Mathias - 2009-08-27 20:59:55

Witajcie!
Oto nowy konkurs:
Każdy uczestnik ma wymyślić jak najwięcej ciekawych informacji o Heroes 3. Mają to być pojedyncze zdania o wspólnym początku ,,Właściciel Karczmy szepcze ci do ucha: ...". Każdy uczestnik musi ich zdobyć min. 5, aby wziąć udział. Zwycięży ten, który wymyśli/znajdzie ich najwięcej, przy czym:
1. Ciekawostki nie mogą się powtarzać (czyli jeśli ktoś już jakąś ciekawostkę wypisał, nikt więcej nie może jej wpisać jako swojej).
2. Można napisać dowolną liczbę zgłoszeń - jeśli napisałeś już np. 10 ciekawostek, a chciałbyś dodać jeszcze 5, piszesz nowego posta (ale zachowaj numerację, czyli drugiego posta zacznij od 11, 12, 13...).
3. Ciekawostki muszą być prawdziwe ;)

Skąd macie brać ciekawostki? Z gry. Oto przykład (nie można go już powtarzać)

1. Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: Pikinierzy są odporni na szarżę czempionów.

Jaki cel ma konkurs? Otóż mam zamiar utworzyć wyświetlacz ciekawostek na górze forum. I oczywiście wszystkie wasze propozycje będą się wyświetlać :).

Ostatnia sprawa - nagrody. Za udział w konkursie każdy otrzyma plusa za wsparcie forum (min. 5 ciekawostek), a za zwycięstwo -  2 plusiki.

Xeno - 2009-08-27 21:52:05

1)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Gildia złodziei jest przyjacielem każdego i nikogo.
2)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Podczas bitwy upiorne i kościane smoki sieją strach i przerażenie w szeregach przeciwników.
3)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Widziałem,jak podczas bitwy anioły wskrzeszały poległych.
4)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Strzeż się Kreegan przynoszących podarki.
5)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Im więcej tym lepiej,szczególnie gdy 'więcej' liczy się w tysiącach.
6)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Chowańce będą wysysać  manę z rzuconych przez ciebie zaklęć i  przekazywać ją swojemu dowódcy.
7)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Jeżeli chcesz szybko zdobyć miasto weź ze sobą kilku cyklopów.Szybką zniszczą mury miasta.
8)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Vori to nacja odizolowana od reszty świata.
9)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:O tej porze roku woda wokół wyspy Vori zamarza.
10)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Słyszałem,iż na cześć bohatera,który przyniesie Graala,mieszkańcy Lochu wezwą strażnika ziemi.
11)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Chaos jest najlepszym przyjacielem władcy.
12)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Ifrity sułtańskie chronią się za tarczą ognia
13)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Jeżeli chcesz ochronić się przed zaklęciami,stań w pobliżu jednorożca.
14)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Tytani to najpotężniejsi mieszkańcy fortecy.
15)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Słyszałem,że bohaterowie mogą podróżować pomiędzy miastami Inferno nie ruszając się z miejsca.
16)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:W niektórych Twierdzach znajdują się tunele, przez które można uciec z oblężonego miasta.
17)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Magogi wystrzeliwują ogniste kule spalające cel i jego otoczenie.
18)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Zawsze dobrze chroń swych strzelców podczas bitwy.
19)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Szczęście opuszcza każdego, kto napotka diabły.
20)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Korzenie entów powstrzymują ataki przeciwników.

Mathias: Nie chodzi o ciekawostki żywcem wzięte od Karczmarza!

GiBoN - 2009-08-28 08:30:45

1)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Kawalerzystow mozna darmowo ulepszyc wstajniach
2)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Slyszalem,ze minotaurom nigdy nie brakuje morale
3)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Podobno strzelcy sa tak dobrzy,ze podczas strzalu zawsze trafia z pelna sila bez wzgledu  na przeszkody,czy odleglosc
4)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Slyszalem,ze sa bohaterowie,ktorzy specializuja sie w stworzeniach 7 poziomu
5)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Chlop moze byc calkiem uzyteczny jesli posiada sie szkieletornie

Rozbójnik - 2009-08-30 16:54:15

1) Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: od oplątania drzewców nie da się uleczyć.
2) Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: mnogość oddziałow nie zmienia ich statystk bojowych
3) Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: mając identyczny speed najszybszych jednostek atakuj, by zacząć bitwę.
4) Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: klon bez swego pierwowzoru nie może istnieć.
5) Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: żywiołaki burzy wbrew pozorom słabo walczą wręcz

altaeir - 2009-08-31 13:15:10

1) Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: czarci lord wykorzystuje 50hp z utraconego oddziału do przyzwania demona
2) Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: smocze ważki zdejmują antymagię
3) Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: bohater bez jednostek ma tyle punktów ruchu, jak taki z jednostką 9speed, ale ma kary za chodzenie po trudnym terenie
4) Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: tarcza ifryta nie oddaje obrażeń za nadmiar dmg w stosunku do hp ifryta
5) Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: gdy ze zdolności nakromancja otrzymujemy szkielety ulepszone, mamy ich 1/3 mniej
6) Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: układanka inferno składa się z jednego puzzla wiecej niż w przypadku innych zamków

Mathias - 2009-10-05 18:29:42

Altaeir wygrał konkurs. Zdobywa dwa plusy. Pozostali uczestnicy po jednym.