I. Reguły gry. 1. Zakaz dyplomacji (oraz przyłączania stworzeń do armii). 2. Zakaz nekromancji. 3. Bez kartografa, domku na wzgórzu. 4. Nie atakujemy w 1. dzień. 5. Zakaz korzystania ze scrolli poz. 3-5 przed wybudowaniem Gildii Magów do poz. 3-5. 5. Prawo restartu. a) Obowiązuje, gdy nie mamy dostępu do kopalni kamienia i/lub drewna bądź jeśli chronią ich ul. centaury/gremliny lub strzelcy poz. 2-3. b) Prawo restartu należy zgłosić do 7 dnia gry. II. Na czym gramy? 1. Gramy na mapach typu RBPC2 (chyba że zostanie ustalona inna). 2. Należy się wyposażyć w odpowiednie pliki (wymienione w temacie ,,Pliki turniejowe") 3. Parametry mapy: rozmiar: M poz. trudności: 130% potwory: silne woda: brak liczba graczy: 2
Od półfinałów rozmiar mapy: L.
III. Sposób gry (system pucharowy). 1. Fazy grupowe a) 4 grupy po 4 osoby, każdy gra z każdym. b) Punktacja: - wygrana - 3 pkt - przegrana - 0pkt - nierozegranie spotkania: -1pkt Nie uznaje się walkowerów. c) Z grupy przechodzą 2 osoby z najwyższymi wynikami. W przypadku identycznych notowań, do finałów przechodzi ten, kto wygrał z drugim (np.: gracz A i B mają te same wyniki, ale gracz A pokonał gracza B, więc przechodzi dalej). 2. Finały. a) ćwierćfinały, półfinały i finał odbywają się schodkowo. Wygrywasz - przechodzisz dalej, przegrywasz - odpadasz.
IV. Ostrzeżenia turniejowe. 1. Ostrzeżenia przyznaje się za: a) nierozegranie spotkania w terminie b) brak kultury osobistej c) łamanie zasad, oszukiwanie 2. 3 ostrzeżenia i wylatujesz z turnieju.
|