- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Jednostki http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=27 - Najlepsza jednostka 7. poziomu... http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=1720 |
Magyar - 2008-10-06 20:49:42 |
Piszcie, ktora jednostke 7 poziomu uwazacie za najlepsza w grze. |
Asiņains - 2008-10-06 21:51:54 |
Pusty, wszystkie jednostki mają wady i zalety |
Macielug - 2008-10-06 21:56:42 |
Ja, nie wiem(lub wiem) dlaczego zaznaczyłem Behemota. |
Zen-Aku - 2008-10-06 22:49:31 |
Behemot jest straszliwie powolny i nieprzydatny - średnio/słaba jednostka, a najlepsze są czarne smoki i archanioły. |
Magyar - 2008-10-07 08:27:42 |
Ja zaznaczylem, ze Czarny Smok, chociaz wole Archanioly, musze przyznac ze Czarny Smok jest lepszy. |
Macielug - 2008-10-07 15:18:31 |
Macie racje Behemot powolny słaby(oprócz wytrzymałości). |
Magyar - 2008-10-07 17:48:19 |
Ale na Archaniola mozesz dac "implozje", na czarnego smoka juz nie |
Macielug - 2008-10-07 19:24:35 |
Tylko najpierw musisz mieć implozje, a o to już gorzej. :P |
Zen-Aku - 2008-10-07 19:50:08 |
A na smoka nie dasz też spowolnienia - efekt? Armii Lochu nie da się w całości spowolnić, czyli nie możesz liczyć na pierwszy ruch. Nie dasz też oślepienia - smok zawsze się ruszy, nie ma też klątwy i smok nie zada tylko minimalnych obrażeń. Co więcej, nie można razić go błyskawicami itp., co jest w wielu bitwach decydujące. |
Asiņains - 2008-10-07 20:12:25 |
bohemot jest bardzo dobry jak dojdzie do wroga, tylko zanim to zrobi to napewno już padnie... czarny smoczek jest lepszy od Archa, ale archanioł ma zdolność wskrzeszania :) i tu sie szanse wyrównują |
Magyar - 2008-10-15 17:21:04 |
No wlasnie jak Behemot dojdzie.... no ale jak dojdzie, "to klekajta narody"! |
Macielug - 2008-10-15 17:24:44 |
Czarny smok jest dobry, a behemot raczej nie dojdzie. :) |
Macielug - 2008-10-15 22:00:41 |
Archanioł jest gdzieś w czołówce, a Złoty smok gdzieś za podium. |
Macielug - 2008-10-16 11:51:31 |
Czarny smok jest lepszy niż złoty. I jestem tego prawie pewny, bo znam grę i długo w nią gram. |
Magyar - 2008-10-16 17:09:20 |
No tak ale na czarnego smoka nie dasz czaru implozja, a na zlotego juz dasz, niestety ;( |
Magyar - 2008-10-16 20:20:15 |
A czy to takie Bog wie co, zdobyc implozje?! |
Zen-Aku - 2008-10-16 20:44:46 |
Szkoda słów... Popatrz na status obu jednostek i popraw to, bo aż oczy bolą... |
Zen-Aku - 2008-10-16 22:04:15 |
I odporność na całą magię! Ponadto czarny smok jest najwytrzymalszą jednostką w grze. |
Zen-Aku - 2008-10-16 22:31:25 |
To nie jest minus, sto razy to powtarzać? Smok jest najwytrzymalszy, wystarczy spojrzeć na stosunek obrony i HP... |
Magyar - 2008-10-17 07:54:26 |
No tak, ale przy tym jest drozszy od Smoka o 1000 sztuk zlota (to nie jst az taki problem), no ale wybudowanie siedliska tytana, to zgroza! I szybciej juz wybudujesz siedlisko czarnego smoka, bo ono mniej kosztuje. |
Zen-Aku - 2008-10-17 15:37:08 |
A poza tym smok nie oberwie jakimś piorunem, czy lodowym pociskiem, a tytan tak...
I niech nikt nie próbuje wmawiać, że 24 = 25, bo jest to kłamstwo. Smok jest najwytrzymalszy w grze, nieważne czy komuś się to podoba, czy nie... |
Magyar - 2008-10-17 21:45:24 |
No trzeba przyznac ze najwytrzymalszy jest, bo ma jeszcze ta wytrzymalosc na wszystkie czary. I to jest dopiero cos... |
Macielug - 2008-10-17 22:13:04 |
Czarny smok?? Chyba z jednostek 7 poz., bo jest jeszcze kilka gatunków smoków w grze, które są wytrzymalsze. :P |
Zen-Aku - 2008-10-17 22:24:13 |
Oczywiście, że z jednostek 7 poziomu, a tym samym jest najwytrzymalszą jednostką z miast ;) |
Magyar - 2008-10-17 22:47:07 |
No tu mowa o miastach ;P |
OldSkull - 2009-06-14 18:55:57 |
1. Archanioł (bardzo mocny, do tego wskrzesza) |
altaeir - 2009-06-14 19:00:53 |
Hydra na ostatnim miejscu :zdziwiony: Wszystkie jednostki są równe,że tak powiem trzeba wiedzieć z czym to jeść.Ale najgorszy jest Kościany Smok,przynajmniej nie potrafię z niego nic wykrzesać.Chociaż na plus dla niego,że można pozamieniać smoki i hydry w taki szajs i mieć tego więcej. :P |
Mitrandir - 2009-06-27 23:24:01 |
ja uwazam ze tytan jest najpotezniejsza jednostka 7 poziomu |
Zen-Aku - 2009-06-27 23:34:19 |
Innymi słowy - bzdury. Takie porównania nie mają najmniejszego sensu, bo jednostki nie mogą często użyć swoich skilli i nie zostaje uwzględniona cena i dostępność takiej jednostki. Co do tytan vs smok - smok nie podleci tak sobie do tytana, ma przewagę szybkości i poczeka, wtedy tytan zadaje tylko połowę swojego dmg (strzał z daleka). Smoki, archy, behemoty, arcydiabły, hydry - te jednostki są albo lepsze, albo tańsze i łatwiejsze do postawienia od tytana. |
Mitrandir - 2009-06-28 16:30:04 |
ja nie biore pod uwage dostepnosc i cene chodzi mi o bezposrednie starcie |
Zen-Aku - 2009-06-28 18:15:33 |
Bezpośrednie starcie = oszukane starcie, bo zawsze przynajmniej jedna jednostka nie może wykorzystać wszystkich swoich skilli - czy tytan może użyć odp. na umysł? Nie. Czy smok może użyć odp. na magię? Nie. Czy smok może użyć zionięcia? Nie... Po drugie "oceniając" w ten sposób jednostki nigdy nie zdołasz ustalić najlepszej, ewentualnie najsilniejszą w suchych statach, które mają mało do powiedzenia bez skilli jednostek. Cena także musi być uwzględniona, jeśli chcemy mówić o jednostce najlepszej, na najsilniejszą w sumie nie ma metody, bo każda ma inne skille, które muszą zostać użyte. Niestety nikt takiego testu nigdy nie ułożył, ani nie ułoży. Testy to bzdura totalna. |
Mitrandir - 2009-06-28 23:49:27 |
Przypominam że to nie ja przeprowadzałem te testy, tylko o nich czytałem. |
Zen-Aku - 2009-06-29 11:21:56 |
Najlepszej jednostki na 7. poziomie raczej nie ma - najsilniejszą jest dla mnie czarny smok, ale jest trudno dostępny i wymaga dużo siarki, a takie jednostki jak behemot, czy hydra są tańsze, ale też bardzo silne. |
Sauron - 2009-06-29 14:49:59 |
Hydra czy behemot nie są może w czołówce, ale potrafią nieźle namieszać. Cytadela ma takiego arcydiabła, ale większego i wolniejszego, który za to jest wytrzymalszy i atakuje wszystkie pola wokół siebie. |
Woj Xendson - 2009-07-02 21:24:17 |
Jak dla mnie... Archanioł, ponieważ jak ma się ok. 300 'Archaniołów' walą do 20.000 tysięcy i mają obrażenia max. 50, a nie tak jak nie, które max. 30-50. |
altaeir - 2009-07-03 11:38:32 |
Pierwsza sprawa.Aby mieć taką liczbę archów trzeba grać bardzo długo.Z kompem tak,jest to możliwe.Ale to że archów będzie 300 i walą duże obrażenia nie znaczy,że są najlepsze.Są bardzo mocne,ale czasami opłaca się mieć inna jednostkę 7poziomu,w zależności od sytuacji.Każda jednostka w dużej ilości jest potężna. |
Talscire - 2009-07-04 09:48:35 |
Ja uważam, że najlepsze są Czarne Smoki a na 2. miejscu są Archanioły. |
Sauron - 2009-07-04 20:29:17 |
Ja dałem pusty głos, ale w czołówce jest archanioł, tytan i czarny smok, chociaż reszta też sprawuje się dobrze. |
GiBoN - 2009-07-04 23:12:27 |
ja kiedys myslalem,ze najlepsze sa archy,ale gdy gralem raz lochami i po wielu walkach nie mialem prawie zadnego wojska i musialem walczyc z 3 razy wieksza armia z fortecy to uratowaly mnie 3 rzeczy: |
Soran - 2009-07-14 11:55:13 |
Najlepszy jest oczywiście czarny smok (za staty, umiejętności, siłę - za wszystko), a po nim behemot - tani i silny. Na trzecim miejscu postawiłbym na feniksa, który jest tani i najszyszy w grze. Najgorszy jest tytan, bo jest totalnie niewart swojej okropnie zawyżonej ceny. |
furak151f - 2009-07-18 20:07:46 |
Dla mnie jest pewne że Archanioł jest najlepszy, następnie Arcydiabeł, Behemot, Tytan i dopiero na piątym miejscu Czarny Smok. Przecież oprócz wytrzymałości to ta jednostka jest do bani pod każdym względem. |
Drago - 2009-07-18 20:10:54 |
Do bani to co najwyżej ty jesteś... Smok ma bardzo dobre staty, jest całkiem szybki i ma dwie świetne umiejętności - zionięcie i odporność na wszystkie czary. Zadaje też bardzo dobre obrażenia = 40-50. |
Xeno - 2009-07-18 21:06:24 |
Ja również jestem za swoim pupilkiem z podziemi,ponieważ nie ma lepszej jednostki,ale Drago to jest forum i nie pokazuj tego,że jesteś chamski w stosunku do inny userów,bo nawet online nie grasz. |
Zen-Aku - 2009-07-18 23:20:30 |
Drago, zaczynasz przesadzać. Do większości postu nie mam zastrzeżeń, jednak pierwsze zdanie było niepotrzebne. |
XeroN_ - 2009-07-19 10:03:39 |
Zdecydowanie Czarny Smok ze względu na odporność na magię, oraz dobre statsy i ilość hp. Zaraz za nim są Archanioł oraz Behemot. Reszta w zasadzie sie nie liczy :P |
Xeno - 2009-07-19 10:36:00 |
Behemot jest na 5 miejscu,ponieważ hydra jest od niego lepsza. |
marlock - 2009-07-31 12:08:00 |
Czarne smoki, ogrom hp, możliwość ataku dwóch jednostek na raz i całkowita odporność na czary |
Crassus11 - 2009-09-08 19:04:09 |
Na 1 miejscu ex equo Arch i czarny smoczek na 2 miejscu jest złoty smok |
Sauron - 2009-09-08 20:36:13 |
Czarny smok jest wyraźnie najsilniejszy, ale należy doceniać siłę takiego, powiedzmy tytana albo archanioła. |
matej64 - 2009-09-22 16:38:45 |
Dla mnie jest tak : |
Crassus11 - 2009-09-22 16:54:48 |
1. czarny smok |
GiBoN - 2011-04-04 14:46:51 |
Zrobiłem sobie teraz testy z nudów... pomyślałem, skoro czarny smok jest taki niby mocny, ale teoretycznie słabszy od archanioła, arcydiabła, złotego smoka, tytana i behemota to coś nie halo. Okazało się, że ze złotym smokiem i tytanem mają podobną siłę, a behemota kładzie, u mnie 2 pierwsze walki wygrał misiek minimalnie (zostało mu mniej niż 10 hp), a trzecią już smok, powiem szczerze, że zaskoczyło mnie to trochę... |
Sauron - 2011-04-04 17:57:36 |
Hydra też by była niezła, ale nie jest taka szybka jak behemot i nie ma jego "potencjału niszczącego". Chodzi mi o to, że to zmniejszanie obrony o 80% jednak swoje robi... |
GiBoN - 2011-04-04 21:49:08 |
Hydra ma ogromny potencjał, szczególnie biorąc pod uwagę specyfikę miasta. Może zadać największe dmg na poziomie i nie oberwać, to nazywasz brakiem potencjału? |
Xeno - 2011-04-05 14:35:23 |
Miski mają siłę destrukcyjną, ale przy obronie barbarzyńców padają... Taką uniwersalną jednostką 7 lvl są smoki i aniołki. Hydra też wypada nieźle. |
Sauron - 2011-04-05 15:58:19 |
Najpierw tą hydrę trzeba odpowiednio ustawić, ale racja, może źle to napisałem ale walce jeden na jeden nie jest tak źle, choć behemot potrafi namieszać a w testach nie odstaje szczególnie od czołówki, ale w praktyce już gorzej bo uwzględniając pozostałe czynniki (inne jednostki, czy cechy bohatera) to naprawdę różnie bywa a jak Xeno zauważył obrona barbarzyńców nie ułatwia beszkom sprawy. |
Xeno - 2011-04-05 16:45:02 |
Testy nie są żadnym argumentem! To ma się ni jak do gry. Trzeba pograć każdym miastem na każdym templu z różnymi graczami i wtedy mamy jakieś porównanie. |
GiBoN - 2011-04-05 21:22:41 |
Testy to tylko tak o zrobione. W Twierdzy trzeba uderzyć szybko i mocno, bo każde opóźnienie działa na niekorzyść barbarzyńców. Hydra sama w sobie uniwersalna, bo biorąc pod uwagę brak kontry zadaje przyzwoite dmg... |
Xeno - 2011-04-06 17:13:40 |
Z tą szybkością też nie można przesadzić. Jak za szybko wyjdziesz do przodu to możesz się nadziać na strzelców. |
Olórin - 2011-04-06 19:58:23 |
Behemot jest jednostką tak ofensywną, że defensywa mocno tam zawodzi. Ma ogromną siłę destrukcyjną, gdyż nawet taki błękitny smok traci przy ich ataki 40 pkt obrony, a to bardzo dużo. Wystarczy podejść i siać spustoszenie, a przy tym pilnować, żeby coś nam ich nie wytłukło, bo mimo dużej ilości hp są stosunkowo delikatne. |
GiBoN - 2011-04-06 22:07:35 |
Xeno, to co napisałeś odróżnia żywego gracza od komputera. Witaj Olórinie :). Masz sporo racji, ale nie traktuj skilla smoka jako broni obusiecznej. Władca nigdy nie dostanie mass wody, nawet w budynku WŻ. Tylko w chatce wiedźmy, czyli jedna gra na 1000, w dodatku ulepszana jako ostatnia(jak wszystkie sloty zajęte i na expert ). Biorąc to pod uwagę jest to przede wszystkim zaleta, a bless, czy cure można stosować na równie ważnych, lecz kruchszych oddziałach, jak minosy, chimery, czy harpie, które na blessie są bardzo przydatne... |
Xeno - 2011-04-07 15:15:00 |
Wyjestescie przyzwyczajeni mieć 7lvl stworka w późniejszym etapie gry, gdzie gra się łatwo i neutrale to tylko pikuś, a ja mówię o grze jak najszybciej mieć te jednostki. |
Olórin - 2011-04-09 16:33:32 |
GiBoN patrząc obiektywnie to w tzw. wielkich bitwach smok pada prawie zawsze.(przynajmniej z moich doświadczeń). Jest to jednostka kluczowa, więc jest wybijana. Zaklęciami wspomagającymi w głównej mierze dysponuje magia wody, ale nie jest w tym odosobniona, a taki pogromca, przyspieszenie, czy żądza krwi sporo by dała smokowi. W każdym razie chodzi mi o to, że smok jest potężny, ale w gruncie rzeczy jest zdany tylko na siebie. |
Xeno - 2011-04-09 17:28:52 |
Behemot jest zbyt klamotowaty, można go mieć już 3 dnia, ale jest kruchy i łatwo pada. Co prawda ma te 80% obniżanie obrony, ale to nie wystarczy. |
GiBoN - 2011-04-09 20:38:24 |
Wielkie graty Xeno. Olórinie, mi czarne smoki prawie zawsze przeżywają, fakt są kluczowe, ale nie można spuścić z oka minotaurów, czy chimer, a harpia skubiąca wroga też jest niewygodna, tam po prostu nie jest tym trzonem armii, a jej interaktywnym elementem i skupienie się tylko na nim to samobójstwo... Miśki są mocne, ale nie można narażać ich na kontrę silnego wroga, hydry to nieco inna sprawa. Najprzyjemniejsze na silnych neutrali są natomiast diabły... |
Deferdus - 2011-04-10 10:49:34 |
Ja myślę, że czarne smoki i anioły są najlepsze, a miśki są bardzo dobre, diabły GiBoNiE, też są dobre, jednak w małej ilości może się bitwy nie wygrać, no chyba że się umie grać Inferno. |
Xeno - 2011-04-10 12:28:34 |
To ja wam powiem teraz inaczej. Każda jednostka jest najlepsza o ile operuje nią pro gracz. |
GiBoN - 2011-04-10 13:33:34 |
Nawet pro gracz nie wyciśnie z kościanego smoka tyle co w miarę dobry choćby z hydry. Miasto miastu równe, jednostka jednostce nie, lecz rzecz w tym, że wiele różni się zastosowaniem z armii. Deferdusie diabeł jest najlepszy na neutrale, bo robi to samo co rusałka, tyle, że na większą skalę. Spróbuj zabić 1000 entów 1 archaniołem... |
Xeno - 2011-04-10 14:44:13 |
Kościaka da się wycisnąć i to całkiem sporo, a nie rzucać go na pierwszy ogień. |
GiBoN - 2011-04-10 21:02:27 |
To wiadomo, ale nie wyciśnie się z niego za wiele jeżeli nie wejdzie mu skill. To nie zdarza się za często, no chyba, że ma się inne miasto z jednostką 7. lvl to dzięki szkieletorni, wtedy smok nabiera mocy... |
Xeno - 2011-04-11 14:17:42 |
Akurat ja bym nie poświęcał jednostek na smoki. |
GiBoN - 2011-04-11 18:28:20 |
Jeżeli masz nieulepszone jednostki to siłowo się nie różnią, a jak co dwie tury mają tracić ruch to wolę mieć kościaki z podwójnym przyrostem, lub ulepszyć i wstawić zamiast powolnych zombie przerobionych na szkielety... |
Xeno - 2011-04-11 21:02:38 |
Zombi służą do obrony lisz, jakby coś chciało je walnąć. |
GiBoN - 2011-04-11 22:19:06 |
Ale chyba zgodzisz się, że np. Tytan jest lepszy, a upiorów szkoda przerabiać na szkielety... |
Xeno - 2011-04-12 14:57:57 |
Zgodze sie. |
ksywa15 - 2011-04-20 17:18:28 |
RANKING (1-18) |
Xeno - 2011-04-20 17:57:31 |
Jeśli chodzi o ulepszone to są równe. Jeśli chodzi o zwykłe 7lvle to diabeł rządzi na poziomie. |
GiBoN - 2011-04-20 18:58:10 |
Zielony smok > czerwony smok = face palm... |
Olórin - 2011-04-20 20:55:11 |
Czerwony jest lepszy od zielonego. Wystarczy spojrzeć na statystyki. |
GiBoN - 2011-04-20 22:46:24 |
Czerwony smok jest lepszy od behemota, misiek jest bardzo kruchy. Z hydrą dałbym remis ze względu na powstrzymywanie kontrataku, ale trzeba przyznać, że hydra bez ulepszenia jest koszmarnie wolna i rzadko ma znaczący udział w walce bez upa... |
Sauron - 2011-04-21 13:02:28 |
Jeśli chodzi o ulepszone to złoty jest nieznacznie lepszy od behemota, gdyż ma lepsze statystyki, ale beszek ma jednak to obniżanie obrony stąd wskazanie zwycięzcy jest trudne. Smok jest jednak znacznie szybszy i to chyba ostatecznie rozstrzyga sprawę. |
GiBoN - 2011-04-21 13:18:22 |
Nie do końca. Starożytny behemot jest de facto najważniejszym ogniwem wraz z ptakami. Złoty smok to jednostka pomocnicza, bo wszystko kręci się wokół elfów... |
Sauron - 2011-04-21 14:45:11 |
Na jednostkę można patrzeć pod kątem statystyk, zastosowania i dostępności (przy czym te dwa ostatnie zapewne się w pewnym stopniu łączą). |
GiBoN - 2011-04-21 22:20:43 |
Jak dobrze się wystartuje to smoka można mieć w 2. tygodniu, więc dużej różnicy nie będzie, bo bastion i tak ma full squad 1-6lvl, a elfy koszą większość neutrali... |
Olórin - 2011-04-22 09:11:04 |
Ja tam smoki stawiam równo 1/2/7. Wtedy mam już ratusz i zamek, więc jakoś idzie ujechać, ale ciężko jest z zasobami po takiej akcji. |
Sauron - 2011-04-22 10:31:49 |
No niby w drugim tygodniu, ale beszki będą wcześniej a w kolejnym tygodniu przyjdzie ich kolejna dostawa. Skoro będą w akcji wcześniej, to będą mogły się od razu wykazać przy eksploracji mapy. Jak sam GiBoN zauważyłeś, różnicy wielkiej nie ma, ale jest, zresztą smoki i tak będą raczej bagatelizowane na korzyść jednostek bardziej potrzebnych w Bastionie (choćby elfy, a przede wszystkim ich up). |
GiBoN - 2011-04-22 13:28:27 |
Problem z behemotami polega na tym, że w przeciwieństwie do hydr muszą one nadrabiać brak cyklopów, to również ma znaczenie, chociaż jak wiadomo, jak mamy wybierać to lepszy brak 6. lvla, niż 7(Nie dotyczy nekropolii). |
Xeno - 2011-04-22 13:54:42 |
Bez beszków nie da się skutecznie expić, a bez smoków się da i to jest zasadnicza różnica w pierwszym i drugim tygodniu gry. |
GiBoN - 2011-04-22 20:07:35 |
Co więcej pierwsze 2 tygodnie niemal zawsze expi się bez smoków, proste. Beszki są niezbędne, ponieważ wilki są zbyt kruche, a nie przed wszystkimi guardami zdążymy ściągnąć kontrę... |
Kuba X16 - 2011-06-21 10:40:44 |
Czarny smok najlepszy... Archaniosł może ma więcej ataku o obrony o 5, ale ma mniej HP o aż 50 - czyli 10 archaniołów ma 500 HP mniej od 10 cz. smoków. |
GiBoN - 2011-06-21 19:44:02 |
wręcz przeciwnie, jeżeli wróg nie wali niczym obszarowym to dobrze jest ciasno obstawić swoich pobliskich przy smoku, wtedy ich nie uderzy, w każdym razie nie może być 1-hexowej przerwy między smokiem, a sojusznikiem. Wtedy przy zionięciu zadawane dmg gniecie to zadawane przez archanioła, szczególnie gdy drugą uderzaną jednostką jest tytan... |
Karpiak - 2011-07-10 01:41:11 |
Moim zdaniem najlepszą jednostką 7 poziomu jest Archanioł dlaczego? Bardzo wysoka szybkość najwyższe współczynniki ataku i obrony i na dodatek wskrzesza. |
Xeno - 2011-07-10 15:47:47 |
Wskrzeszenie jest tylko jednorazowe podczas bitwy i tracimy cenną kolejkę. Są szybsze jednostki jak czarny i feniks. Współczynniki ataku i obornu można zmienić artefaktami... |
Frezen - 2011-07-10 16:07:57 |
Niekiedy zionięcie ogniem prze 2 hexy może okazać się zabójcze przez czarnego smoka.A do tego jak mamy same czarne smoki w armii możemy bez problemu rzucać armagedon.Tylko jeśli gramy z bardziej doświadczonymi graczami to będą unikali stawiać jednostki koło siebie. |
GiBoN - 2011-07-10 21:57:18 |
Wszystko ma dwie strony, każda jednostka i skill to narzędzie, musisz go dobrze użyć... |
Karpiak - 2011-07-13 01:52:42 |
Xeno Strażnik z feniksami się zgodzę to najszybsza jednostka w grze ale czarny O.o Chyba coś ci się pomyliło. Oczywiście wskrzeszenie jest na czarną godzinę a co do artefaktów przecież archanioł też może mieć jeszcze wyższe współczynniki. Archanioł pokona każdą inną jednostkę 7 poziomu w takiej samej ilości poza bodajże Starożytnym Behemotem a jego bardzo wysoka szybkość daje zazwyczaj priorytet w walce dlatego nie zmienię zdania jest to najlepsza jednostka jak na 7 poziom. |
GiBoN - 2011-07-13 10:37:04 |
Jemu chodziło o błękitnego. Smok zionięciem zada dużo lepsze obrażenia i może nie narazić się na atak, obrona na magię to też coś, beszki obniżają obronę, hydry i diabły powstrz. kontrę, gdzie te pierwsze mają jeszcze wielopolowy atak... Arch ma cienkie skille, w dodatku jedynie manipulacja atakiem i obroną ma u niego sens jeżeli chodzi o dopalacze. Wskrzeszanie to pic na wodę, jeden traci turę, a wskrzesza 100 hp, litości... Archanioł jest bardzo dobrą jednostką, ale w armii nie odstaje szczególnie od innych jednostek 7. lvlu... |
Xeno - 2011-07-13 22:22:13 |
I nie jestem Xeno Strażnik tylko sam Xeno do cholerki. |
GiBoN - 2011-07-13 23:16:58 |
O co Ci chodzi z tym strażnikiem? |
Xeno - 2011-07-13 23:43:56 |
Karpiak nazwał mnie "Xeno Strażnik" |
Frezen - 2011-07-14 10:48:34 |
Większość ludzi uważa że archanioł jest najlepszą jed. 7 poziomu patrząc na atak i obronę to tak, ale patrząc na skile to jest cienki. |
Xeno - 2011-07-14 11:12:26 |
Patrząc na jego szybkość w budowie, czyli pierwszy tydzień i to jak można go wykorzystać to zalicza się do trójki najprzydatniejszych (Hydra, Behemot i właśnie Arch). |
GiBoN - 2011-07-14 12:02:18 |
W pierwszym tygodniu możesz mieć też Diabły i więcej można nimi zdziałać... |
Xeno - 2011-07-14 14:23:21 |
Diabły mozna mieć tylko na jebusie... |
GiBoN - 2011-07-14 16:58:10 |
Niekoniecznie, ja miałem nawet na najzwyklejszej randomce i się wyrobiłem... trzeba mieć szczęście do zasobów i fajnie jak są banki, poza tym anioły na tak bogatym templu jak je.bus to nie problem, ale na biedniejszych mapach również ciężko je mieć... |
Xeno - 2011-07-14 22:32:06 |
na pc2 się stawia, ale większości przypadków to jest nieekonomiczne. Zwykłe randomy przypominają 2mn6, więc wiesz. |
Baron - 2011-09-20 22:11:51 |
Najsilniejsze sa feniksy bo jest ich 4 i sa szybkie a atakuja jak smoki. Natomiast jednostkowo najlepsi sa tytani . Nie dosc ze maja 300 zdrowia to jeszcze strzelaja i nie maja kary w walce wrecz . |
Xeno - 2011-09-20 22:39:53 |
To ześ palnął. Skilowo najlepsze anioły. Według mnie czarnuchy są najlepsze, przyzwoite staty, 300hp i te zdziwko kolesia gdy nam zostały czarnuchy, ajemu sporo armii puszczamy armagedon. |
cornflakes - 2011-12-21 14:15:44 |
Feniksów już od dawna nie jest +4 w przyroście ;p Tzn pewnie zależy od wersji gry, ale najnowszy patch jaki był wydany chyba tak czy siak redukuje przyrost do 2, jak i również cene archanioła do 5000zł i 3 klejnotów. |
Mathias - 2012-04-11 17:04:12 |
To zależy od wersji, ja mam tę starszą, jestem konserwatywny ;). I fakt faktem, że 4 feniksy przy ich słabych statach stosunkowo na ten poziom miały byc rekompensatą. I były, tyle że z nawiązką i uczyniły z nich skilowo 2. najlepsze jednostki na 7. poziomie, po archach.
Jak to nie zmienia? Samo wskrzeszenie niekoniecznie jest lepsze od odporności na magię, ale mówienie, że skill ten nie daje nic, to pewna przesada i demagogia ;). Zawsze są to dodatkowe jednostki i często się to przydaje, chociaż nie decyduje. |
Xeno - 2012-05-03 12:55:51 |
Zapomniałeś o hydrach. |
Mathias - 2012-05-03 19:49:08 |
One są dobre tylko w konkretnych sytuacjach, na ogół cieniem rzucają się słabe staty i niska szybkość. Przeważnie dąży się nimi do sytuacji możliwości wykorzystania wielopolowego ataku, ale nie zawsze to się udaje. Podobnie przeciwnik zazwyczaj stara się jak najbardziej rozdzielić swoje armie, aby "uciec" od łbów hydry. |
Olórin - 2012-05-03 21:11:25 |
O hydrach nie wolno zapominać przez wzgląd na ich zastosowanie taktyczne. Pod kątem wykorzystania taktycznego hydra jest najlepszą jednostką na poziomie i teoretycznie może walnąć najmocniej (nie mówię, że walnie na 6 pól, ale te 3 się całkiem często zdarzają). Generalnie trzeba na nią uważać. Rozpatrując jednostki pod tym kątem wysoko postawił bym też feniksa jako gwaranta pierwszego ruchu na planszy (szanse na przebicie feniksa w speedzie są znikome, choć jest to możliwe). |
Mathias - 2012-05-04 01:05:47 |
Nawiązując do naszej dzisiejszej gry (którą zlamiłem jak mało którą), zostały mi do końca właśnie hydry i gdyby nie te cholerne miny, mógłbym jeszcze długo się bronić ;). Tak jak mówisz, trzeba bardzo uważać. Co do feniksów, to one są dzięki przyrostowi genialne, ale i bez niego bardzo przydatne, bo możemy od razu spowolnić wroga/przyspieszyć siebie/rzucić inny śmiercionośny dla przeciwnika czar. To jest ewidentny plus Feniksów. |
Xeno - 2012-05-04 08:41:23 |
Cóż ja tam stawiam na czarnucha. Jest wiele osób, które podzielają te zdanie. Odporność na czary, również mocny w statystykach (chodź te zawsze można wyrównać boliem i artami). Dwupolowy atak również się przydaje. |
Mathias - 2012-05-04 11:27:33 |
Ale zauważ jego zasadniczą wadę: nie przywrócisz mu straconych punktów życia, nie pobłogosławisz, nie wzmocnisz of/defensywnie --> nie rzucisz na niego żadnego czaru wspomagającego. A to czasem poważnie zaboli. |
Xeno - 2012-05-04 12:52:39 |
Wolę mieć jednak odporność na magię niż obrywać z klątw etc. Taki arch na berserku może ładnie kosić nie tylko wrogie wojsko. |
Mathias - 2012-05-04 13:06:28 |
Tak jak i wszystkie inne 7-lvlowce z wyjątkiem Smoków i Feniksów. Ale przynajmniej mogę niwelować straty poprzez leczenie, rzucić modlitwę na archy, no i ofc. dzięki nim wskrzeszam poległych (100 HP * X). Co do klątw to leczenie nie jest przeważnie w Zamku problemem, zawsze się trafi. |
Xeno - 2012-05-04 13:16:55 |
Jakie 1000, arch wskrzesza 100hp |
Mathias - 2012-05-04 13:25:35 |
No, 100 HP. Zawsze się czepiasz moich literówek ;p. |
Xeno - 2012-05-04 13:50:29 |
Bo ja lubię się czepiać, a te literówki są dość istotne. |
Olórin - 2012-05-04 18:49:00 |
Mati tę grę pamiętam i muszę ci przyznać, że w spokoju zostawiłeś w sumie jedną minę :D Swoją drogą ten czar jest zajebiście użyteczny :D |
Baron - 2012-05-13 14:47:08 |
Najlepszy jest tytan ze wzgledu na olbrzymia ilosc zdrowia i to ze strzela a nie ma redukcji walki wrecz . Tym przewyzsza inne jednostki . Czarne smoki maja odpornosc na magie i zioniecie ale strzelanie jest lepsze . Archy maja tylko 250 zdrowia a ozywianie nie rekompensuje zalet tytanow . Innych pretendentow nie ma. |
GiBoN - 2012-05-13 15:05:44 |
Tytani? Największa drożyzna, nienajwyższe staty, niska szybkość... i strzelanie... Wolę latać mieć szanse zadać 2x dmg(zionięcie) i nie obawiać się magii... |
Xeno - 2012-05-13 15:15:33 |
A ja wolę powstrzymać kontrę, być żywotnym dzięki obronie i kąsać dookoła. |
Mathias - 2012-05-13 15:20:04 |
1. Archanioł |
NessSachiel - 2012-05-13 15:29:57 |
Nie wiedzieć dlaczego bardzo cenię Diabły i Arcydiabły :p. Mam duży sentyment do ich umiejętności przemieszczania się po całym polu walki :) Ogólnie lubię ten zamek (pomijając jedną z najmniej trafionych jednostek w całej grze: demonów). |
Mathias - 2012-05-13 22:44:17 |
Demony jako takie są faktycznie nijakie, natomiast dzięki farmingowi mamy ich bardzo dużo, co stanowi potężny walor Inferno. |
GiBoN - 2012-05-14 23:37:21 |
Bzdury, już kiedyś udowodniłem, że arcydiabły padają de facto tylko od archów i beszków w walce 1 vs 1. Gdyby miały 250 hp kładłyby wszystko na poziomie. Drugie staty(wraz ze smokiem), trzeci speed i powstrzymywanie kontrataku, dają możliwość robienia motywu rusałki na większą skalę. Pozwalają na walkę z silniejszymi neutralami. Ponadto zajmują tylko 1 hex więc wszędzie się mieszczą... ich cena nie wzięła się znikąd, choć wciąż ciut za wysoka. W armii bardzo cenne, one dają incjatywę. i są wraz z Tytanami jedynymi jednostkami mogącymi atakować znienawidzonego wroga nie mówiąc o broni obusiecznej, choć tytan może zostać przyblokowany, a diabeł zawsze powstrzyma kontrę... |
Mathias - 2012-05-14 23:55:01 |
A co wynika z moich dowodów?
Sam mówiłeś coś odnośnie idealizowania jednostek. Jak to mi powiedział Xeno niedawno - gdyby babcia... |
Xeno - 2012-05-14 23:58:03 |
Diabły są śmiertelną bronią tylko trzeba umieć je wykorzystać. |
Mathias - 2012-05-15 00:04:20 |
Ogromny speed + PK --> H&F |
GiBoN - 2012-05-15 22:58:48 |
Mati, źle mnie zrozumiałeś, nie gdybałem, tylko chciałem pokazać przyczynę najniższego hp na poziomie... |
Mathias - 2012-05-15 23:05:30 |
No mniejsza z tym, w każdym razie zgadzam się, że ta jednostka jest bardzo dobra i piekielnie ;> przydatna. |