Mathias - 2009-08-27 20:59:55 |
Witajcie! Oto nowy konkurs: Każdy uczestnik ma wymyślić jak najwięcej ciekawych informacji o Heroes 3. Mają to być pojedyncze zdania o wspólnym początku ,,Właściciel Karczmy szepcze ci do ucha: ...". Każdy uczestnik musi ich zdobyć min. 5, aby wziąć udział. Zwycięży ten, który wymyśli/znajdzie ich najwięcej, przy czym: 1. Ciekawostki nie mogą się powtarzać (czyli jeśli ktoś już jakąś ciekawostkę wypisał, nikt więcej nie może jej wpisać jako swojej). 2. Można napisać dowolną liczbę zgłoszeń - jeśli napisałeś już np. 10 ciekawostek, a chciałbyś dodać jeszcze 5, piszesz nowego posta (ale zachowaj numerację, czyli drugiego posta zacznij od 11, 12, 13...). 3. Ciekawostki muszą być prawdziwe ;)
Skąd macie brać ciekawostki? Z gry. Oto przykład (nie można go już powtarzać)
1. Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: Pikinierzy są odporni na szarżę czempionów.
Jaki cel ma konkurs? Otóż mam zamiar utworzyć wyświetlacz ciekawostek na górze forum. I oczywiście wszystkie wasze propozycje będą się wyświetlać :).
Ostatnia sprawa - nagrody. Za udział w konkursie każdy otrzyma plusa za wsparcie forum (min. 5 ciekawostek), a za zwycięstwo - 2 plusiki.
|
Xeno - 2009-08-27 21:52:05 |
1)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Gildia złodziei jest przyjacielem każdego i nikogo. 2)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Podczas bitwy upiorne i kościane smoki sieją strach i przerażenie w szeregach przeciwników. 3)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Widziałem,jak podczas bitwy anioły wskrzeszały poległych. 4)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Strzeż się Kreegan przynoszących podarki. 5)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Im więcej tym lepiej,szczególnie gdy 'więcej' liczy się w tysiącach. 6)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Chowańce będą wysysać manę z rzuconych przez ciebie zaklęć i przekazywać ją swojemu dowódcy. 7)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Jeżeli chcesz szybko zdobyć miasto weź ze sobą kilku cyklopów.Szybką zniszczą mury miasta. 8)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Vori to nacja odizolowana od reszty świata. 9)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:O tej porze roku woda wokół wyspy Vori zamarza. 10)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Słyszałem,iż na cześć bohatera,który przyniesie Graala,mieszkańcy Lochu wezwą strażnika ziemi. 11)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Chaos jest najlepszym przyjacielem władcy. 12)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Ifrity sułtańskie chronią się za tarczą ognia 13)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Jeżeli chcesz ochronić się przed zaklęciami,stań w pobliżu jednorożca. 14)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Tytani to najpotężniejsi mieszkańcy fortecy. 15)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Słyszałem,że bohaterowie mogą podróżować pomiędzy miastami Inferno nie ruszając się z miejsca. 16)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:W niektórych Twierdzach znajdują się tunele, przez które można uciec z oblężonego miasta. 17)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Magogi wystrzeliwują ogniste kule spalające cel i jego otoczenie. 18)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Zawsze dobrze chroń swych strzelców podczas bitwy. 19)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Szczęście opuszcza każdego, kto napotka diabły. 20)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Korzenie entów powstrzymują ataki przeciwników.
Mathias: Nie chodzi o ciekawostki żywcem wzięte od Karczmarza!
|
GiBoN - 2009-08-28 08:30:45 |
1)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Kawalerzystow mozna darmowo ulepszyc wstajniach 2)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Slyszalem,ze minotaurom nigdy nie brakuje morale 3)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Podobno strzelcy sa tak dobrzy,ze podczas strzalu zawsze trafia z pelna sila bez wzgledu na przeszkody,czy odleglosc 4)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Slyszalem,ze sa bohaterowie,ktorzy specializuja sie w stworzeniach 7 poziomu 5)Właściciel karczmy szepcze ci go ucha:Chlop moze byc calkiem uzyteczny jesli posiada sie szkieletornie
|
Rozbójnik - 2009-08-30 16:54:15 |
1) Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: od oplątania drzewców nie da się uleczyć. 2) Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: mnogość oddziałow nie zmienia ich statystk bojowych 3) Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: mając identyczny speed najszybszych jednostek atakuj, by zacząć bitwę. 4) Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: klon bez swego pierwowzoru nie może istnieć. 5) Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: żywiołaki burzy wbrew pozorom słabo walczą wręcz
|
altaeir - 2009-08-31 13:15:10 |
1) Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: czarci lord wykorzystuje 50hp z utraconego oddziału do przyzwania demona 2) Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: smocze ważki zdejmują antymagię 3) Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: bohater bez jednostek ma tyle punktów ruchu, jak taki z jednostką 9speed, ale ma kary za chodzenie po trudnym terenie 4) Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: tarcza ifryta nie oddaje obrażeń za nadmiar dmg w stosunku do hp ifryta 5) Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: gdy ze zdolności nakromancja otrzymujemy szkielety ulepszone, mamy ich 1/3 mniej 6) Właściciel karczmy szepcze ci go ucha: układanka inferno składa się z jednego puzzla wiecej niż w przypadku innych zamków
|
Mathias - 2009-10-05 18:29:42 |
Altaeir wygrał konkurs. Zdobywa dwa plusy. Pozostali uczestnicy po jednym.
|