- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Miasta http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=28 - Jaka taktyka jest Waszym zdaniem najlepsza? http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=1693 |
Magyar - 2008-12-02 18:33:01 |
Jaka taktyke uwazacie za lepsza? |
crazy'olka - 2008-12-02 19:27:47 |
Zależy na jakim poziomie gram:), ale przeważnie to gram ,,Taktyką Armii'':) |
Nerevan - 2008-12-02 20:20:32 |
Dla mnie priorytet to Kapitol, bez tego ani rusz. Wolę mieć zapewniony przypływ gotówki, aby potem "nie obudzić się z ręką w nocniku", tj. mieć dużo armii do wykupienia a nie mieć za co jej wykupić. Pierwszy tydzień- kapitol (czasami w międzyczasie jakiś budynek jednostki), potem budynki jednostek. Czyli chyba "Taktyka Kapitolu". |
Macielug - 2008-12-03 19:43:54 |
Ja również wolę tą taktykę. Bez tego ani rusz. Kasa musi być, a na początku się przyda. :) |
Asiņains - 2008-12-04 18:42:06 |
wybieram Kapitol :p kasa jest potrzebna, a szczególnie jak gram Zamkiem ( czyli zawsze ) :p |
Macielug - 2008-12-04 20:46:01 |
Ja również często gram Zamkiem, ale w innych miastach ta taktyka też może być dobra. Właściwie nie 'może', a jest. :D |
Eleazar - 2008-12-05 20:31:32 |
Ja się zgadzam z przedmówcami, oprócz crazy'olki :D |
altaeir - 2009-01-23 18:25:58 |
Po doświadczeniach jakie doznałem grając w PLH,uważam taktykę Armii za najlepsze rozwiązanie.Kiedyś grałem taktyką Kapitolu,ale nie sprawdza się ona w rzeczywistości.Wbrew pozorom, kasa na wojsko się zawsze znajdzie,natomiast jeśli gramy TK jesteśmy w stanie wystawić zbyt mało jednostek,co wiąże sie z porażką. |
Magyar - 2009-01-23 18:30:07 |
Altaeir, ja takze ostatnimi czasy doszedlem do takiego wniosku - taktyka armii jest lepsza. |
Majer - 2009-01-23 19:37:47 |
To jak wam to gdzieś pisałem zostałem wyśmiany, no sorka panowie. To jest dowód, że mnie możecie słuchać, tzn. moich rad, bo troche o tej grze wiem |
Magyar - 2009-01-23 20:06:13 |
Przepraszam Maajer, ale ja Cie nie wysmiewalem. Lepsza jest taktyka armii, bo kase jakos sie ZAWSZE wykombinuje, a armii juz nie.... |
Zen-Aku - 2009-01-23 20:07:04 |
Taktyka kapitolu nie ma dla mnie sensu, przecież kasa dosłownie leży na ziemi (i nie tylko kasa), a poboczni są od wyzbierania tej kasy. Ze skrzynek przychody mogą być bardzo duże, a także im więcej miast podbijemy, tym więcej mamy kasy, co oznacza stały wykup większości wojsk dla maina. Pominę fakt, że dla takiej np. Twierdzy taktyka kapitolu jest samobójstwem, bo problemy z kasą właściwie w Twierdzy nie istnieją. |
Magyar - 2009-01-23 20:14:25 |
No tak Koragg, ale sa tacy "znawcy" dla ktorych po primo: KASA, KASA i jeszcze raz KASA - i ja sie pytam: Co z tej kasy, skoro nie ma czego kupowac? |
Eleazar - 2009-01-23 20:47:25 |
Ale... |
Majer - 2009-01-23 21:22:47 |
To nie ma sensu. Kasy jest wuchte przedewszystkim w Bankach |
Eleazar - 2009-01-23 22:11:05 |
W jakich bankach? Lol, bez przesady :D |
Mathias - 2009-01-23 22:16:03 |
Ja ostatnio także przekonałem się do taktyki armii. Jednak moja taktyka jest nieco inna, dostosowana do wymogów Zamku(założywszy, że mam wybudowaną Karczmę, Fort i Strażnicę): |
Magyar - 2009-01-23 22:18:41 |
Mathias z calym szacunkiem, ale jak chcesz wybudowac juz drugiego dnia Cytadele, skoro do budowy Cytadeli potrzeba jeszcze zbudowac: kuznie, gildie magoe poziom 1 i pchli targ? |
altaeir - 2009-01-23 23:14:55 |
Nieprawda Stasek.Powyższe rzeczy są potrzebne gdy budujesz Ratusz. |
Magyar - 2009-01-23 23:24:14 |
A sorki - nieprzytomny juz siedze przed tym komputerem, no ale i tak lepsza jest mimo wszystko technika armii. |
Majer - 2009-01-24 10:24:25 |
Tylko że cytadele,zamek mozna przeicez wybudować w 6 i 7 dniu a wczesniej wojo i juz nim walczyc no nie ? |
Mathias - 2009-01-24 11:52:09 |
No tak, Majer, ale ja wolę już na początku mieć te dwie budy, czuję się wtedy pewniej. Ale spróbuję dziś zrobić, tak jak mówisz. |
PlaceK - 2009-01-24 11:54:59 |
Ja, gdy grałem w H3, stosowałem wszystkie techniki na przemian, czyli jak mi się chciało to tak zagrałem, więc oddaje głos na "Technika Mieszana", ale jedna uwaga do autora, mógłbyś podać jeszcze opcje "inne" ;) |
Magyar - 2009-01-24 13:03:27 |
No i wlasnie ta technika mieszana, to jest za "inne". |
Żywiołak - 2009-04-13 21:11:33 |
A przeciwnik w tym czasie wieże łuczniczą (jak 2lvle na start to up), kuźnia, zbrojnych, stajnie, koniki, cytka, zamek i zaczyna drugi tydzien z 6 konikami i ma nad Tobą wieeelką przewagę. :):P |
Mathias - 2009-04-13 22:05:47 |
Wiem, Żywiołak, ostatnio całkiem zmieniłem strategię i teraz robię już nieco inaczej ;) |
Rozbójnik - 2009-04-13 22:24:13 |
Zamkiem najlepiej jest: wieża łucznicza, kuźnia, koszary, stajnie, arena walk, cytadela, zamek. Jeśli zaczynamy z 2 lvlami to zaczynamy od upa kusz, jak z 1 to też często 2 dnia upujemy i kończymy z cytką zamiast zamku, ale w 99% przypadków to się opłaca. Na nielicznych mapkach można sobie pozwolić na anioły w 1 tyg, ale przyznam, że tylko raz w życiu tak zagrałem :P |
Sauron - 2009-04-18 21:53:51 |
Ja to stosuję mieszaną. Trochę jest jednostek, gotówki też w miarę leci. Czasami też stosuję Kapitol, lub Armię, po prostu trochę zależy od mapy. |
Majer - 2009-04-19 08:08:02 |
Mathias a jakim cudem w 7 dniu budujesz Kapitol bez ratusza i philitargu ? |
Mathias - 2009-04-19 11:29:02 |
Źle napisałem ;]. Chodziło mi o Zamek :D. |
Demigorgona - 2009-07-09 17:57:35 |
Ja stosuję mieszaną i nie mam problemów finansowych ani nic z tych rzeczy. Według mnie powinno się budować po kawałku i to, i to. |
GiBoN - 2009-07-09 21:50:09 |
Zależy od poziomu trudności,ale z reguły najpierw buduje jednostki poziomów 1-6, później rade miasta,pchli targ, kuźnię, gildię magów, ratusz, cytkę, zamek i kapitol. Jak nie mam problemów z surowcami, to wyrabiam sie w 2 tyg. później 7 poziom,ulepszenia itd... |
Bos18 - 2009-10-12 17:37:59 |
Ja oczywiscie technika armii... gra na kapitol w 1 tygodniu to moze byc ale z komputerem, z zywym graczem wiele meczy konczy sie na poczatku 2 miesiaca a 1 tydzien z armia w plecy to bitwa przegrana z góry... takie sa realia gry multi |
Viewer - 2009-10-13 14:40:08 |
Ja robię Taktykę mieszaną, tak, że po 1 tygodniu mam pierwsze 3 poziomy zwierzaków (a jak sporo złota na mapce to może i 4 się rzuci, ale raczej Gildia next lvl) oraz kasę na ich spokojne wykupienie i już można szarżować z większymi grupkami potworów :P |
Crassus11 - 2009-10-13 18:33:17 |
Ja używam taktyki mieszanej. Na start kupuje ratusz, potem wojska i przed jednostka 7 poziomu kupuje kapitol żeby być ubezpieczony w razie bankructwa |
Talscire - 2009-10-13 18:59:58 |
Taktyka Armii jest najlepsza do gry Multi-Player, a taktyka kapitolu do single-player.Osobiście częściej gram multi to zaznaczyłem taktyka armii. |
Inioch - 2009-11-04 19:35:44 |
Armia to jest podstawa w tej grze. Kapitol może nam dawać te 4000 ale z silną armią zdobędziemy więcej pieniędzy (leżą w stosach i ze skrzyń). Zaoszczędzimy przy tym dużo kasy, którą wydalibyśmy na wybudowanie kapitolu. |
Viewer - 2009-11-04 19:44:33 |
Pierw trzeba mieć za co kupić tę silną armię :P |
Bos18 - 2009-11-04 19:52:04 |
czesc wykupisz i idziesz ta kase zbierac kasa zawsze sie jakos znajdzie |
GiBoN - 2009-11-08 21:51:51 |
czesto przez pierwszy tydzien podbijasz teren poczatkowym wojskiem,pozniej mozesz przezucic armie,nikt nie kaze ci wszystkiego wykupic,a przy dobrej grze armia z 1 tyg. to ok 6 stworzen 6 poziomu,9 stworzen 5 poziomu,12 stworzen 4 poziomu itp.kiedy fb ma sie najczesciej na poczatku 2 miecha takie braki w armii sa niedopuszczalne,bo bohater musialby byc naprawde duuuzzzooo lepszy zeby w stanowic wyzwanie dla wroga(nie wliczam umiejetnosci gracza,bo to indywidualna sprawa) |
Talscire - 2009-11-09 14:13:51 |
Zmieniłem swoje zdanie, teraz gram taktyką mieszaną.Mianowicie: |
Viewer - 2009-11-09 15:05:21 |
I to jest wg Ciebie taktyka mieszana? Nie masz nawet Rady Miasta w 1 tygu jak widzę, więc to jest ewidentnie Taktyka Armii :] |
Bos18 - 2009-11-09 17:22:46 |
King robisz blad nie budujac jednorogow w 1 tygodniu radzilbym sobie odpuscic ul elfow a kosztem tego jednorozce zbudowac |
Viewer - 2009-11-09 17:31:07 |
Ale nieulepszone elfy to dno :) |
altaeir - 2009-11-09 17:36:40 |
W rampie: |
Viewer - 2009-11-09 19:25:40 |
No fakt :P |
Baron - 2010-04-29 18:17:16 |
Oczywiscie nie ma jednej taktyki: |
GiBoN - 2010-04-29 19:45:33 |
Skoro lubisz trudne sytuacje, to zamiast kompa wybierzesz żywego gracza. Wtedy grasz na poziomie 130%, a wtedy musisz jechać w armie, bo inaczej dasz walkowera. Jeżeli wróg dajmy na to zbuduje anioły + zamek w 1 tyg, a Ty będziesz się bawił w ratusze i nie zadbasz nawet o bohatera to polegniesz szybciej niż myślisz ;). |
Xeno - 2010-04-29 19:57:55 |
Jeśli się nie mylę to Baron z CH. Koleś pisze ciągle o tej grze na 200%, a tak jak pisał pentacz i ja sądzę, że nie grał z żywym graczem na zasadach. |
Rufus42 - 2010-07-16 20:53:49 |
Najlepsza taktyka to obserwować wroga i dostosować do niego swoje ruchy.... |
Frezen - 2011-07-06 17:44:09 |
Ja gram multi i w Nekro robię tak: |
GiBoN - 2011-07-06 19:58:02 |
Skąd wziąłeś tyle siana jak w zamku czekałeś? |
Frezen - 2011-07-07 09:16:58 |
Do 2 tyg. nie rozwalam nic tylko 2 postaciami zbieram wszystko co leży na ziemi.A radę buduję od razu bo więcej kasy dostaje na początku i na te pierwsze jednostki mi jej nie brakuje. |
GiBoN - 2011-07-08 13:34:33 |
Najważniejsze są na początku kopalnie... |
Frezen - 2011-07-08 15:56:06 |
Czasem jest tak że kopalnie są daleko od miast albo są nie pilnowane przez jednostki i mogę je bez problemu przejąć.A jak kupie wojsko to nie jest tak źle. |
GiBoN - 2011-07-08 21:18:07 |
Później Ty masz 5 lvl w 3. tygodniu, a wróg 12 i nawet z większą armią masz pozamiatane :D. |
Xeno - 2011-07-08 22:40:25 |
Hmm... Cieszę się, że mamy nowych userów, a Gibon ładnie im wszystko ilustruje, ale czasami bawią mnie ich taktyki skorą grali już multi. Ja odrzuciłem grę na kapitol po pierwszej grze multi. |
Frezen - 2011-07-09 10:35:00 |
Ale przecież ja nie gram taktyką na kapitol tylko armia.A w połowie 2 tyg. buduje rzeczy na kapitol. |
Xeno - 2011-07-09 23:50:26 |
Gibon, czy ja o czymś nie wiem? No 12lvl w 3 tygodniu to taka dolna granica^^, bo na je.busie większy się ma i to sporo, ale tam to inna bajka niż na standardowej mapie. No dobra czas wyjaśnić co nie co. |
Frezen - 2011-07-10 10:07:24 |
No wiadomo że jak mam mało armie to nie będę atakował trudniejszych przeciwników bo już na początku mogę sobie pogrzebać szanse na wygraną.A umiejętności walki to jedna z najważniejszych rzeczy w heroes 3. |
Xeno - 2011-07-10 15:51:45 |
Frezen zależy tylko co dla kogo jest silniejsze. Dla mnie horda golemów, czy innego równie powolnego ścierwa nie stanowi problemu w 1/2 tygodniu. Tak samo jak utopie w 2 tygodniu grając cytką^^. |
Frezen - 2011-07-10 16:01:28 |
Nikt nie powiedział że jak stracisz trochę wojsk w 1 tyg. to od razu przegrasz, ale jak stracisz boha z jakimiś artefaktami to już problem (ale zawsze można uciec a potem w karczmie go odkupić).Tylko że wtedy chyba nie będzie miał artefaktów? |
Xeno - 2011-07-10 17:15:36 |
Dostajesz bohatera z jego artami i lvl. |
Frezen - 2011-07-10 21:00:03 |
Eeeee to fajnie myślałem że tylko z lvl.Jak tak to zmienia postać rzeczy. |
GiBoN - 2011-07-10 21:35:50 |
No nie do końca, jeżeli stracisz armię z tygodnia, czy dwóch i musisz czekać na przyrost to już raczej za późno będzie... |
Frezen - 2011-07-10 21:41:46 |
Wtopić armię z 2 tyg. to duża strata zwłaszcza jak przeciwnik cię znajdzie to masz pozamiatane ale mnie się to raczej nie zdarza bo wolę atakować słabsze jednostki na początku aby nie ryzykować za bardzo. |
GiBoN - 2011-07-10 21:48:27 |
Ale czasami nie masz wyjścia. Ja raz w sumie we wczesnym etapie gry zaatakowałem ok 100 bazyli i straty miałem bardzo niskie, bo były powolne i bawiłem się w slow + oślepienie + bless. Zależy co nazywasz słabym, jeżeli umiesz walczyć to poradzisz sobie nawet z teoretycznie silniejszym oddziałem, poza tym, Ty masz bohatera, a neutral nie, wtedy jednostka jednostce nie równa... |
Frezen - 2011-07-10 21:57:43 |
Tu masz dużą racje bohater daje silnego kopa twoim jednostką.Kiedyś jak grałem Galhranem w Nekro to moje szkielety miały prawie tyle samo obrony i ataku co smoki. |
GiBoN - 2011-07-10 22:09:58 |
I właśnie dlatego musisz expić, a żeby mieć w miarę płynny przepływ między bohaterem, a zamkiem, po np. armię, czy żeby nie musieć latać za surowcami, co oszczędza ruch i daje szansę na szybszą ekspansję mapy i więcej walk potrzebujesz wielu bohaterów... |
Frezen - 2011-07-11 09:50:16 |
Tera rozumiem przeważnie grałem 2 bohaterami ( główny i od zbierania surowców ) ale zawsze brakowało mi tych kilku żeby w inne strony mapy iść jak np. miałem 2 ścieżki do wyboru.A większa ilość bohów pomaga przy przekazywaniu armii. |
GiBoN - 2011-07-11 13:56:06 |
Później możesz robić taki łańcuch do zamku, dzięki czemu w 2 dni armia przejdzie do maina, który jest 3/4 mapy dalej... |
Frezen - 2011-07-11 14:20:05 |
Na mapach L/XL to z tym chodzeniem do zamku się nie da za dużo tur tracisz a nic nie robisz więc ktoś dobry sposób wymyślił. |
Xeno - 2011-07-11 20:44:54 |
Od tego są łańcuszki. Na M można przetransportować wojsko do maina w jeden dzień gdy ten jest na drugim końcu mapy. Można też szybko wrócić do zamku mainem. Dajemy armie łańcuszkiem, która wraca do miasta w 1/2 dni, a maina rozbijamy o jakiegoś neutrala i kupujemy w karczmie. |
Frezen - 2011-07-12 10:01:42 |
O widzisz :D z tym rozbiciem nie pomyślałem fajny sposób na szybkie wrócenie do zamku.Dobra podpowiedź. |
GiBoN - 2011-07-12 22:02:53 |
Dlatego od początku rozgrywki rób dużą ilość bohaterów i exp ile wlezie mainem. |