Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


Sonda

Jakie są?

Niezbędne

24% - 6
Przydatne, ale niekonieczne

72% - 18
Zbędne i bezsensowne

4% - 1
Total: 25

#21 2011-05-18 16:30:08

GiBoN

Generał

Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543

Re: Zaklęcia podrózy

Zdarza się, ale przeważnie widać wroga z wyprzedzeniem. Bardzo przydatne na XL z wieloma kompami, nie trzeba za nimi ganiać...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#22 2011-05-18 19:58:56

Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239

Re: Zaklęcia podrózy

Najlepiej łączyć miejski portal z logistyką i artefaktami ułatwiającymi ruch po terenie. Można w ten sposób łatwo i spokojnie zabezpieczyć całą mapę. Na czar nie zawsze można trafić niestety, choć na dużych mapach gdzie sporo miast prawdopodobieństwo trafienia będzie większe. Łut szczęścia, jak zwykle jest zawsze mile widziany w każdej grze.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#23 2011-05-18 20:33:27

Xeno

Generał

Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160

Re: Zaklęcia podrózy

Po co tracić sloty na loge i ruch po terenie? Są ważniejsze skile.

Offline

 

#24 2011-05-18 21:00:31

Visttia

Obywatel

Skąd: Archiwum X
Zarejestrowany: 2011-05-04
Posty: 74
WWW

Re: Zaklęcia podrózy

Jak ma się dużo bardzo trudnego terenu to się przydają.
A co tematu, to ja zazwyczaj używam lotu jeżeli się trafi lub spaceru po wodzie, ale to w skrajnych przypadkach, gdy muszę kogoś wyprzedzić zanim mi dotrze mi do zamku, a nie mam miejskiego portalu.

Offline

 

#25 2011-05-19 11:13:41

Xeno

Generał

Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160

Re: Zaklęcia podrózy

Mi jak komp zajmie zamek to albo przez nieuwagę nie wykupiłem woja, albo nie miałem tam woja. Jak zajmie zamek to tylko ciesze się z łatwego expa.
Z czarów podróż w singlu używam tylko miejskiego portalu, to jest wywalony w kosmos czar, ale i many trochę leci na niego.

Offline

 

#26 2011-07-03 14:24:05

Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131

Re: Zaklęcia podrózy

Moim zdaniem Wrota wymiarów i Miejski portal to najlepsze czary podróży.


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

#27 2011-07-03 15:33:43

GiBoN

Generał

Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543

Re: Zaklęcia podrózy

Bo tak właśnie jest -.-'. Zresztą nie bardzo masz w czym przebierać w czarach podróży, został Ci lot i bodajże chodzenie po wodzie...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#28 2011-07-03 16:11:56

Mathias

Król

Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
WWW

Re: Zaklęcia podrózy

Lot jest niby dobry, ale w praktyce nie tak często używany jak tamte dwa.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#29 2011-07-03 16:33:35

Xeno

Generał

Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160

Re: Zaklęcia podrózy

Czasami można kompa wykiwać lotem. Przez górę i nas nie dogoniat;p

Offline

 

#30 2011-07-03 17:12:35

Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131

Re: Zaklęcia podrózy

lotem można brać np. puszkę pandory lub artefakty nie zabijając potworka stojącego koło nich.


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora