Mistrz Miecza | 14% - 1 | |||||
Wielki Ogr | 14% - 1 | |||||
Wielki Druid | 0% - 0 | |||||
Rok | 14% - 1 | |||||
Minotaur Krolewski | 14% - 1 | |||||
Wampirzy Lord | 42% - 3 | |||||
|
Rekrut
A wiec tak jak w temacie - jaka jest najlepsza jednostka 4 poziomu? Odpowiadajcie mosci panowie .
Offline
Dawno nie grałem [4 lata], ale stawiałbym na Minotaura, Roka i Mistrza Miecza.
Nie głosuje, daję pusty głos, bo musiałbym wybrać te trzy jednostki, a nie mam takiej możliwości.
Offline
Przestępca
Zdecydowanie wampir - za to samo, co w trójce, czyli odradzanie się i powstrzymywanie kontry. Zaraz za wampirem minotaur, po minotaurze rok. Na szarym końcu mistrz miecza.
Offline
Rekrut
Mistrz Miecza to bardzo doba jednostka, bo ma podwojny atak, nie pada zbyt szybko i jest dosyc szybki, a poza tym to doskonale sie nadaje do ochraniania Lowcy, a przy tym jest to tania jednostka. Lecz postawilem na Wielkeigo Ogra, gdz ta jednostka sieje prawdziwe spustoszenie w szeregach armii wroga. Wielki Ogr ma az 60 (!) punktow zycia, dobre staty i zadaje duze obrazenia, jest dosyc drogi, ale sie oplaca. Jak dojdzie do wrgoa to juz nie ma dla tego wroga litosci i ten wrog nie ma najmniejszych szans.
Offline
Przestępca
Wampir i minotaur sieją dużo większe spustoszenie i nie są tak wolne, ba, wampir lata, co znaczy, że doleci na drugi koniec mapy. Mistrz miecza może i atakuje dwa razy, ale w starciu z minotaurem, czy wampirem nie ma najmniejszych szans, dodatkowo wampir i minotaur są o wiele bardziej przydatnymi jednostkami.
Offline
Rekrut
Tak, ale jak Wielkie Ogry zaatakuja, to zabijaja wszystko co im stanie na drodze .
Offline
Rekrut
Ja postawilem na Wielkiego Ogra, gdyz ta jednsotka w zupelnosci mi wystarcza do tego, zeby nie dopuscic wroga do moich jednostek strzelajacych (Ork i Troll). Bo jezeli ktos podejdzie do moich Wielkich Ogrow, to nic z nich nie zostaje - Ogr zniszczy wszystko... .
Ostatnio edytowany przez stasek93 (2009-02-07 14:54:55)
Offline
Przestępca
Tyle że taki wampir nie musi czekać, aż ktoś do niego podejdzie, a i walczy lepiej. Minotaur też jest świetny, ogr może i walczy dobrze, ale jest zdecydowanie za wolny, żeby go uznać najlepszym.
Offline
Rekrut
Zen-Aku napisał:
Tyle że taki wampir nie musi czekać, aż ktoś do niego podejdzie, a i walczy lepiej. Minotaur też jest świetny, ogr może i walczy dobrze, ale jest zdecydowanie za wolny, żeby go uznać najlepszym.
Wampir w II czesci Heroesow (tak jak ogolnie Nekromancja), nie maja az tak wielkiego znaczenia, jak ma to miejsce w Heroesach III. Minotaur dobry, ale Wielki Ogr w niczym mu zbytnio nie ustepuje . Natomiast Wielki Druid jest jednym z najlepszych strzelcow sila/level, w tej czesci gry. I dlatego takze zasluguje na wyroznienie .
Offline