:            1200 szt. zł.                       1200 szt. zł.

Lowcakur - 2010-03-01 13:11:31

1.W ataku i obronie tacy sami wiec CZR=CZ
2.W obrażeniach Czarniawy ma wieksze maksymalne ale mniejsze minimalne a czempion odwrotnie. więc kolejny remis CZR=CZ
3.W HP Czarniawy wygrywa i to całkiem sporo więc CZR>>CZ
4.W szybkości niewiele przegrywa czarniawy więc CZR<CZ
5 umiejętności: Czarny ma wedlug mnie bardziej przydatną umiejetnosc, poniewaz szarza np. w ataku na zamek lub jego obronie  prawie nic nie daje, a klatwa jest zawsze przydatna :D wiec CZR>CZ
6. No cena taka sama CZR=CZ
podsumownie:
CZR=6pkt
Cz= 5pkt
Wiec w statach czarniawy wygrywa a w przydatnosci w bitwie Czarniawy rownierz wygrywa :P
Tak apropo to czarniawy to moja ulubiona jednostka :D

Viewer - 2010-03-01 13:18:18

Czarny Rycerz jest najlepszy na 6. poziomie, w dużej mierze dzięki swoim wysokim statom i świetnemu skillowi ;)

GiBoN - 2010-03-01 14:44:32

Okej, owszem, ale nieulepszona wersja ma takie same staty jak czempion, nie posiada również uderzenia śmierci i jest wolniejszy, więc jego "zwycięstwo" nie jest oczywiste ;p.

Eleazar - 2010-03-01 15:38:09

Dla mnie zawsze przydatniejszy był Czarny, czy Mroczny Rycerz, nie wiem, nie pamiętam.
Atak, obrona, obrażenia, cena wyrównane. Czarny Rycerz ma więcej zdrowia, ale Czempion jest szybszy. To się wyrównuje, zostają umiejętności. Klątwa jest lepsza niż szarża. Według mnie wygrywa Czarny Rycerz/Mroczny Rycerz/Władca Mroku :p

Zwykle porównujemy ulepszone jednostki :>

Lowcakur - 2010-03-01 15:38:11

No sam widzisz poruwnujesz ULEPSZONEGO czempiona i NIEULEPSZONEGO czarnego rycerza :P Z ULEPSZONYM Czarnym rycerzem Czempion nie ma szans :P

Xeno - 2010-03-01 18:16:35

NO właśnie po co założyłeś temat, gdzie porównywać mamy ulepszone z nieulepszonym? W cenie czany chyba nie wypada tak żle, bo jego siedlisko rozbite jest na kilka surowców,a nie tak jak w przypadku czempa. Staty te same i HP wyższe, ale większy rozrzut DMG i mniejszy speed. Czemp ma szarże, a rycerz klątwę, która jednak jak dla mnie jest przydatniejsza, bo szarża tylko raz może pokazać prawdziwą siłę, a potem tylko znikome. Myślę, że forma zwykła pokona ulepszoną wersję.

GiBoN - 2010-03-01 18:42:13

No to sam sobie odpowiedziałeś, założyłem go, gdyż uważam iż to ciekawe starcie, jednostki bardzo podobne, ale jedna nie ma ulepszenia, a mimo to dorównuje jakże świetnemu Czempowi...

KaDecik93 - 2010-06-28 23:26:37

Ahhh czarny rycerz rządzi ^^ uwielbiam tą jednostkę , jakoś dla mnie sieje on postrach wśród szeregów innych armii :D i dlatego lubię Nekropolię bo ma Czarniawych :) dla mnie zdecydowanie lepszy od Czempiona .
Dopiero Czarniawi po ulepszeniu są super  i mają świetny wygląd.

Deferdus - 2011-01-01 19:02:23

No właśnie, czarny rycerz jest w ogóle NAJLEPSZY!!!
GiBoN: Pisz wartościowe posty i radzę przeczytać regulamin, bo polecą warny.

Baron - 2011-01-28 23:58:50

Faktycznie Czarny jest dosc silny ale z Czempionem przegra.Nie zapominajmy o szarzy.5% za kazdy punky ruchu to olbrzymia sila. 5 punktow i juz 25% a jezdzisz nim tak zeby jak najdluzsze mial punkty ruchu wic duzo zadajesz!

Xeno - 2011-01-29 09:17:57

Rycerz ma lepsze statystyki, lepsze skile specjalne, które są zawsze użyteczne, a szarża jest użyteczna w pierwszym ataku i  jak dla mnie nie widzę strasznie dużej różnicy ataku z szarży a ze stania w miejscu. I to nie jest 5% za każdy punkt ruchu. Jeśli by to było jak piszesz to czempioni byli by bardziej cenioną jednostką.

Mathias - 2011-01-29 14:17:49

Tutaj się raczej nie ma nad czym zastanawiać, bo Czary Rycerz zwycięża z Czempionem praktycznie na każdym polu: lepsze statystyki, lepsze skille specjalne, większa przydatność w walce. Czempion oczywiście jest bardzo dobrą jednostką, ale z Czarnym nie wygra. Szarża daje 5% do obrażeń za każde pole hexowe, czyli po przebyciu drogi maxymalnej (9 pól) otrzymujemy +45% do obrażeń. Tak w każdym razie wynika z matematyki. To całkiem sporo, lecz nie wystarcza do pokonania swojego nemezis z Necro.

Xeno - 2011-01-29 16:42:03

To tylko teoretycznie jest 45%. W rzeczywistości daje dużo mniej.

GiBoN - 2011-01-29 20:00:07

W rzeczywistości jest 45%, ale tylko przy pierwszym shocie i to maksymalnego rozbiegu, którego prawie nigdy nie mamy, bo trzeba nie tylko uderzyć mocno, ale w odpowiedni oddział, a on nie ustawi się tak jak my chcemy... Później ten + do dmg jest znikomy.

Mathias - 2011-01-29 20:53:07

Oczywiście, po minięciu kolejki szarża zanika, nie działa też przy kontrze. Tak właśnie dział szarża w rzeczywistości - ten + to efekt ,,rozbiegu" konnicy. Warto wspomnieć, że jeżeli przyspieszymy czempiona, to możemy uzyskać znacznie więcej dodatku. A przykładowo 12 hexów dystansu już się zdarza częściej. W następnych kolejkach już nie mamy tak wysokiej szarży, o ile mamy ją w ogóle (bo możemy przecież stać w miejscu i atakować tę samą jednostkę kilka tur).

GiBoN - 2011-01-29 21:27:24

Ta, wtedy masz 60% z bonusu, ale wróg też może użyć haste i podlecieć do kusz, czempów itp. wtedy szarży nie ma, to jest równie częste, magia to czynnik losowy.

Mathias - 2011-01-29 21:31:21

Oczywiście, dałem tylko przykład, jak można wykorzystać w praktyce teoretyczne 5% do obrażeń za każdego hexa.

GiBoN - 2011-01-29 21:32:31

A ja jak można do tego nie dopuścić.

Mathias - 2011-01-29 21:35:42

Czyli wszystko jasne :). Rzecz jasna ocena przydatności szarży ma w tym pojedynku znaczenie znikome, gdyż Czarny posiada bardzo dużą przewagę nad resztą 6. poziomu pod każdym praktycznie względem. Chyba nie ma dla niego równego przeciwnika.

GiBoN - 2011-01-29 21:43:09

Dla swojego miasta to skorpena ma podobną wartość, nawet szybko postawieni Tytani jej nie umniejszają.

Mathias - 2011-01-29 21:46:46

Myślę, że Czarni Rycerze, Czempioni i Nagi Królewskie to czołówka 6. poziomu, w której zdecydowanie prowadzi Czarny Rycerz. Co się zaś tyczy walki o 2. miejsce, zrobiłem testy: Nagi wygrywają z Czempionami w pojedynku.

GiBoN - 2011-01-30 00:13:41

W pojedynku tak, ale i w przydatności w armii. Czemp jest ważny tylko gdy nie stać nas na aniołki, po ich postawieniu jest pomagierem, niejednokrotnie jest to obok cycków jedyna jednostka 6. poziomu nie budowana w pierwszym tygodniu( gdy mamy hajs na aniołki, które zarobią na resztę armii i siebie). Naga jest priorytetem w expieniu i dalszej grze, świetna jednostka defensywna, której jedyna wada to niska obrona. Rycerz prowadzi tylko dlatego, że ma ogromne staty(jak u zielonego smoka), jest bardziej wszechstronny i spełnia rolę 7. poziomu u Nekrosów.

Mathias - 2011-02-05 13:18:33

Dowodem na zwycięstwo Upiornego Rycerza mogą być obliczenia statystyczne.

DMGf Czempiona = 76-95 Śr.: 85,5
DMGf Rycerza = 66-132 Śr.: 99
R = 13,5 (na korzyść Upiornego Rycerza)

HP Czempiona = 400
HP Rycerza = 480
R = 80 (na korzyść Upiornego Rycerza)

Koszt C. = 4800
Koszt R. = 6000
R = 1200 (równowartość 1 Czempiona - wygrywają Czempioni)

W statach zdecydowana przewaga przedstawiciela Nekropolis, wojownik Zamku posiada jedynie niższy koszt. Dodajmy jeszcze lepsze skille Rycerza i już nie ma wątpliwości, kto ten pojedynek wygra.