Strony: 1
Stalowy Golem | 16% - 1 | |||||
Mistrz Miecza | 16% - 1 | |||||
Mumia Krolewska | 16% - 1 | |||||
Hydra | 50% - 3 | |||||
Krasnoludzki Wojownik | 0% - 0 | |||||
Wielki Ogr | 0% - 0 | |||||
|
Rekrut
Tak jak w temacie . Licze na zywa dyskusje .
Offline
Przestępca
Zdecydowanie hydra - raz, że do ataku się zbytnio nie nadaje, bo jest wolna, ale w obronie wymiata jak żadna inna jednostka. Atakowanie wszystkich pól dookoła i powstrzymywanie kontry są doskonałym obronnym miksem, ponadto w II hydry miały nieco lepszy status, bo to nie one były najlepszymi jednostkami miasta i siłą rzeczy to nie one musiały przesądzać o wynikach walk, przez co mogły zostać wspaniałą jednostką obronną, która z punktu widzenia "obronnego" nie ma wad.
Offline
Rekrut
Tak, Hydra jest bardzo dobra, ale dosyc droga i az na 5 poziomie. Ja postawilem na Mistrza Miecza, gdyz doskonale sie nadaje do oslaniania Lowcy w Zamku Rycerza - jak ktos do niego dojdzie to niezle oberwie po lbie, gdyz jak wiadomo ma podwojny atak .
Offline
Zdecydowanie Hydra - obrona niesamowita, ale Mistrz Miecza też może być dobrą jednostką, bo on zbliżony trochę do Mieczników z H3, więc obrona pewnie też podobna
Offline
Trudno powiedzieć, czy Hydra to taki ultradefensywny stwór. Ja bym nią jednak nie stał jak debil przy strzelcach, tylko atakował, ew. z użyciem przyspieszenia ;p. Tak samo Mistrzowie Miecza są do ataku, a nie obrony. Czemu mumia? Przecież po ulepszeniu ma prędkość DUŻĄ, w dodatku rzuca klątwę! Już prędzej Zombie, jeśli chodzi o Necro. Wielki Ogr... trudno powiedzieć, ale to też raczej hybryda, spełniająca się i w obronie, i w ataku.
Do defensywy przeznaczone są z tej listy przede wszystkim Krasnoludy i Golemy. Jednostki proporcjonalne, podobne i dlatego nie mogę wybrać definitywnie jednej z nich. Ponieważ jednak Golem ma więcej strzelców do obrony, bo aż 3 (a Krasnoludy tylko 1), to na nich zagłosuję w tej dziwacznej ankiecie.
Offline
Strony: 1