Zen-Aku - 2008-10-13 19:37:06

Harpia (jeśli można prosić o poprawę błędu, bo naprawdę źle to wygląda w ankiecie ;)) - głównie za lot, powstrzymywanie kontrataku i powrót na miejsce, jeśli nie najlepsza, to najbardziej przydatna jednostka 2 poziomu ;) Zaś najgorszy jest zombie, który plusów nie ma.

Magyar - 2008-10-13 20:15:20

Ja uwazam ze najlepsza jednostka drugiego poziomu, to Krasnoludzki Wojownik. Bo jest bardzo wytzrymaly i ma 40 % odpornosci na magie.
No i sory ze nie pisze polskich liter, ale mam angielskiego, windowsa XP, i nie moge pisac polskich znakow graficznych, (pisze to bo ktos mi kiedys zwrucil uwage apropo tego).

Zen-Aku - 2008-10-13 20:45:51

A przy tym bardzo wolny i nieprzydatny. Co do burzy - za mało jej przychodzi. Harpia na pierwszym miejscu, a na drugim jaszczur za świetne strzelanie (jest lepszy od kusznika i magoga).

Magyar - 2008-10-13 21:32:48

No na pewno lepszy, bo magog, jest bardzo zla jednostka, bo rani i swoich.

Macielug - 2008-10-13 21:57:17

Według mnie żywiołak harpia, lub reptolition(lub jakoś tak).

Asiņains - 2008-10-13 22:19:21

reptilion*


a ja was zadziwię :p stawiam na kusznika ! kusznik to dla mnie najlepsza jednostka. bez niej nie mógłbym grać zamkiem ! :p

Zen-Aku - 2008-10-13 22:27:57

Kusznik jest cienki... Podleci choćby gargulec i leży, a jaszczur może dłużej przeżyć i ogólnie jest lepszy, że o harpii nie wspomnę.

Magyar - 2008-10-14 08:01:09

Ja postwailem na krasnoludzkiego Wojownika, a nie na zywiolaka burzy, bo mam heroesy - odrodzenie erathii, bez miasta, wrota zywioluw. I nie wiem czy to dobra, czy zla jednostka, wiec stawaim na Krasnoluda.

Zen-Aku - 2008-10-14 19:54:28

Jak już mówiłem - krasnolud jest za wolny i nieprzydatny, a kluczową rolę odgrywają jednostki przydatne, na przykład harpia i reptilion.

Magyar - 2008-10-26 09:11:33

Reptilion jest dobry, no ale Harpia, przydaje sie tylko przy bronieniu zamku podczas oblezenia, a poza tym jednostka "lipna", dla poruwnania:
Krasnoludzki Wojownik:

Atak:      7
Obrona:      7
Zdrowie:      20
Obrazenia:      2 - 4
Szybkosc:    5
Koszt:      150
Produkcja:      8
Zd. Specialne:      40% odp. mag.
i
Harpia Wiedzma:
Atak:      6
Obrona:      6
Zdrowie:      14
Obrazenia:      1 - 4
Szybkosc:    9
Koszt:      170
Produkcja:      8
Zd. Specialne:      Atak i powrót
  Brak kontrataku

Czyli? - Krasnoludzki Wojownik zadaje wieksze rany, ma wiekszy atak i wieksza obrone, jest tanszy, ma wieksza wytrzymalosc, o cale 6(!) punktow HP, ma duze szanse na powstrzymane wrogiego czaru i ,Krasnolud ma wiekszy przyrost niz Harpia o 4 , dzieki glidii krasnoludzkiej.

Macielug - 2008-10-26 10:49:56

Właśnie, a harpia przegra z każdym strzelcem, bo będzie wracać na miejsce, a wtedy strzelcy będą strzelać. ;)

Zen-Aku - 2008-10-26 11:32:09

Testy do Kosza. Harpia nie jest jednostką do blokowania strzelców, od tego są mantikory/chimery. Harpia ma przede wszystkim najlepsze zdolności na 2 poziomie, jest szybka i zadaje rozsądne dmg. Porównywanie jej do straszliwie powolnego i nieprzydatnego krasnala jest śmieszne, bo takie jednostki, jak krasnal, czy zombie nie są nawet w połowie tak przydatne, jak harpia, czy reptilion.

Macielug - 2008-10-26 11:47:44

No do krasnala tak, ale do strzelca to inna sprawa...
(tylko nie pisz: "testy do kosza, bo mnie to denerwuje :P)

Magyar - 2008-10-26 12:22:55

Wlasnie, nie pisz ze testy do kosza, bo to nie zaden test, tylko fakty. A Chimery sie nadaja do ....

Macielug - 2008-10-26 12:32:52

Kosza?
Właśnie Korrag to nie są testy, tylko fakty i twierdzenia, sam twierdziłeś, że Loch taki dobry, że troglodyci wygrają z gremlinami i nikt nie napisał testy do kosza, pilnuj się. :p

Zen-Aku - 2008-10-26 15:39:12

(tylko nie pisz: "testy do kosza, bo mnie to denerwuje)

Ale muszę, bo jak inaczej nazwać harpię atakującą strzelca?

A Chimery sie nadaja do ...

Wiesz do czego? Pokonają wszystkich możliwych strzelców, za wyjątkiem tytanów, a elfy z tą ich wytrzymałością biorą na hita. Chimery są bardzo przydatną i praktyczną jednostką, tylko trzeba znać ich zastosowanie, a nie rzucać się nimi na np. czarnych rycerzy.

Macielug - 2008-10-26 15:58:31

Właśnie i można to inaczej nazwać, a nie testy do kosza, to mnie denerwuje, rozumiesz DENERWUJE.

Zen-Aku - 2008-10-26 15:59:29

Nie są dobre, jeśli rzucasz je z miejsca na coś w stylu nag i rycerzy - na strzelców są idealne, a także pokonują wszystko z niższych poziomów, za wyjątkiem gorgony.

Macielug - 2008-10-26 16:04:31

No to się zgadza, ale nie to, że to można nazwać tylko "testy do kosz".
Wiesz, co jest do kosz,(bez urazy) twój tekst o tym koszu. :)

Zen-Aku - 2008-10-26 16:05:32

Po co? Żeby ktoś nauczył się, że staty jednostki to nie wszystko, co liczy się na jej ocenę.

Magyar - 2008-10-27 15:06:19

A no wlasnie jak ja kiedys tak napisalem Koragg, ze staty to nie wszystko, to mi napisales, ze to sie liczy, a teraz piszesz co innego.

Macielug - 2008-10-27 20:07:58

Przydatna, ale jedna z najgorszych ze swojego poziomu. ;)

Zen-Aku - 2008-10-27 20:27:03

W sile owszem, lepsza zaledwie od cyklopa i na podobnym poziomie co wiwerna, ale zarówno chimera, jak i wiwerna są jednostkami przydatnymi.

Mutare - 2008-10-27 20:36:04

hahahhaha, usmialem sie, Chimery sa dobre, a to dobre ahhahahaha

Tak są dobre, pograj trochę Lochem, bo ty nigdy chyba Chimerą nie grałeś. Trzeba umieć odpowiednio wykorzystać każdą jednostkę. A co do krasnali: lajtowe są :P. Są wytrzymałe to największy plus. Przynajmniej ich się nie zabije legiony za pierwszym ciosem ;P.

Mutare - 2008-10-27 21:54:29

Eeee bez przesad... czempion i jednorożec są bezpretensjonalnie lepsze, a chimera... na równi bym powiedziała.

Magyar - 2008-10-27 23:07:41

Nie, nie i jeszcze raz nie. Jednorozec jest bez watpienia lepszy od Wiwerny, ale Chimera juz nie, ona jest gorsza.

Mathias - 2008-10-28 16:41:48

Metoda eliminacji to najlepszy sposób na wyrobienie sobie opinii ;):
zombi - najgorsza jednostka poziomu drugiego. Żadnych pozytywów (czasami tylko otruwa wroga), kompletne dno :/.

wilczy ryczerz - kolejne dziadostwo. Gdyby nie był szybki, postawiłbym go na ostatnim miejscu. Ale ponieważ powdójnie atakuje, można jeszcze to znieść. Ogólnie fatalny potwór.

magog - samo to, że atakując, rani swoich, eleminuje ją. W dodatku jest fatalna (chyba gorsza od wilka) we wszystkim.

jaszczuroczłowiek - już nieco lepiej. Strzela i zadaje jakieś tam obrażenia. Ale nadal daleko jej do ideału.

kusznik - to już bardzo dobra jednostka. Szkoda tylko, że ma tak mało HP :(.

krasnoludzki wojownik - odporny na zaklęcia, silny i wytrzymały. Szkoda tylko, że tak chorobliwie powolny.

gargulec - gargulce nie mają żadnych specjalnie gonych uwagi umiejętności. Są przeciętne. Mimo to w dobrych rękach potrafią nieźle popalić!

harpia wiedźma - wiele razy wymieniałem jej zalety. Jest to super jednostka, ale jednak to nadal nie to.

żywiołak burzy - O, tak! Żywiołaki burzy to najlepszy wojownik poziomu 2. Nie dość, że szybki, silny i wytrzymały, ale również strzela potężnymi błyskawicami! Na niego właśnie stawiam!

Macielug - 2008-10-28 17:22:32

Ja też, to jest coś, to jedynie pokona harpie. :)

Zen-Aku - 2008-10-28 19:29:38

Chyba w tych głupich testach... Nikt nie atakuje harpią jednostek strzelających, chyba że gra pierwszy raz w Heroes...

Macielug - 2008-10-28 21:26:06

Korrag może tak, ale według mnie ty się znasz na Heroes i to nie najgorzej. (nie przejmuj się tym że Korrag tak napisał, pewnie chodziło mu o coś innego)

Majer - 2008-10-28 21:35:46

Koragg napisał:

T bo takie jednostki, jak krasnal, czy zombie nie są nawet w połowie tak przydatne, jak harpia, czy reptilion.

A jak powiem że tak a kto ochroni elfa ? wiadomo że krasnal z drzewcem. Z zombim jest troche inaczej niby ma ochraniac lisze lecz raczej jest zamieniany na szkielety. Widze ze masz obsesje na punkcie Harpii a co jak ci powiem ze ul. centaur kładzie Harpie na łopatki ?

Zen-Aku - 2008-10-28 22:13:58

więc sądzisz że pierwszy raz gram w heroes?

Jeśli atakujesz harpią strzelaków, to najwyraźniej tak...

co jak ci powiem ze ul. centaur kładzie Harpie na łopatki

Argumenty? Brak...

może Korrag ty chciałbyś być harpią?

A może ty chciałbyś być centaurem? Tylko nie prezentuj tutaj swojego końskiego zada... Jak ktoś jest wredny, to ja też potrafię...

Magyar - 2008-10-28 22:51:31

Stop, wasniom i klutniom! Czy to ladnie tak sobie "jezdzic"? Dobrze, ja mysle ze nawet Centaury sa lepsze (moze nie silniejsze), ale jesli ktos mysli tak samo, moge przyznac racje, jesli inaczej mozna w spokoju wysluchac, odpowiedziec na komentarz, ale po co poruwnywac od razu kogos do konskiego zada lub harpii? Jak dzieci, po prostu jak dzieci....

Magyar - 2008-10-29 08:05:03

Dbaj i o ta "szabelke" Harpijna. :) Wlasnie, ja tez nie widzialem J@kubka w akcji, ale nie wydaje mi sie by byl slabym graczem, z jego wiedza jest na pewno mocnym graczem.

Majer - 2008-10-29 14:51:57

Mocny gracz to taki który gra online w ligach,turniejach bo tam się najwiecej uczy. Z calym szacunkiem ale ul. centek jest lepszy od harpii i nie chodzi tylko o starcie 1 vs 1 tylko o przydatnosc w armii. 60 centkow + elfy na start i wszystkie kopalnie podbite a Lochy co trogle + harpie,trogle + oczka to jeszcze ale harpie + oczka no bez jaj

Zen-Aku - 2008-10-30 19:56:57

Ul. centaur jest gorszy od harpii i to zarówno w przydatności, jak i w statach i zdolnościach...

Mocny gracz to taki który gra online w ligach,turniejach

Doprawdy? To amatorska liga uczy (a może tylko "óczy") jak grać w grę Heroes of Amatorska Liga? Dzięki, ja wolę grać w Heroes of Might and Magic...

Magyar - 2008-11-09 10:43:03

Ja tez, nie gram w zadnych ligach, tylko na single, lub ewentualnie hotseats.

Zen-Aku - 2008-11-09 11:21:07

Ja też i nie widzę powodu, dla którego jakiś "wielki gracz online" miałby mieć zawsze rację i mógł sobie swobodnie mówić, że ten kto gra z kompem jest słaby w Heroesa. Odnoszę wrażenie, że ten kto gra na 200% przeciwko kilku kompom w sojuszu jest mocniejszy, niż jakiś napuszony bufon grający online.

Macielug - 2008-11-09 12:33:44

Koragg napisał:

Odnoszę wrażenie, że ten kto gra na 200% przeciwko kilku kompom w sojuszu jest mocniejszy, niż jakiś napuszony bufon grający online.

Bez przesady, ale masz rację, jak się gra na 200% to nie jest tak łatwo.

Magyar - 2008-11-15 19:23:47

Jednak chyba Zywiolak Burzy jest najlepszy na 2 poziomie, no ale ma dosyc duzy rozrzut punktow obrazen, od 2 do 8.

Dreader - 2008-12-20 22:51:26

Najlepszy jest jaszczur. Zadaje rozsądne obrażenia, wytrzyma długo i ma normalny przyrost.

crazy'olka - 2008-12-20 23:17:53

Popieram przedmówcę a jeszcze z Vystanem, nie do pokonania:)

Magyar - 2008-12-21 09:06:50

Jaszur jest dobry, tylko ze jest wolniejszy od Zywiolaka Burzy, zadaje duzo mniejsze obrazenia i ma ponad dwa razy mniej HP.

Eleazar - 2008-12-21 11:56:38

Weźcie pod uwagę Magoga, nie tylko atakuje daną jednostkę, ale też inne w jej obrębie. Ja zawsze zbieram wszystkie jednostki przeciwnika w jedno i naparzam Magogiem. Jest bardzo skuteczny, dlatego zagłosowałem na niego. Można brać pod uwagę Kusznika, który bodajże strzela podwójnie, a także Żywiołaka Burzy, on także strzela. Jaszczuroczłek też jest w miarę dobry, lecz nie stawiałbym na Gargulca, czy Wilczego Jeźdźca, bo wg mnie to są bardzo słabe i nie lubię ich. Krasnolud jest jednostką obronną, tak samo jak Ent w Bastionie, a Bastion jest zamkiem typowo obronnym, dlatego Krasnoluda najlepiej użyć w obronie, bo są bardzo silne i wytrzymałe. Harpia wiedźma także jest dobra, powstrzymuje kontratak. A Zombie? Też jest w miarę wytrzymały, podobnie jak Krasnolud :)
[lol, ale się rozpisałem :D ]

Dreader - 2008-12-21 13:25:09

stasek94 napisał:

Jaszur jest dobry, tylko ze jest wolniejszy od Zywiolaka Burzy, zadaje duzo mniejsze obrazenia i ma ponad dwa razy mniej HP.

Ale ma większy przyrost i nie kosztuje fortuny jak na 2 poziom, więc w cena-jakość najlepszy jest jaszczur.

Co do magoga, to również uważam, że jest dobry, tylko trochę gorszy od jaszczura, bo w dość rzadkich przypadkach jednak nie może strzelić.

Eleazar - 2008-12-24 23:30:29

Po pierwsze to Żywiołak Burzy [ulepszony] i ulepszony jest Reptilion, a nie Jaszczuroczłek.
Reptilion:
Atak: 5
Obrona: 7
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 12
Szybkość: 5
Przyrost: 8/16/24
Koszt: 130złota

Żywiołak Burzy:
Atak: 9
Obrona: 9
Obrażenia: 2-8
Wytrzymałość: 25
Szybkość: 7
Przyrost: 6/12/24
Koszt: 250złota

Może i Żywiołak Burzy kosztuje więcej, ale Żywiołak Burzy wygrywa w statach :|

PS> Jupi! 301 post! Nawet nie zauważyłem, kiedy być trzysetny! :D

Drago - 2009-01-15 19:48:47

Magog albo harpia, obie te jednostki wybijają się ponad resztę, chociaż muszę przyznać, że dobrzy są też wilczy jeźdźcy i dobrzy są reptilioni, jednak dla mnie atak naokoło, lub powstrzymywanie kontrataku i powrót na miejsce mają największe znaczenie i jednostki, które to posiadają na drugim poziomie są najlepsze.

Magyar - 2009-01-16 16:44:01

A mi sie wydaje, ze o czyms zapomniales - o Zywiolakach Burzy, bo to oni sa wlasnie najlepsza jednostka na drugim poziomie.

Dreader - 2009-01-16 18:02:41

Nie są. Owszem, w walkach 1 na 1 i innych bzdurach są najlepsze, ale jeśli tylko weźmiemy pod uwagę takie parametry, jak cena, przyrost i wrażliwość na błyskawicę, to wcale nie otrzymujemy najlepszych jednostek.

jhjh333 - 2009-08-26 21:54:20

To zależy bo np.

Najlepsza w łuku to Jaszczurek, a wy Wręcz to harpia.

Ale ogółem lepsza harpia.

(Przypadkowo na magoga zagłosowałem.)

Olórin - 2009-08-27 11:53:58

Siłowo na pewno wygra żywiołak burzy,ale ta wrażliwość na błyskawice spycha te jednostkę na moim zdaniem 3 miejsce.
Jak dla mnie najlepszy jest:
1.jaszczór(można go zostawić samego i ma się pewność że trochę wytrzyma),albo harpia(szczególnie przydatna kiedy bronimy zamku,mając ich trochę na up. można obronić miasto przed znacznie mocniejszą armią wroga).
4.Magog też jest dobry ale niekiedy po prostu nie może strzelić,
5.kusznik mało hp,ale strzela 2 razy
6.krasnal jest wytrzymały,ale wolny(nie rozumiem dlaczego z miasta które ma tylko 1 łucznika zrobili miasto obronne)
7.wilczy rycerz to dobra jednostka tylko za szybko pada,
8.gargulce są wnerwiające,ale przynajmniej latają
9.zombi dno dna i dwa metry mułu(jak by był szybszy można by się zastanawiać).

Crassus11 - 2009-09-17 18:56:32

Ale przecież harpia wraca na miejsce i np. burza (na którego zagłosowałem) może walic beż przeszkód. Równie dobry jest kusznik ale ma mało hp dlatego burza jest lepszy

Olórin - 2009-09-17 19:02:21

Tylko że Harpia nie jest od blokowania łuczników,a ulepszona jest strasznie "upierdliwa" dla przeciwnika.Burza jest dobra,ale ta wrażliwość to spory minus.

matej64 - 2009-09-18 14:16:12

Dla mnie kolejność jest taka:
1. Żywiołak burzy
2. Reptilion
3. Harpia

Talscire - 2009-09-18 14:18:23

1.Żywiołak
2.Harpia
3.Gargulec

Zen-Aku - 2009-09-18 14:40:12

3.Gargulec

Ciekawe w czym ten syf jest lepszy od jaszczurów, wilków, czy choćby kuszników? Jednostka wybitnie słaba, na blokowanie strzelców też średnio się nadaje.

Inioch - 2009-11-04 22:26:22

Najlepszy jest zdecydowanie żywiołak burzy, po prostu jest najlepszy statystycznie. Zaraz za nim w hierarchii plasuje się reptilion, który jest wybitnym strzelcem jak na tak niski poziom.

Elektra - 2009-12-26 11:47:18

Żywiołak burzy jest lepszy, ma lepsze staty choć jest z WŻ. Długo rozmyślałam nad tym i przeczytałam komentarze innych osób i jestem za żywiołakiem. Harpie też są dobre lecz "burza" jest lepsza ;).

Sauron - 2009-12-27 12:27:02

Najlepszy jest żywiołak burzy, zaraz za nim reptilion.

GiBoN - 2009-12-27 12:40:00

Burza jstatystycznie najlepsza,ale ma maly przyrost,osobiscie za lepsze uwazam reptiliony,a z jednostek nie strzelajacych to chyba harpie,choc rozrzut dmg jest dosc spory niestety,ale coz kazdy ma wady ;p.

Olórin - 2009-12-27 12:53:54

Burza jest rzeczywiście najmocniejsza, ale troche szkoda, że ma tą wrażliwość na błyskawice (w walce z kompem  troche ich się traci), no i mają mały przyrost, no ale gdyby miały większy to już by były całkowicie nie do rozwalenia ;)

GiBoN - 2009-12-27 13:22:25

No byly by,ale nie sa...dostajac 6 burz na 8 reptow to roznica jest duza,do tanich burze tez nie naleza,wiec nie moga byc najlepsze,bo tu nie chodzi o walke 1 vs 1.

Elektra - 2009-12-27 18:12:22

Ale jeśli repitlioni zginęli wcześniej i jest tyle samo ich co burzy to wtedy jest oczywiste że wygra burza.

Xeno - 2009-12-27 20:04:45

Niestety gibon,ale są,bo burze razem z lodem trudno przestrzelić i tylko forteca da rade przy użyciu pioruna.Twórcy gry specjalnie zmniejszyli ich przyrost,a podwyższyli przyrost feniksów,a swojej ceny są warte.

GiBoN - 2009-12-27 23:00:15

No wiesz,przy postawieniu zamku,badz nawet gralla ta ilosc burz jest duzo mniejsza,fakt burze i lod sa bardzo dobrym duetem,ale tu sa brane pod uwage tylko burze,ktorych jest za malo,ale jest to tylko moja opinia...

Xeno - 2009-12-27 23:07:43

Burz chyba przyrasta 6,a lizaków 9 więc po 3 tygodniach powinny i tak spokojnie dawać rade lizakom,bo mają więcej dmg,hp,off i deff.

GiBoN - 2009-12-27 23:17:16

z tym,ze liczac np. zamek roznica wynosi juz 6,a z grallem to 9,moim zdaniem to za duza roznica do nadrobienia,a o ile dobrze pamietam to lizaki maja tylko o 1 deffa mniej wiec tez duzo przetrwaja...

Xeno - 2009-12-27 23:25:15

1 deffa mniej,ale wszystko gorsze do tego różnica hp wynosi 10,a to dużo jak na 2 lvl.Z gralem to duża różnica,ale nikt grala raczej w ciągu 3/4 tygodni nie będzie miał, to to nie argument.W ciągu 4 tygodni różnica wyniesie 21,nie wliczając pobocznych,bo może się trafić powietrze,a lizaki nie.Dołóżmy do tego,że burza strzela pierwsza,bo jest szybsza więc różnica przy strzale lizaka w liczebności się zmniejsza o dość dużo jednostek.

GiBoN - 2009-12-27 23:34:42

Nie koniecznie zabije duzo lizakow,bo ma straszny rozrzut dmg,chyba taki sam jak harpia,lizaki maja bardziej zbite dmg jak pamietam dobrze,przy czym jest ich wiecej...

Xeno - 2009-12-27 23:43:39

No u masz rację,ale lizak ma chyba 2-5 na ligowych plikach(normalnie ma 2-3) więc też może zadać minimalne obrażenia,ale jako,że burza strzela pierwsza to różnica liczebności już się zmniejsza i hp burzy robi swoje.Oczywiście w takim pojedynku mogą wystąpić morale po obu stronach,czy też przypływ szczęścia i uderzą z maxymalnych obrażeń.Jeśli chodzi o użyteczność w armii to obie jednostki mają takie samo znaczenie i są tak samo cenne.Za lizakiem przemawia to,że nie jest uczulony na żadne czary,a już burze łatwo uszkodzić.

Thunderbird - 2010-01-03 16:43:05

Ja wachałem sie miedzy:
1.Krasnolódem wojownikiem(Dobry tanker,ale za to bardzo wolny...)
2.Kusznik(Bardzo dobry strzelec,wali 2 strzałami i ogólnie wymiata)
3.Harpia Wiedźma(Nie byłem do niej poczatkowo przekonany...lecz wczoraj cos mnie wzieło i wzbogaciłem moją armie o oddział Harpi... Są one bardzo przydatne poniewaz odlatuja po ataku ale ich najwiekszym -jest mały DMG :/)

Ostatecznie dałem głos na Kusznika :)

GiBoN - 2010-01-03 17:24:44

Eee kusznik jest conajwyzej sredni,sa lepsi strzelcy,ktorzy nie padaja od wszystkiego...

Thunderbird - 2010-01-03 17:30:55

W tej ankiecie wypada dobrze jako strzelec

Viewer - 2010-01-03 18:05:38

No bardzo dobrze, jest, nie licząc Magoga, najgorszym strzelcem an tym poziomie. Poza tym głosów było trochę mało..

Astraf - 2010-08-07 14:31:07

1)kusznik (strzela dwa razy. wadą mała obrona)
2)wilczy rycerz (atakuje dwa razy. wadą mała obrona)
3)żywioł burzy (świetne staty i strzela)
4)harpia wiedźma (brak kontry, lot, duża szybkość i powrót na miejsce startu. wadą słabe staty)
5)krasnolud wojownik (odporny na magię, twardy. wadą powolność)
6)magog (ognista kula i dobry atak. wadą mała obrona)
7)gargulec (lot, szybkość i staty. wadą)
8)zombi (kiepski we wszystkim)

Sauron - 2010-08-07 15:08:59

Zgubiłeś reptiliona, Astrafie. :) Jak go oceniasz? Osobiście cenię go sobie bardzo wysoko, właściwie na równi z żywiołakiem burzy. Są różnice w statystykach, ale za to reptilion może nadrobić wyższym przyrostem.

Kuba X16 - 2011-06-18 13:21:09

Stawiam na Harpie. Dzięki jej zdolności można wygrać bitwę mając armię kilka razy słabszą od przeciwnika. Wiele razy tak miałem. Mam zmysł taktyka i wiem, jak grać tą jednostką.

Xeno - 2011-06-18 14:40:06

Cieszę, że masz zmysł taktyka, ale ja go mam również i wiem, że trzeba rzucić na nią klątwę, by zadawała najniższe obrażenia czyli 2. No i jak na taktyka przystało w 2/3 tura zredukuje jej liczbę praktycznie do 0.

GiBoN - 2011-06-18 18:07:24

Błąd na klątwie zadaje 1(!) pkt obrażeń przy 6 pkt. ataku, czyli mniej niż centaur, halabardier, czy szkielet w takiej samej ilości. Na blessie mają największy potencjał, ale Władcy nie mają mass blessa... Nie widzę u Kuby zmysłu taktyka, chyba, że ja kompletnie go nie mam...

Xeno - 2011-06-18 20:51:18

Gibon ja nie pamiętam dokładnie ile każda jednostka ma DMG, wszystko z pamięci ciągnę, ale cieszę się, że ktoś może mnie poprawić.